МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Оцінка якості семінарського заняття1. Відповідність теми семінару програмі та плану учбової роботи. Правильне визначення викладачем задач семінару, комплексний підхід до їх здійснення: • Поглиблення, конкретизація та систематизація знань; • Розвиток навичок самостійної творчої роботи; • Використання теоретичних знань для вирішення практичних задач; • Формування вмінь та навичок розумової праці, власних суджень, критичності думки; • Контроль за ступенем та характером засвоєння матеріалу, оволодіння вміннями та навичками. 2. Обґрунтовано складений план семінару та список рекомендованої літератури. 3. Цілеспрямований вибір виду (типу) семінарського заняття. 4. Вміле керівництво викладача семінаром: • Глибина науково-теоретичного змісту професійно-виховної спрямованості семінару; • Чіткість структури, ясність постановки конкретних задач перед студентами, кваліфікованість та переконливість висновків викладача; • Раціональне використання часу; • Активізація пізнавальної діяльності студентів (застосування проблемності елементів дискусії, індивідуалізованих завдань); • Створення атмосфери вимогливості та доброзичливості. 5. Підготовленість студентів к семінару. 6. Виконання задач семінару. Рівні семінарських занять та їх критерії 1) Високий: Вірна, повна реалізація всіх елементів якості (реально необхідних та можливих до кожної конкретної ситуації) на підставі сучасних досягнень педагогіки вищої школи, психології, методик. Наявний творчий підхід до їх використання. Задачі до семінару виконані. 2) Достатній: Правильна реалізація більшості (75-80%) елементів якості. Допускаються окремі недоліки, обумовлені в основному особливостями навчання студентів, рівнем розвитку у них загальних навчальних знань, місцем даного семінару у системі практичних знань. Задачі семінару в основному виконані. 3) Недостатній: Допускаються суттєві недоліки при виконанні окремих елементів якості (неповне визначення задач, непродуманий вибір методики, недостатня активізація та ін.); більшість елементів якості реалізовано із грубим порушенням вимог педагогічної, психологічної та методичної науки. Ціль не досягнута або реалізована поверхнево. ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Змістовний модуль 1 Тема 3. Механізмадміністративно-правового регулювання суспільних відносин (2 год.) План 1. Поняття механізму адміністративно-правового регулювання та його складові. 2. Адміністративно-правові норми. 3. Особливості та структура адміністративно-правових відносин. Читайте також:
|
||||||||
|