Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Література [11; 41; 53; 58; 59; 87; 97; 180; 203; 231; 233; 237]

Методичні рекомендації з виконання

Суб'єкт адміністративного права —носій передбачених адміністративно-правовими нормами прав та обов'язків у сфері де­ржавного управління та місцевого самоврядування, здатний ре­алізовувати права та виконувати обов'язки.

Суб'єкти адміністративного права можуть стати суб'єктами адміністративних правовідносин, якщо личині адміністративно-правові норми, що визначають права й обов'язки суб'єкта, його адміністративну правоздатність і дієздатність, підстави виник­нення, зміни й припинення правовідносин.

Адміністративна правоздатність ― це встановлена й забезпе­чена державою можливість суб'єкта мати права й обов'язки адміністративно-правового характеру та вступати в адміністра­тивно-правові відносини.

Адміністративна дієздатність― здатність суб'єкта самостій­но набувати й реалізовувати: права та виконувати обов'язки у сфері державного управління.

Суб'єкти адміністративного права (адміністративно-правових відносин) можуть бути індивідуальні та колективні.

Індивідуальні суб'єкти:

· громадяни України;

· іноземні громадяни;

· особи без громадянства. Колективні суб'єкта:

а) державні організації:

· органи виконавчої влади (державного управління);

· державні підприємства, установи та їх об'єднання;

· структурні підрозділи органів виконавчої влади, наділені власною компетенцією;

б) недержавні організації:

· громадські об'єднання (партії, союзи, громадські рухи);

· трудові колективи;

· різні комерційні структури;

· органи місцевого самоврядування.

Характеризуючи кожного суб’єкта адміністративних правовідносин слід за схемою: спершу визначаєте нормативну базу, потім розкриваєте питання адміністративної правоздатності і дієздатності суб’єкта, розкриваєте функції, повноваження, методи здійснення прав та виконання обов’язків суб’єктами.

 

 

Тема 5. Державна служба та її адміністративно-правове регулювання (4 год.)

План

1. Правова основа діяльності державних службовців.

2. Основні принципи державної служби в Україні.

3. Дисциплінарна відповідальність державних службовців.

 

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Література [19; 91; 230; 231; 233; 237; 241; 245; 247; 248; 253; 257; 272]


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 231

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації з виконання | Методичні рекомендації з виконання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.