Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спеціальної компетенції

Міністерство оборони України (Міноборони України) - це центральний орган виконавчої влади і військового управління, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері оборони, у під­порядкуванні якого перебувають Збройні Сили.

Основними завданнями Міноборони України є:

- участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері оборони і військового будівництва, координація діяльності держав­них органів та органів місцевого самоврядування з підготовки держави до оборони;

- здійснення військово-політичного та адміністративного управ­ління Збройними Силами, участь у формуванні завдань Збройних Сил;

- здійснення ресурсного забезпечення для підтримання необ­хідного рівня бойової і мобілізаційної готовності, підготовки Зброй­них Сил до виконання покладених на них функцій і завдань;

- проведення державної військової кадрової політики, розвиток військової освіти і науки;

- участь у формуванні та реалізації державної політики, спря­мованої на розв'язання соціальних проблем військовослужбовців, а також осіб, звільнених з військової служби у запас або відставку;

- участь у формуванні та удосконаленні законодавчої бази з питань оборони і воєнної безпеки, контроль за дотриманням зако­нодавства у Збройних Силах та забезпечення здійснення демокра­тичного цивільного контролю над Збройними Силами (постанова Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2006 р. № 1080 «Про за­твердження Положення про Міністерство оборони України»).

Генеральний штаб Збройних Сил України - це головний вій­ськовий орган з планування оборони держави, управління застосу­ванням Збройних Сил України, координації та контролю за вико­нанням завдань у сфері оборони іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними ор­ганами, Державною спеціальною службою транспорту і Держав­ною службою спеціального зв 'язку та захисту інформації України. Гранична чисельність Генерального штабу Збройних Сил на 2007 рік установлена у кількості 566 військовослужбовців та 134 пра­цівники (постанова Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2007р. № 251 «Питання Генерального штабу Збройних Сил»).

В особливий період Генеральний штаб є робочим органом Став­ки Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України.

Тема 19 Державне управління у сфері національної безпеки (4 год.)

План

1. Правові засади державної політики національної безпеки України як об’єкта управління.

2. Організаційно-правові принципи управління національною безпекою.

3. Служба безпеки України у сфері адміністративної діяльності.

 


Читайте також:

  1. SQI: 34 компетенції IT менеджера
  2. Автомобільний комплект для спеціальної обробки військової техніки ДК-4К
  3. Вимоги до керівника-стратега та його ключові компетенції
  4. ВИМОГИ ДО РІВНЯ СФОРМОВАНОСТЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ
  5. Динаміка спеціальної теорії відносності
  6. До компетенції Кабінету Міністрів України належать: Слайд 35
  7. Елементи спеціальної теорії відносності
  8. Загальної компетенції
  9. Залучення спеціалістів до вивчення та розгляду питань, що належать до компетенції Держсільгоспінспекції України.
  10. Заходи загальної та спеціальної віктимологічної профілактики необережних злочинів
  11. Їх компетенції та повноваження
  12. Компетенції (вміння), які необхідно розвивати у студента протягом навчання




Переглядів: 229

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації з виконання | ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.