Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Шкала оцінювання

А – відмінно – відмінне, повне викладення самостійної роботи лише з незначними помилками;

В – дуже добре – вище середнього рівня. Виконана самостійна робота з кількома помилками;

С – добре – в загальному опрацьовано правильно самостійну роботу, але з певною кількістю суттєвих помилок;

Д – задовільно – непогано виконано самостійну роботу, але зі значною кількістю недоліків;

Е – задовільно слабо – виконання самостійної роботи задовольняє мінімальні критерії;

FX – незадовільно – потрібно допрацювати матеріал з самостійної роботи;

F – незадовільно – необхідна серйозна подальша робота над виконанням самостійного завдання.

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Тематика індивідуальних навчально-дослідницьких завдань

1. Адміністративно-правове регулювання митної справи України.

2. Адміністративно-правове регулювання у сфері зв’язку.

3. Організаційно-правовий механізм забезпечення безпеки авіації.

4. АПК як обєкт адміністративно-правового регулювання.

5. Основні напрямки державно регулювання у сфері освіти.

6. Соціально-правовий захист науковців як основний напрям державного регулювання у сфері науки.

7. Основні напрямки державного регулювання у сфері охорони здоровя.

8. Кінематографія як основний об’єкт адміністративно-правового регулювання у сфері культури.

9. Телебачення і радіомовлення як об’єкт адміністративно-правового регулювання у сфері культури.

10. Національна безпека як об’єкт державного управління.

11. Державне управління в галузі внутрішніх справ.

12. Державне регулювання у сфері юстиції.

13. Державне управління у сфері закордонних справ.

14. Державне регулювання АПК в Україні.

15. Забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні.

16. Адміністративна реформа в Україні та її вплив на реформування сучасного адміністравтиного права.

17. Правове регулювання державної служби.

18. Юридична відповідальність державних службовців.

19. Адміністративно-правове регулювання у сфері транспорту.

20. Основні напрямки державного управління у сфері національної безпеки.

 



Читайте також:

  1. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  2. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  3. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  4. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  6. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  7. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  9. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.
  10. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  11. Види оцінювання та процедура перевірки
  12. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.




Переглядів: 232

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СИСТЕМА ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ | МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАПИСАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.