Шкала оцінювання
А – відмінно – відмінне, повне викладення самостійної роботи лише з незначними помилками;
В – дуже добре – вище середнього рівня. Виконана самостійна робота з кількома помилками;
С – добре – в загальному опрацьовано правильно самостійну роботу, але з певною кількістю суттєвих помилок;
Д – задовільно – непогано виконано самостійну роботу, але зі значною кількістю недоліків;
Е – задовільно слабо – виконання самостійної роботи задовольняє мінімальні критерії;
FX – незадовільно – потрібно допрацювати матеріал з самостійної роботи;
F – незадовільно – необхідна серйозна подальша робота над виконанням самостійного завдання.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Тематика індивідуальних навчально-дослідницьких завдань
1. Адміністративно-правове регулювання митної справи України.
2. Адміністративно-правове регулювання у сфері зв’язку.
3. Організаційно-правовий механізм забезпечення безпеки авіації.
4. АПК як обєкт адміністративно-правового регулювання.
5. Основні напрямки державно регулювання у сфері освіти.
6. Соціально-правовий захист науковців як основний напрям державного регулювання у сфері науки.
7. Основні напрямки державного регулювання у сфері охорони здоровя.
8. Кінематографія як основний об’єкт адміністративно-правового регулювання у сфері культури.
9. Телебачення і радіомовлення як об’єкт адміністративно-правового регулювання у сфері культури.
10. Національна безпека як об’єкт державного управління.
11. Державне управління в галузі внутрішніх справ.
12. Державне регулювання у сфері юстиції.
13. Державне управління у сфері закордонних справ.
14. Державне регулювання АПК в Україні.
15. Забезпечення законності і дисципліни в державному управлінні.
16. Адміністративна реформа в Україні та її вплив на реформування сучасного адміністравтиного права.
17. Правове регулювання державної служби.
18. Юридична відповідальність державних службовців.
19. Адміністративно-правове регулювання у сфері транспорту.
20. Основні напрямки державного управління у сфері національної безпеки.
Читайте також: - IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
- IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
- V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
- VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
- VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
- X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
- Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.
- Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
- Види оцінювання та процедура перевірки
- Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|