МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
Розрахунок виробничої програми АТП по ТО і ремонту рухомого складуВиробнича програма по ТО і ПР рухомого складу встановлює кількість ТО ( за видами ) і капітальних ремонтів ( КР ), а також трудові витрати на їх виконання за розрахунковий період ( добу, рік ) по всьому парку автомобілів. Розрахунки виконуються окремо по автомобілях кожної марочної групи, або за середньозваженими величинами (приведеною кількістю автомобілів). Вихідними даними для розрахунків служать: · тип і марка рухомого складу ( задається наперед або вибирається на основі техніко економічного обґрунтування ); · спискова кількість одиниць рухомого складу – автомобілів, причепів, напівпричепів (задається або також обґрунтовується ); · середньодобовий пробіг автомобілів ( задається або розраховується за відомими вимірниками транспортної роботи, може встановлюватись за даними звітів ); · технічний стан автомобілів, що характеризується їх пробігом з початку експлуатації; · дорожні умови експлуатації автомобілів, що характеризуються типом дорожнього покриття, рельєфом місцевості і умовами руху ( у відповідності до Положення про технічне обслуговування і ремонт рухомого складу автомо–більного транспорту ділиться на п'ять категорій у додатку, таблиця · режим ТО і ремонту рухомого складу, що визначається за видами ТО, діагностування і ремонту їх періодичністю, тривалістю простою автомобілів в ТО і ремонті. Види технологічних дій встановлені Положенням про технічне обслуго–вування і ремонт дорожньо–транспортних засобів автомобільного транспорту і періодичність приймається у відповідності до ОНТП–ОІ–86, таблиця 1.1 Вихідними нормативами для технологічного розрахунку АТП служать: пробіг автомобілів до КР, періодичності ТО, трудомісткості ТО і ПР рухомого складу, тривалості простою рухомого складу в КР,ТО–1, ТО–2 і ПР. Там же окремим показником наведена кількість СО протягом року для кожної моделі автомобіля з урахуванням рекомендацій заводів–виробників автомобільної техніки. Норми трудомісткості ТО і ПР рухомого складу приведені у додатку 1, таблиця 1, де враховано виконання робіт з ЩО за допомогою механізованого устаткування. При кількості автомобілів в АТП менше 50 прибирально – мийні роботи виконуються вручну. Наведені нормативи характеризують режими ТО і ПР рухомого складу в найбільш сприятливих умовах експлуатації. Для визначення режимів ТО і ПР в реальних умовах експлуатації дорожніх транспортних засобів вихідні нормативи періодичностей впливів і трудомісткості коректуються за допомогою коефіцієнтів залежно від таких факторів: – категорія умов експлуатації ; – модифікація рухомого складу та організація його роботи; – природно – кліматичні умови; – кількість технологічного – сумісного рухомого складу; – пробіг з початку експлуатації. Нормативи трудомісткості щоденного обслуговування, технічного обслуговування № 1, технічного обслуговування № 2 та поточного ремонту наведено у додатку 1 таблиця 1. Користуючись нормативами цієї таблиці, треба мати на увазі, що вони розраховані на типові умови експлуатації ДТЗ наведених типів і класів. Заправні операції, постановку автомобілів на стоянку, а також перевірку технічного стану виконують водії у підготовчо заключний час разом з механіком контрольно–технічного пункту (КТП). Трудомісткість додаткових робіт СО відносно трудомісткості ТО–2 при експлуатації автомобілів в умовах України становить 20 %. Нормативи, наведені в таблиці 1 додаток 1, не враховують трудових затрат на допоміжні роботи, які встановлюють у межах не більше ніж 30 % сумарної трудомісткості ТО і ПР автотранспортного підприємства. До складу допоміжних належать такі роботи: обслуговування устаткування, складські, прибиральні та інші роботи, пов'язані з ТО і ремонтом рухомого складу.
Таблиця 1.2 Вихідні дані виробничої програми
При розрахунках приймаємо наступні позначення: Аі – спискова (інвентарна) кількість автомобілів; Lсд – середньодобовий пробіг одиниці рухомого складу; КУЕ – коефіцієнт, що враховує категорію умов експлуатації; – дні роботи підрозділу в році; L– пробіг до ремонту або ТО одиниці рухомого складу; N – кількість ремонтів або ТО на одиницю рухомого складу за цикл або за рік; Д – число днів простою одиниці рухомого складу в ТО або ремонті. Для величин L, N і Д використовуються індекси, які характеризують вид ремонту і ТО: КР – капітальний ремонт; ПР – поточний ремонт ЩО – щоденне технічне обслуговування; ТО–1 – перше технічне обслуговування; ТО–2 – друге технічне обслуговування; СО – сезонне обслуговування. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|