Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етапи роботи над дослідженням та оформленням курсової та дипломної робіт

Весь процес роботи над дослідженням поділяється на три основні етапи:

· підготовчий;

· етап роботи над змістом;

· заключний етап.

Підготовчий етап розпочинається з вибору теми курсо­вої і дипломної роботи, її осмислення та обґрунтування ак­туальності. Вибір теми студент здійснює з науковим керів­ником, враховуючи особисті попередні напрацювання, зацікавленість певною проблемою та можливістю підбору' практичного матеріалу роботи фірм, підприємства, органі­зації галузі. При з'ясуванні об'єкта, предмета і мети дослід­ження необхідно зважати на те, що між ними і темою кур­сової (дипломної) роботи є система логічної ув'язки. Об'єкт дослідження - це вся сукупність відношень різних аспектів теорії і практики науки, яка слугує для дослідження дже­релом інформації (це галузь, підприємство) або це явище, процес, який породжує проблему і прагне вивчення.

Предмет дослідження міститься в межах об'єкта. Це лише суттєві зв'язки та відношення, властивості, аспек­ти, функції, які є визначальними для даного дослідження (управління, кадрове забезпечення, ефективність). Інши­ми словами, об'єктом виступає те, що досліджується, а предметом - те, що в цьому об'єкті має наукове пояснен­ня, тобто як категорії наукового процесу вони співвідно­сяться між собою як загальне і часткове, предмет визна­чає тему дослідження.

Мета дослідження пов'язана з об'єктом і предметом дослідження, а також його кінцевим результатом і шля­хами його дослідження, попа співпадає з формулюван­ням теми.

 

 
 

схема 12. Алгоритм написання та оформлення курсової (дипломної) роботи.

 

Для досягнення поставленої мети дослідження студент визначає послідовне виконання відповідних завдань, як:

· вирішення та обґрунтування теоретичних питань проблеми дослідження;

· всебічне вивчення практики, при потребі проведення експерименту з даної проблеми, накопичення даних, аналіз і систематизація їх, математичне опрацювання, виявлення типового стану, недоліків, упущень, вивчення передового досвіду;

~ обґрунтування системи заходів щодо вирішення про­блеми, розробка методичних рекомендацій та пропозицій щодо використання результатів дослідження в практиці відповідних установ і організацій.

Особлива відповідальність кафедри і наукового керів­ника за стан написання дипломної роботи, які:

· видають завдання;

· надають допомогу студенту в розробці календарного графіку на період виконання дипломної роботи;

· рекомендують студенту необхідну літературу з теми;

· проводять консультації відповідно до затвердженого графіку;

· систематично контролюють хід роботи;

· Науковий керівник дає детальний відгук на закінчену дипломну роботу.

Кафедрі надається право заслуховувати студентів з ок­ремих розділів дипломної роботи за рахунок часу, виділе­ного на наукове керівництво. Консультанти запрошуються з науково-педагогічного складу вузу і фахівців підприємств та організацій відповідної професійної кваліфікації.

Наступним процесом роботи є безпосереднє ознайом­лення студента з основними літературними джерелами з теми курсової (дипломної) роботи: каталогом і картотекою кафедри та бібліотеки, навчальною й іншою інформацій­ною літературою, формування робочої картотеки з теми. Складену картотеку необхідно дати на перегляд керівни­кові, який порекомендує праці, котрі треба вивчити в пер­шу чергу, а також ті, які слід виключити з картотеки, або включити до неї. Після цього студент знаходить потрібну літературу і розпочинає вивчення, та конспектування літе­ратури з теми дипломної роботи. Після вивчення і конс­пектування матеріалу його необхідно ще раз переглянути, щоб склалося цілісне уявлення про предмет вивчення та сформувати попередній план роботи, який обов'язково погодити з керівником і доопрацювати завдання на вико­нання курсової (дипломної) роботи.

Дипломна робота повинна бути оформлена відповідно до плану і правильно грамотно виконана. Титульний ар­куш оформляється відповідно до зразка (додаток Д).

Перед вступом при потребі необхідно дати перелік умовних позначень, термінів, скорочень, символів, вико­ристаних у науковій роботі. Перелік треба друкувати дво­ма колонками, в яких зліва за абеткою наводять — визна­чення, скорочення; справа - їх детальну розшифровку.

У вступі слід коротко викласти оцінку сучасного стану наукової проблеми, новизну та актуальність досліджуваної теми, сформулювати актуальність, зв'язок з науковими програмами, планами, а також вказати мету роботи, об'єкт і предмет дослідження, обрані методи, розкрити сутність даної роботи та значущість отриманих результатів.

В основній частині, поділеній на окремі розділи, викла­дають зміст теми дослідження. В кожному розділі повинна бути завершеність змісту, головна ідея, а також тези підтвер-

джені фактами, думками різних авторів, результатами анке­тування, експерименту, аналітичних даних практичного досвіду. Думки мають бути пов' язані між собою логічно, увесь текст має бути підпорядкований одній головній ідеї. Кожний висновок повинен логічно підкріпляти попередній, один до­каз випливати з іншого. Інакше текст втратить свою єдність. До кожного розділу роботи необхідно зробити висновки, а по закінченні роботи - формулюються загальні висновки до всієї роботи в цілому.

На заключному етапі передбачається уточнення сту­дентом вступу та формування висновків до дипломної ро­боти, оформлення списку літератури та додатків, редагу­вання тексту, його доопрацювання з урахуванням зауважень наукового керівника, підготовка роботи до за­хисту. У висновках потрібно наголосити на якісних та кількісних показниках здобутих результатів, обґрунтува­ти достовірність результатів дослідження, викласти реко­мендації щодо їх використання.

В стислій формі, в логічній послідовності викладаються зроблені автором узагальнення, пропозиції та їх значимість. Такий висновок повинен бути покладений в основу доповіді при захисті дипломної роботи перед ДЕК.

Особливе значення має оформлення дипломної роботи. . Робота може бути в рукописному варіанті, надрукована на машинці або з використанням ЕОМ. Найкращим є ос­танній варіант, бо полегшується редагування і є мож­ливість подальшого використання при написанні інших наукових праць. Загальний обсяг дипломної роботи має бути в межах 60-80 друкованих аркушів. Робота вико­нується на білому папері формату А-4 (210-297 мм). Бібліографічний опис складають безпосередньо за друко­ваним текстом роботи.

Список використаних джерел складається на основі робочої картотеки і є «візитною карткою» автора роботи, його професійним обличчям, свідчить про рівень володін­ня навичками роботи з науковою літературою.

При складанні списку використаних джерел необхідно дотримуватися вимог державного стандарту. Кожний бібліографічний запис починають з нового рядка з поряд­ковою нумерацією. Літературу розташовують в алфавітно­му порядку авторів та назв праць, спочатку видання украї­нською мовою, потім - іноземною (див. тема 4).

Звернути увагу на те, щоб посилання в тексті на вико­ристані джерела були позначені тим порядковим номером, яким воно записано у списку використаної літератури з виділенням двома квадратними дужками, наприклад «... у працях [1-7] ...»

Про кожен документ (книжку) подаються такі відо­мості: прізвище та ініціали автора, якщо книжка написа­на двома чи трьома авторами, то їх прізвища перерахову­ються за таким порядком, в якому вони вказані в книжці, повна і точна назва книжки, яка не береться в лапки, підза­головок, який уточнює назву (якщо він вказаний на ти­тульному аркуші); дані про повторне видання; назва місця видання книжки в називному відмінку (для міст Києва, Харкова, Москви, Санкт-Петербургу) вживаються скоро-' чення: К., X., М., Л., СПб; назва видавництва (без лапок); рік видання (без слів «рік» або скорочення «р.»); кількість сторінок із скороченням «с».

Кожна група відомостей відокремлюються одна від одної знаком крапка і тире (.-).

Бібліографічний опис роблять мовою документа.

Документи, які мають більше трьох авторів, описують за назвою. При цьому за косою рискою, яку проставляють після останнього слова назви, наводять ініціали і прізвища чоти­рьох авторів (якщо книжку написало чотирма) або трьох «та ін.» (якщо книжку написано п'ятьма і більше авторами).

Якщо на титульному аркуші відсутнє прізвище автора (або авторів), то запис даних про книжку починають з на­зви, після чого за косого рискою вказують прізвище редак­тора та його ініціали, які ставлять перед прізвищем і всі останні елементи за прізвищем автора.

Відомості про статті, які опубліковані в збірниках, жур­налах та інших періодичних виданнях, повинні мати: прізвище та ініціали автора статті; назву статті, після чого ставиться дві косих риски, йде повна видання, в якому розміщена стаття, за викладеними вище правилами, а для журналу - назва, рік випуску, номер сторінок, на яких розміщена стаття.

Для нормативно-технічної та проектної документації вказують номер документа, його назву, термін дії.

При оформленні тексту дипломної роботи потрібно та­кож витримати загальні вимоги до ілюстрацій, таблиць, форм,топго.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  12. III. Основні обов'язки робітників та службовців




Переглядів: 1294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Ілюстрації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.