МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні рекомендаціїМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Кафедра Транспортних технологій .
Реєстр. №____________ методичні рекомендації до виконання курсового проекту
з дисципліни Пасажирські перевезення . для студентів 3 курсу напряму підготовки 6.070101 Транспортні технології . галузі знань 0701 . Транспорт і транспортна інфраструктура . факультету Машинобудування .
Херсон – 2015 р. Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни Пасажирські перевезення для студентів третього курсу напряму підготовки 6.070101 «Транспортні технології» денної та заочної форм навчання. Укладачі:Луб′яний П.В., Музалевська Ю.Ю., кількість сторінок 36 .
Рецензент: Петровський А.В.
Затверджено на засіданні кафедри транспортних технологій . протокол № 6 від 26.01.2015 р. Зав. кафедри Луб’яний П.В.
ЗМІСТ
МЕТА КУРСОВОГО ПРОЕКТУ
В сучасних умовах подальший розвиток та удосконалення економіки неможливі без налагодженого транспортного забезпечення потреб населення у пересуванні. Якісна організація пасажирських перевезень є одним з головних завдань, розв'язання якого забезпечує життєдіяльність сучасних міст. Рівень розвитку міського транспорту в містах України відстає від потреб населення. Особливо гостро транспортні проблеми проявляються у великих містах та містах-мегаполісах. На жаль практичні питання організації перевезень міського пасажирського транспорту, як правило, відстають від сучасних вимог. Рішення деяких із цих питань здійснюється в рамках курсового проекту «Організація пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах». Метою виконання проекту є формування навичок самостійного творчого рішення професійних завдань. Основними завданнями виконання курсового проекту є наступні: - систематизація, закріплення, поглиблення й розширення придбаних студентом знань, умінь, навичок з комплексу дисципліни «Пасажирські перевезення»; - оволодіння навичками практичного застосування отриманих теоретичних знань до рішення конкретних завдань, таких як: формування маршрутів перевезень пасажирів; вибір рухомого складу для роботи на маршрутах; розрахунок основних показників роботи автобусів; графоаналітичний розрахунок режимів роботи на маршруті; розробка розкладу руху автобусів; розрахунок годинних показників тощо; - розвиток самостійності при виборі методів розрахунку й творчу ініціативу при вирішенні поставлених завдань; - розвиток у студентів необхідних навичок по виконанню розрахунків, прийняттю технологічних і конструкторських рішень і по оформленню графічної частини проекту; - оволодіння студентами навичками самостійної роботи зі спеціальною літературою (каталогами, довідниками, нормативною документацією); - підготовка студентів до більш складного завдання заключного етапу навчального процесу - виконанню й захисту кваліфікаційної роботи. ЗАВДАННЯ НА КУРСОВИЙ ПРОЕКТ
Завдання на виконання курсового проекту є документом, що встановлює границі й глибину дослідження (розробки) теми. Складається у двох екземплярах, підписуться керівником проекту й студентом. Один екземпляр завдання залишається у студента, а один - у викладача. На початку роботи студент отримує індивідуальне завдання (Дод. А) з даними ситуаційної схеми перевезень пасажирів в умовах міста. Завдання містить: – топологічну схему транспортної мережі; – місце розташування центрів транспортних районів та вузлів; – обсяги відправлень пасажирів з транспортних районів; – обсяги прибуття пасажирів до транспортних районів; – зміст розрахунково-пояснювальної записки курсового проекту і календарний план виконання.
ОБСЯГ ТА ЗМІСТ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ
Курсовий проект містить у собі пояснювальну записку і графічну частину. Обсяг пояснювальної записки – 35 - 55 сторінок формату А4. Обсяг графічних документів (альбом графічного матеріалу) – 9 аркушів формату А4. Пояснювальна записка й графічна частина проекту повинні бути виконані відповідно до вимог діючих ДСТУ, пропонованих до оформлення графічних і технологічних документів. Пояснювальна записка курсового проекту повинна мати наступну структуру (табл.1). Під час виконання курсового проекту студент повинен чітко дотримуватися графіку, представленого в табл. 1 від дати отримання завдання. Курсовий проект має носити індивідуальний характер, містити самостійно прийняті рішення, повинен відповідати методичним вимогам. Таблиця 1 Графік виконання курсового проекту
Альбом графічного матеріалу до курсового проекту повинен містити наступні результати розрахунків та графіки: 1. Епюри пасажиропотоків на маршрутах. 2. Техніко-експлуатаційні показники роботи автобусів на маршрутах. 3. Діаграма зміни пасажиропотоку по годинах доби. 4. Діаграма зміни кількості автобусів по годинах доби. 5. Графоаналітичний розрахунок режимів роботи автобусів та водіїв. 6. Стрічковий графік. 7. Розклад руху автобусів для першого випуску. ВСТУП
У зв'язку з об'ємами перевезень пасажирів, що безперервно змінюються, перед працівниками різних видів транспорту виникає ряд завдань: зміна структури і кількості рухомого складу (залежно від об'ємів пасажиропотоків); застосування досконаліших моделей транспортних засобів; підвищення ефективності використання наявного рухомого складу; підвищення продуктивності праці і вилучення внутрішніх резервів виробництва. З огляду на вище викладене, у вступі необхідно відобразити наступну інформацію: - сучасний стан автомобільних пасажирських перевезень і завдання, які необхідно вирішувати в сучасних економічних умовах; - існуючу організацію перевезень пасажирів; - актуальність удосконалення організації руху автобусів на маршрутах; - передові методи і способи організації транспортного процесу. Вступ також повинен вміщувати обґрунтування і актуальність вирішуваних в проекті завдань, які стоять перед працівниками автомобільного транспорту. Завершуватися вступ повинен постановкою мети та завдань досліджень.
1 ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ПАСАЖИРІВ
1.1 Розрахунок матриці кореспонденцій і матриці найкоротших відстаней
Згідно з індивідуальним завданням слід розрахувати матрицю найкоротших відстаней на ділянках мережі та матрицю кореспонденцій. Матрицю найкоротших відстаней в курсовій роботі пропонується визначати за допомогою метода Флойда – Уоршелла. Розрахунок матриці пасажирських кореспонденцій проводять гравітаційним методом. Нижче наведені алгоритми розрахунку матриць. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|