МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні поняття і терміниРинок, попит, пропозиція, ринкова ціна, ціна попиту, ціна пропозиції, ціна рівноваги, кон’юнктура ринку, еластичність попиту, еластичність пропозиції, конкуренція, закон конкуренції, цінова конкуренція, нецінова конкуренція, торгова (ринкова) конкуренція, нечесна конкуренція, антимонопольне законодавство, антимонопольні органи. Список використаної літератури 1. З.Ватаманюк, С.Панчишин: “Економічна теорія: макро- і мікроекономіка”, Київ, 2003р.; 2. Г.І.Баменянии, П.Ю.Лазур, В.С.Медведев: “Політична економія”, Київ,2000р.; 3. А.А.Чухна: “Основи економічної теорії”, Київ, 2001р.; 4. С.В.Мочерний, О.А.Устенко; “Основи економічної теорії ”, Тернопіль, 2001р.; 5. А.С.Гальчинський, П.С.Єщенко, Ю.І.Палкін: “Основи економічних знань”, Київ, 1999р.
Питання для самоконтролю 1. Дайте визначення ринку. 2. З яких елементів складається ринковий механізм? 3. Що таке попит? 4. Дайте визначення пропозиції. 5. Дайте визначення ринкової ціни, ціни попиту, ціни пропозиції. 6. Що таке ціна рівноваги? 7. Кон’юнктура ринку – це... 8. Охарактеризуйте еластичність попиту, пропозиції. 9. Що таке конкуренція? 10. В чому полягає основне завдання конкуренції ? 11. Негативні, позитивні риси конкуренції ? 12. В чому полягає суть закону конкуренції ? Тести 1. Що таке попит? а) потреби; б) фактичний обсяг купівлі; в) плани купівлі, що відповідають потребам, платоспроможності та іншим умовах покупців; г) бажання; д) мрії; 2. Який зв’язок фіксує закон попиту? а) безпосередній між потребами і попитом; б) безпосередній між доходами та попитом; в) безпосередній між кредитами та попитом; г) зворотній між заборгованістю та попитом; д) зворотній між ціною товару та попом на нього; 3. Який зв’язок фіксує закон пропозиції? а) безпосередній між дотаціями постачальника та обсягом їхньої продукції; б) зворотній між цінами на ресурси та пропозицією продуктів, котрі з них виробляються; в) зворотний між податками та пропозицією; г) безпосередній між кількістю постачальників та їхньою пропозицією; д) безпосередній між ціною товарів та їхньою пропозицією; 4. Як впливає на пропозицію зміна цін ресурсів, необхідних для виготовлення товару, про пропозицію якого йдеться? а) прямо; б) зворотно; в) не впливає; г) питання не коректне; д) попередні відповіді помилкові; 5. Що таке ціна товару? а) його вартість; б) загальна корисність; в) гранична корисність; г) якість; д) попередні відповіді помилкові; 6. Конкурентним ринком є той, де: а) ціни формуються з волі продавців; б) ніхто з продавців чи покупців немає економічних можливостей маніпулювати цінами в своїх інтересах; в) ціни на ринку безпосередньо пов'зані з прибутками виробників від реалізації їхньої продукції; 7. Який інструмент конкретної боротьби найбільш поширений на ринку монополістичної конкуренції: а) зміна обсягів пропозиції за сталої ціни; б) вибір певного рівня ціни та обсягу пропозиції за сталої ціни; в) проведення політики широкої диференціації товарів і нецінової конкуренції; пристосування до сталої еластичності попиту.
Читайте також:
|
||||||||
|