МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи і стратегічні завдання маркетингуМаркетинг ґрунтується на відповідних принципах: - вільний вибір мети і стратегії функціонування і розвитку, концентрація всіх зусиль на вирішальних напрямках діяльності; - відкритість до споживача, його побажань і потреб, активне пристосування і одночасно цілеспрямований вплив на них; - спрямованість на кінцевий результат виробничо-збутової діяльності, а також на довготривалу перспективу розвитку підприємства; - комплексний підхід до вирішення проблем, який передбачає визначення цілі відповідно до ресурсів і можливостей фірми; - оптимальне використання в управлінні централізованих і децентралізованих засад, підвищення ефективності виробничо-збутової діяльності через залучення до творчої роботи всіх працівників підприємства; - активна політика, яка полягає в наступальній стратегії розвитку підприємства щодо нововведень, виробництва і ринку, випереджання конкурентів; - науковий підхід до вирішення маркетингових проблем, тобто систематичний аналіз, використання програмно-цільового методу управління, маркетингових досліджень, а також зворотного зв'язку; - гнучкість у досягненні поставленої мети через швидке пристосування до зміни умов навколишнього середовища. Найважливіші стратегічні завдання маркетингу: - визначення стратегії поведінки підприємства на ринку; - встановлення цілей виробництва власних товарів; - діяльності комунікаційних і збутових систем тощо. Основними тактичними завданнями можна назвати такі: - виявлення існуючих і потенційних побажань та попиту на товари (послуги) і на цій підставі обґрунтування доцільності їх виробництва чи надання; - організація науково-дослідних та проектно-конструкторських робіт для створення продукції, яка відрізняється своєю якістю, конкурентоспроможністю і зручністю для споживача від тієї, що вже є на ринку, модифікації продукції, узгодження її споживчих якостей з потребами ринку; - планування і координація виробничої, збутової і фінансової діяльності; - організація й удосконалення системи і методів збуту продукції; - реалізація маркетингової політики цін; - здійснення заходів щодо системи маркетингової комунікації; - регулювання і спрямування всієї діяльності підприємства, включаючи оперативне керівництво виробництвом, транспортуванням, упаковкою, реалізацію продукції, рекламу, технічний сервіс на досягнення поставленої мети; - аналіз маркетингової діяльності підприємства. Згідно з названими завданнями, основними функціями маркетингу є: - комплексне вивчення ринку і проблем, пов'язаних з маркетингом; - узгодження параметрів, характеристик та цін на продукцію з побажаннями і смаками споживачів; - планування збуту та реалізації продукції; - фізичний розподіл продукції; - забезпечення комунікаційних зв'язків зі споживачами, реалізація угод; - післяпродажний сервіс, наладка, зворотний зв'язок.
Основні поняття і терміни: Менеджмент - система стратегій, принципів, методів, засобів, функцій і форм управління з метою підвищення ефективності виробництва і збільшення прибутку. Менеджер - професійний управляючий, який має спеціальну підготовку і здійснює менеджмент, тобто управління підприємством, корпорацією тощо. Управління- свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятихв них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати. Маркетинг– комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку. Питання для самоконтролю: 1. В якому з варіантів вірно надається визначення поняття „менеджмент”: А) наукова система управління, вміння досягти поставленої мети, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей; Б) свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятих в них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати; В) вірні відповіді А), Б); Г) помилкові відповіді А), Б). 2. В якому з варіантів вірно надається визначення поняття „управління”: А) наукова система управління, вміння досягти поставленої мети, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей; Б) свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятих в них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати; В) вірні відповіді А), Б); Г) помилкові відповіді А), Б). 3. Що з перерахованого відноситься до принципів управління: А) принцип матеріального і морального стимулювання; Б) принцип науковості; В) принцип урахування інтересів; Г) принцип соціальності рішень; Д) усі відповіді вірні; Е) усі відповіді помилкові. 4. Що з перерахованого не відноситься до функцій управління: А) планування; Б) організація; В) контроль; Г) невтручання; Д) усі відповіді вірні; Е) усі відповіді помилкові. 5. Якими методами менеджер може впливати на робітника або колектив задля досягнення мети підприємства: А) економічними; Б) соціально-психологічними; В) організаційними; Г) усі відповіді вірні.
Читайте також:
|
||||||||
|