Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи і стратегічні завдання маркетингу

Маркетинг ґрунтується на відповідних принципах:

- вільний вибір мети і стратегії функціонування і розвитку, концентрація всіх зусиль на вирішальних напрямках діяльності;

- відкритість до споживача, його побажань і потреб, активне пристосування і одночасно цілеспрямований вплив на них;

- спрямованість на кінцевий результат виробничо-збутової діяльності, а та­кож на довготривалу перспективу розвитку підприємства;

- комплексний підхід до вирішення проблем, який передбачає визначення цілі відповідно до ресурсів і можливостей фірми;

- оптимальне використання в управлінні централізованих і децентралі­зованих засад, підвищення ефективності виробничо-збутової діяльності через залучення до творчої роботи всіх працівників підприємства;

- активна політика, яка полягає в наступальній стратегії розвитку підприєм­ства щодо нововведень, виробництва і ринку, випереджання конкурентів;

- науковий підхід до вирішення маркетингових проблем, тобто систематичний аналіз, використання програмно-цільового методу управління, маркетингових досліджень, а також зворотного зв'язку;

- гнучкість у досягненні поставленої мети через швидке пристосування до зміни умов навколишнього середовища.

Найважливіші стратегічні завдання маркетингу:

- визначення стратегії поведінки підприємства на ринку;

- встановлення цілей виробництва власних товарів;

- діяльності комунікаційних і збутових систем тощо.

Основними тактичними завданнями можна назвати такі:

- виявлення існуючих і потенційних побажань та попиту на товари (послуги) і на цій підставі обґрунтування доцільності їх виробництва чи надання;

- організація науково-дослідних та проектно-конструкторських робіт для створення продукції, яка відрізняється своєю якістю, конкурентоспро­можністю і зручністю для споживача від тієї, що вже є на ринку, модифі­кації продукції, узгодження її споживчих якостей з потреба­ми ринку;

- планування і координація виробничої, збутової і фінансової діяльності;

- організація й удосконалення системи і методів збуту продукції;

- реалізація маркетингової політики цін;

- здійснення заходів щодо системи маркетингової комунікації;

- регулювання і спрямування всієї діяльності підприємства, включаючи опе­ративне керівництво виробництвом, транспортуванням, упаковкою, реаліза­цію продукції, рекламу, технічний сервіс на досягнення поставленої мети;

- аналіз маркетингової діяльності підприємства.

Згідно з названими завданнями, основними функціями маркетингу є:

- комплексне вивчення ринку і проблем, пов'язаних з маркетингом;

- узгодження параметрів, характеристик та цін на продукцію з побажання­ми і смаками споживачів;

- планування збуту та реалізації продукції;

- фізичний розподіл продукції;

- забезпечення комунікаційних зв'язків зі споживачами, реалізація угод;

- післяпродажний сервіс, наладка, зворотний зв'язок.

 

Основні поняття і терміни:

Менеджмент - система стратегій, принципів, методів, засобів, функцій і форм управління з метою підвищення ефективності виробництва і збільшення прибутку.

Менеджер - професійний управляючий, який має спеціальну підготовку і здійснює менеджмент, тобто управління підприємством, корпорацією тощо.

Управління- свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятихв них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати.

Маркетинг– комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку.

Питання для самоконтролю:

1. В якому з варіантів вірно надається визначення поняття „менеджмент”:

А) наукова система управління, вміння досягти поставленої мети, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей;

Б) свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятих в них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати;

В) вірні відповіді А), Б); Г) помилкові відповіді А), Б).

2. В якому з варіантів вірно надається визначення поняття „управління”:

А) наукова система управління, вміння досягти поставленої мети, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей;

Б) свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятих в них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати;

В) вірні відповіді А), Б); Г) помилкові відповіді А), Б).

3. Що з перерахованого відноситься до принципів управління:

А) принцип матеріального і морального стимулювання;

Б) принцип науковості; В) принцип урахування інтересів;

Г) принцип соціальності рішень; Д) усі відповіді вірні;

Е) усі відповіді помилкові.

4. Що з перерахованого не відноситься до функцій управління:

А) планування; Б) організація; В) контроль;

Г) невтручання; Д) усі відповіді вірні;

Е) усі відповіді помилкові.

5. Якими методами менеджер може впливати на робітника або колектив задля досягнення мети підприємства:

А) економічними; Б) соціально-психологічними;

В) організаційними; Г) усі відповіді вірні.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Антикорупційні принципи
  10. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  11. Аудит, його мета та завдання
  12. Б/. Принципи виборчого права.




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комплексно-системний підхід | Поняття капіталу. Первісне нагромадження капіталу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.