МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принципи і стратегічні завдання маркетингуМаркетинг ґрунтується на відповідних принципах: - вільний вибір мети і стратегії функціонування і розвитку, концентрація всіх зусиль на вирішальних напрямках діяльності; - відкритість до споживача, його побажань і потреб, активне пристосування і одночасно цілеспрямований вплив на них; - спрямованість на кінцевий результат виробничо-збутової діяльності, а також на довготривалу перспективу розвитку підприємства; - комплексний підхід до вирішення проблем, який передбачає визначення цілі відповідно до ресурсів і можливостей фірми; - оптимальне використання в управлінні централізованих і децентралізованих засад, підвищення ефективності виробничо-збутової діяльності через залучення до творчої роботи всіх працівників підприємства; - активна політика, яка полягає в наступальній стратегії розвитку підприємства щодо нововведень, виробництва і ринку, випереджання конкурентів; - науковий підхід до вирішення маркетингових проблем, тобто систематичний аналіз, використання програмно-цільового методу управління, маркетингових досліджень, а також зворотного зв'язку; - гнучкість у досягненні поставленої мети через швидке пристосування до зміни умов навколишнього середовища. Найважливіші стратегічні завдання маркетингу: - визначення стратегії поведінки підприємства на ринку; - встановлення цілей виробництва власних товарів; - діяльності комунікаційних і збутових систем тощо. Основними тактичними завданнями можна назвати такі: - виявлення існуючих і потенційних побажань та попиту на товари (послуги) і на цій підставі обґрунтування доцільності їх виробництва чи надання; - організація науково-дослідних та проектно-конструкторських робіт для створення продукції, яка відрізняється своєю якістю, конкурентоспроможністю і зручністю для споживача від тієї, що вже є на ринку, модифікації продукції, узгодження її споживчих якостей з потребами ринку; - планування і координація виробничої, збутової і фінансової діяльності; - організація й удосконалення системи і методів збуту продукції; - реалізація маркетингової політики цін; - здійснення заходів щодо системи маркетингової комунікації; - регулювання і спрямування всієї діяльності підприємства, включаючи оперативне керівництво виробництвом, транспортуванням, упаковкою, реалізацію продукції, рекламу, технічний сервіс на досягнення поставленої мети; - аналіз маркетингової діяльності підприємства. Згідно з названими завданнями, основними функціями маркетингу є: - комплексне вивчення ринку і проблем, пов'язаних з маркетингом; - узгодження параметрів, характеристик та цін на продукцію з побажаннями і смаками споживачів; - планування збуту та реалізації продукції; - фізичний розподіл продукції; - забезпечення комунікаційних зв'язків зі споживачами, реалізація угод; - післяпродажний сервіс, наладка, зворотний зв'язок.
Основні поняття і терміни: Менеджмент - система стратегій, принципів, методів, засобів, функцій і форм управління з метою підвищення ефективності виробництва і збільшення прибутку. Менеджер - професійний управляючий, який має спеціальну підготовку і здійснює менеджмент, тобто управління підприємством, корпорацією тощо. Управління- свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятихв них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати. Маркетинг– комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку. Питання для самоконтролю: 1. В якому з варіантів вірно надається визначення поняття „менеджмент”: А) наукова система управління, вміння досягти поставленої мети, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей; Б) свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятих в них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати; В) вірні відповіді А), Б); Г) помилкові відповіді А), Б). 2. В якому з варіантів вірно надається визначення поняття „управління”: А) наукова система управління, вміння досягти поставленої мети, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей; Б) свідомий вплив людини на об'єкти і процеси, а також на зайнятих в них людей, що здійснюється з метою надати певної спрямованості економічній діяльності і отримати певні результати; В) вірні відповіді А), Б); Г) помилкові відповіді А), Б). 3. Що з перерахованого відноситься до принципів управління: А) принцип матеріального і морального стимулювання; Б) принцип науковості; В) принцип урахування інтересів; Г) принцип соціальності рішень; Д) усі відповіді вірні; Е) усі відповіді помилкові. 4. Що з перерахованого не відноситься до функцій управління: А) планування; Б) організація; В) контроль; Г) невтручання; Д) усі відповіді вірні; Е) усі відповіді помилкові. 5. Якими методами менеджер може впливати на робітника або колектив задля досягнення мети підприємства: А) економічними; Б) соціально-психологічними; В) організаційними; Г) усі відповіді вірні.
Читайте також:
|
||||||||
|