МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Комплексно-системний підхідСутність маркетингу На сьогодні серед економістів не існує єдиної точки зору щодо трактування сутності маркетингу. Проте існує декілька підходів: Концептуальний підхід передбачає - спрямування ділового мислення на інтегровану, орієнтовану на споживача і кінцевий результат діяльності фірми; - оснований на точному знанні, передбаченні та врахуванні вимог ринку і побажань споживачів комплекс науково обґрунтованих уявлень про управління виробничозбутовою діяльністю фірми в умовах ринкових відносин; - систематизоване і планомірне спрямування всіх функцій підприємства на задоволення потреб споживачів і на можливості використання потенційних ринків, а також своєчасне реагування на управлінські рішення з боку ринку. - охоплює усі стадії руху товару, починаючи з визначення потреб і попиту, організації виробництва, надання різноманітних послуг, пов'язаних з продажем, і закінчуючи організацією після-продажного обслуговування; - процес, завдяки якому суспільство, по-перше, забезпечує свої споживні потреби, по-друге, створює і розвиває систему розподілу продукції, по-третє, виходячи із технічних, економічних, стичних і соціальних умов сприяє пошукам тих товарів, які реалізуються внаслідок ринкового розподілу праці. Згідно з функціональним підходом, маркетинг – це: - функція творчого використання ресурсів фірми для досягнення відповідності між її можливостями і попитом; - торговельна діяльність, яка сприяє отриманню товарів чи послуг, їх просуванню від виробників до споживачів; - упорядкування потоку товарів чи послуг від виробників до споживачів чи користувачів; - задоволення побажань і потреб людей; - забезпечення відповідного рівня життя в суспільстві, встановлення його стандартів; - забезпечення співвідношень обміну, а також існуючої економічної системи; - мінімізація зусиль для збуту товарів чи послуг; - планування і втілення в життя задуму, оцінка попиту, ціноутворення, просування і розподіл ідей, товарів чи послуг завдяки обміну, що здатний задовольнити потреби, використанню гарантійних умов і після продажного обслуговування споживачів. Товарний підхід до розуміння маркетингу полягає в тому, щоб розглядати товар з погляду його ринкових проблем та етапів життєвого циклу. Відповідно до нього основними питаннями маркетингу є вивчення попиту та цін на товари, факторів, які впливають на гнучкість попиту, умови ціноутворення, витрати, надходження грошей і прибутків на різних стадіях проходження товару від виробника до споживача. Системно-поведінковий підхід репрезентує маркетинг з погляду проблем, пов'язаних зі змінами у маркетинговій системі і передбачуваними характеристикою і наслідками таких змін. Читайте також:
|
||||||||
|