Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні поняття і терміни

Гроші, функції грошей (міра вартості, засіб обміну, засіб нагромадження, засіб платежу, світові гроші), фінансовий ринок, пропозиція грошей, грошовий агрегат, попит на гроші, процентна ставка, грошово-кредитна політика, політика дорогих грошей, політика дешевих грошей, цілі грошово-кредитної політики (стратегічні, проміжні, тактичні).

 

Список використаної літератури

1.Основи економічної теорії: Підручник/А.А.Чухно, П.С. Єщенко, Г.Н.Климко та інші. За редакцією А.А.Чухна-к.: Вища школа, 2001-606с.

2.Гальчинський А.С., Єщенко П.С., Палкін Ю.І. Основи економічних знань: Навчальний.посібник.-к.: Вища школа., 1998.-544с.

3. Г.І. Башнянин, П.Ю.Лазур, В.С.Медведєв. Політична економія: Навчальний посібник.-Київ. 2000р.

4. Мочерний С.В., Устинко О.А. Основи економічної теорії: навчальний посібник.- Тернопіль, «Астон» 2001-507с.

 

Питання для самоконтролю

1.Що таке гроші і які вони виконують функції?

2.Через який механізм здійснюють свій вплив на національну економіку гроші?

3.З чого починається вивчення грошового ринку?

4.Що вимірюється за допомогою грошових агрегатів?

5.Що таке швидкість обігу грошей?

6.Від чого залежить попит на гроші і на чому він грунтується?

7.Що таке реальна і рівноважна процентна ставки?

8.Які методи застосовує Нацбанк з метою впливу на грошову пропозицію?

9.Які є причини порушення грошово – кредитної системи?

10. Назвати заходи щодо стабілізації грошово – кредитної системи.

11. Які функції виконує грошово – кредитна політика?

12. Основні типи і цілі грошово – кредитної політики.

13. Суб’єкти та інструменти грошово – кредитної політики.

 

Тести

1. Політика дорогих грошей використовується для:

а) здешевлення кредиту;

б) зменшення темпів зростання ВВП;

в) збільшення сукупних видатків;

г) збільшення зайнятості

2. Яка з наведених функцій не відноситься до функцій грошей:

а) міра вартості;

б) контроль за цінами;

в) засіб платежу;

г) світові гроші

3. До знарядь грошово – кредитної політики не належить:

а) зміна резервної норми;

б) зміна облікової ставки;

в) зміна державних видатків;

г) операції на відкритому ринку

4. Щоб збільшити грошову пропозицію, Центральний Банк має:

а) купити державні облігації;

б) продати державні облігації;

в) підвищити резервну норму;

г) всі відповіді невірні

5. Визначте функцію грошей, засобу обігу:

а) оплата послуг в поштовому відділені;

б) збереження грошей в банку;

в) купівля товару в магазині

6. Із перелічених положень вкажіть функцію міри вартості, коли Ви:

а) купуєте товар;

б) сплачуєте комунальні послуги;

в) встановлюється ціна на товар;

г) сплачуєте податки

7. Гроші – це:

а) продукт домовленості між людьми;

б) товар, що виконує роль загального еквівалента;

в) функції, які гроші виконують

8. Реальна % ставка:

а) визначає інвестиційні рішення фірм;

б) вимірює альтернативну вартість інвестицій;

в) обчислюється як номінальна % ставка за мінусом очікуваного темпу інфляції;

г) всі відповіді правильні

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  5. II. Поняття соціального процесу.
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  8. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  9. IV. Основні обов'язки адміністрації
  10. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  12. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Грошово-кредитний ринок. Процентна ставка як ціна грошей. Грошово-кредитна політика як фактор сталого розвитку та її інструменти | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.