Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ ПОПЕРЕДНЬОЇ ПІДГОТОВКИ

Первинна профконсультація - це форма профконсультації, яка проводиться з групою учнів 3-7 осіб і в процесі якої відбувається навчання їх правилам вибору професії, дається інформація про світ професій, інтересах і схильностях, результатом якої є формування профплану, підвищення ступеня усвідомленості та відповідальності суб'єкта з питань вибору професії. На підставі результатів первинної профконсультації з’являються також і учні, які потребують індивідуальної профконсультаціі.

Програма первинної профконсультації будується таким чином, щоб з'ясувати основні мотиви вибору професії, ступінь сформованості профплану, визначити професійну спрямованість, пізнавальні інтереси особистості, комунікативні та організаторські якості. Оцінка здібностей на етапі первинної профконсультації проводиться на підставі аналізу даних про успішність навчальної та позанавчальної діяльності, оцінки класного керівника і всього комплексу показників, отриманих у результаті спостережень за учнем у процесі його навчання.

Основні розділи програми первинної профконсультації

І. Інформаційний розділ

Ознайомлення з профорієнтаційною картою учня, отриманої зі школи.

2. Попередня розмова з учнем метою якої є:

а) з'ясування причин звернення до профконсультанта;

б) з'ясування стану здоров'я (зі слів учня);

в) виявлення сформованості профплану;

Г) заповнення програми-протоколу діагностичної бесіди «Анкета оптанта».

ІІ. Діагностичний розділ

1. Заповнення опитувальників:

а) «ДДО» - диференційно-діагностичний опитувальник;

б) «Карта інтересів»;

В) «КОС» - комунікативні та організаторські схильності.

Примітка: при проведенні первинної профконсультації можна крім перерахованих методик, використовувати опитувальники «ОПГ» - опитувальник професійної готовності, «МОПС» багатофакторний опитувальних визначення професійних схильностей, «ОПГШ» - опитувальник професійної готовності школяра (скорочена методика).

Обробка, інтерпретація та аналіз отриманих результатів.

III. Заключний розділ

Робота учня з картотеками професій, професіографічними описами, довідниками та іншою літературою з профорієнтаційної тематики.

2. Заключна бесіда за результатами первинної профконсультаціі. Рекомендації щодо вибору професії. Вирішення питання про необхідність подальшої індивідуальної профконсультації.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  6. Авдання для домашньої підготовки.
  7. Базовий рівень підготовки.
  8. Базовий рівень підготовки.
  9. В ході аудиту фінансової звітності аудитором застосовуються методичні прийоми документального та фактичного контролю.
  10. Відповіді на заПИТАННЯ для САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
  11. Відповіді на заПИТАННЯ для САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
  12. Відповіді на заПИТАННЯ для САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ




Переглядів: 387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДІЛОВІ ВМІННЯ (ЯКОСТІ) Оцінка | І. Знайомство з анкетами та їх заповнення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.