МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ ПОПЕРЕДНЬОЇ ПІДГОТОВКИПервинна профконсультація - це форма профконсультації, яка проводиться з групою учнів 3-7 осіб і в процесі якої відбувається навчання їх правилам вибору професії, дається інформація про світ професій, інтересах і схильностях, результатом якої є формування профплану, підвищення ступеня усвідомленості та відповідальності суб'єкта з питань вибору професії. На підставі результатів первинної профконсультації з’являються також і учні, які потребують індивідуальної профконсультаціі. Програма первинної профконсультації будується таким чином, щоб з'ясувати основні мотиви вибору професії, ступінь сформованості профплану, визначити професійну спрямованість, пізнавальні інтереси особистості, комунікативні та організаторські якості. Оцінка здібностей на етапі первинної профконсультації проводиться на підставі аналізу даних про успішність навчальної та позанавчальної діяльності, оцінки класного керівника і всього комплексу показників, отриманих у результаті спостережень за учнем у процесі його навчання. Основні розділи програми первинної профконсультації І. Інформаційний розділ Ознайомлення з профорієнтаційною картою учня, отриманої зі школи. 2. Попередня розмова з учнем метою якої є: а) з'ясування причин звернення до профконсультанта; б) з'ясування стану здоров'я (зі слів учня); в) виявлення сформованості профплану; Г) заповнення програми-протоколу діагностичної бесіди «Анкета оптанта». ІІ. Діагностичний розділ 1. Заповнення опитувальників: а) «ДДО» - диференційно-діагностичний опитувальник; б) «Карта інтересів»; В) «КОС» - комунікативні та організаторські схильності. Примітка: при проведенні первинної профконсультації можна крім перерахованих методик, використовувати опитувальники «ОПГ» - опитувальник професійної готовності, «МОПС» багатофакторний опитувальних визначення професійних схильностей, «ОПГШ» - опитувальник професійної готовності школяра (скорочена методика). Обробка, інтерпретація та аналіз отриманих результатів. III. Заключний розділ Робота учня з картотеками професій, професіографічними описами, довідниками та іншою літературою з профорієнтаційної тематики. 2. Заключна бесіда за результатами первинної профконсультаціі. Рекомендації щодо вибору професії. Вирішення питання про необхідність подальшої індивідуальної профконсультації. Читайте також:
|
||||||||
|