МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І. Знайомство з анкетами та їх заповненняВивчити запропоновані анкети . Заповнення анкет проводиться в такій послідовності: 1. Анкета учня (5-7 класи); 2. Анкета учня (8-9 класи); 3. Анкета для з'ясування стану здоров'я; 4. Анкета для батьків (5-7 класи); 5. Анкета для батьків (8-9 класи); Анкета оптанта. ІІ. Знайомство з профорієнтаційною картою учня та її заповнення Профорієнтаційна карта призначена для збору та систематизації відомостей про учня, його інтересах, схильностях, які проявляються в процесі вибору професії. Всі відомості збираються на основі спостереження класного керівника, анкетування, індивідуальних бесід з учнями, батьками, вчителями-предметниками і заносяться до профкарти. Дані профкарти дозволяють проводити цілеспрямовану роботу по формуванню професійних планів дітей, надання допомоги при виборі професії. Перед заповненням профорієнтаційних карт учнів, студенти передають весь комплект заповнених анкет (6 штук) своєму сусідові. Таким чином, у кожного студента є повний комплект заповнених анкет свого товариша. Потім студенти знайомляться з розділами профкарти. Заповнення розділів профкарти проводиться поетапно: Заповнюється розділ анкетних даних учня і його батьків, на підставі даних тих анкет, що знаходяться у студента-соціального педагога. Розділ І. Заповнюються пункти 1, 2, 4, 5, 6 за 5, 6 і 7 класи за допомогою даних з анкет учнів і батьків (5-7 клас). Розділ І. Заповнюються пункти 3, 7, 8, 9, 10, 11 за даними спостережень студента-класного керівника за студентом-учнем у 5, 6, 7, 8 і 9 класах. Розділ І. Заповнюються пункти 1,2,4,5,6 за 8 і 9 класи за допомогою даних з анкет учнів і батьків (8-9 класи) та анкети оптанта. 5. Розділ ІІ. Заповнюються відомості про характер студента-учня. Для цього студент-класний керівник в опитувальнику профкарти закреслює одну з цифр, що характеризує міру прояву даної риси у того студента-учня, чиї анкети знаходяться у студента-класного керівника: Ніяк не виражена, Мало виражена, Середньо виражена, Яскраво виражена. Розділ ІІІ. Цей розділ карти профорієнтації заповнюється за допомогою даних з анкет учнів і батьків (8-9 класи), а також за допомогою тих даних, з анкети оптанта. Розділ ІІІ. Висновок лікаря про стан здоров'я (не вказується діагноз) студент-класний керівник дає на підставі даних з анкети для з'ясування стану здоров'я. Розділ ІІІ. Останні три рядки в цьому розділі профорієнтаційної карти студенти не заповнюють. ІІІ. Аналіз отриманих відомостей Заповнені анкети та профорієнтаційна карта є матеріалом для бесіди педагога зі студентом при захисті лабораторної роботи. Студенти самостійно проводять аналіз отриманих результатів. За результатами аналізу роблять висновки про достовірність і достатній обсяг інформації про учня, бажаючому отримати консультацію щодо вибору професії Читайте також:
|
||||||||
|