Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДІЛОВІ ВМІННЯ (ЯКОСТІ) Оцінка

1. Здатність тривалий час зберігати стійку увагу, незважаючи на втому і сторонні подразники.

2. Уміння розподіляти увагу при виконанні кількох дій, функцій, завдань.

3. Здатність зосередитися протягом досить тривалого періоду часу увагу на одному предметі.

4. Здатність швидко переключати увагу з одного виду роботи на інший.

5. Здатність вести спостереження за багатьма характеристиками об'єкта, що спостерігається, а також за великою кількістю об'єктів одночасно.

6. Вміння помічати незначні (малопомітні) зміни в спостережуваному об'єкті.

7. Уміння вибирати при спостереженні дані (інформацію), необхідні для вирішення поставленого завдання.

8. Тонка спостережливість за внутрішнім світом людини.

9. Здатність до самоспостереження.

10. Професійна спостережливість.

11. Здатність помічати зміни в навколишньому середовищі, не зосереджуючи свідомо на них увагу.

12. Здатність точно передати те, що тільки прочитав.

13. Здатність точно передати те, що один раз почув.

14. Здатність легко запам'ятовувати словесно-логічний матеріал (цифри, імена, номери, терміни, дати).

15. Здатність легко запам'ятати наочно-образний матеріал (плани, схеми, зображення графіки).

16. Здатність до мимовільного (без спеціальних зусиль) запам'ятовування матеріалу.

17. Здатність протягом тривалого часу утримувати в пам'яті велику кількість інформації.

18. Особлива пам'ять на зовнішність і поведінку людей.

19. Здатність точно відтворювати інформацію в потрібний момент.

20. Здатність до впізнавання фактів, явищ за малої кількості ознак.

21. Здатність до виборчого відтворення матеріалу, який необхідний в певний момент.

22. Пам'ять на колір, форму, величину, рух, розташування об'єктів, предметів.

23. Узгодженість рухів з процесами сприйняття (зором, слухом, дотиком, нюхом).

24. Стійкість до статичних навантажень.

25. Здатність до швидкої дії в умовах дефіциту часу.

26. Швидка реакція на несподіване слухове враження за допомогою певних рухів.

27. Гарний почерк.

28. Узгодженість одночасних рухів рук і ніг в різних поєднаннях (синхронні, послідовні та ін.)

29. Швидка реакція на раптове зорове враження за допомогою певних рухів.

30. Швидкість і точність пальців рук.

31. Пластичність і виразність рухів.

32. Вміння швидко записувати.

33. Уміння впізнавати і відрізняти різні кольори.

34. Окомір на відстані, швидкість, розмір.

35. Здатність до розрізнення звуків за гучностю, висотою, тембром.

36. Здатність до розрізнення перепадів температури.

37. Здатність до швидкого розпізнаванню невеликих відхилень від заданої форми.

38. Здатність наочно уявляти собі нове, яке раніше не зустрічалося в досвіді, або старе, але в нових умовах.

39. Здатність прогнозувати розвиток подій з урахуванням їх ймовірності.

40. Здатність знаходити нові незвичайні рішення.

41. Уміння бачити кілька можливих шляхів і подумки вибирати найбільш ефективне.

42. Здатність до відтворення зорового образу за словесним описом.

43. Здадність розглянути проблему з різних точок зору.

44. Аргументованість критичного аналізу ситуації.

45. Здатність зрозуміти зміст основних взаємозв'язків, властивих проблемі.

46. Здатність відкинути звичайні, стандартні методи і рішення, що стали непридатними і шукати нові, оригінальні рішення.

47. Уміння вибирати з великої кількості інформації ту, яка необхідна для вирішення даної задачі.

48. Уміння робити висновок з суперечливої ​​інформації.

49. Чуття до наявності проблеми там, де здається, що все вже вирішено.

50. Здатність бачити перспективи.

51. Уміння визначити характер інформації, необхідний для прийняття рішення.

52. Здатність прийняти правильне рішення при нестачі необхідної інформації за відсутності часу на її осмислення.

53. Стійкість гарного настрою.

54. Емоційна стійкість при прийнятті відповідальних рішень.

55. Уміння знайти привабливі сторони в будь-якій роботі.

56. Захопленість пошуком вирішення проблеми.

57. Здатність переживати і відчувати те, що переживають і відчувають інші.

58. Врівноваженість при конфліктах.

59. Здатність передавати іншим людям свій настрій, емоційний заряд.

60. Швидке звикання до нових умов.

61. Уміння змусити себе робити нецікаву, але необхідну роботу.

62. Вміння відстоювати свою точку зору.

63. Уміння коритися, в точності виконувати завдання.

64. Здатність до тривалої розумової роботи без погіршення якості, зниження темпу.

65. Наполегливість в подоланні виникаючих труднощів.

66. Здатність до тривалого збереження високої активності.

67. Низька сугестивність, здатність не піддаватися впливу, особливо з боку авторитетних осіб.

68. Здатність брати на себе відповідальність у складних ситуаціях.

69. Здатність об'єктивно оцінювати свої досягнення, сили і можливості.

70. Збереження зібраності в умовах, стимулюючих збудження.

71. Уміння давати чіткі, ясні формулювання при стислому викладі думки (при відповідях і постановці питань).

72. Уміння зв'язно і логічно викладати свої думки в розгорнутій формі (доповідь, звіт, виступ).

73. Уміння вести бесіду, суперечку, діалог, аргументувати, доводити свою точку зору.

74. Сильний, звучний і витривалий голос.

75. Відсутність дефектів мови, хороша дикція.

76. Здатність до передачі своїх уявлень, емоцій або почуттів за допомогою жестів, міміки, зміни голосу.

77. Здатність розуміти підтекст мовлення (іронію, жарт, "задні" думки).

78. Уміння вести ділову бесіду, переговори.

79. Уміння доступно довести до слухача свої думки і наміри.

80. Здатність швидко знайти потрібний тон, доцільну форму спілкування залежно від психологічного стану та індивідуальних особливостей співрозмовника.

81. Здатність до швидкого встановлення контактів з новими людьми.

82. Здатність розташовувати до себе людей, викликати у них довіру.

83. Здатність розумно поєднувати ділові та особисті контакти з оточуючими.

84. Уміння узгоджувати свої дії з діями інших осіб.

85. Уміння дати об'єктивну оцінку діям інших людей.

86. Схильність до ризику.

87. Сміливість.

88. Почуття гумору.

89. Впевненість у собі.

90. Здатність до вирішення проблем (своїх і чужих).


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  4. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  5. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  6. А) Грошова оцінка земель по Україні
  7. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  8. Аналіз виявлених проблем і їхня оцінка
  9. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  10. Аналіз і оцінка стану охорони праці
  11. Аналіз рейтингових підходів і оцінка інвестиційної
  12. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 4.3 | МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ ПОПЕРЕДНЬОЇ ПІДГОТОВКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.