Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Правила професійної поведінки бармена

Важливими показниками роботи підприємств громадського харчування є культура і якість обслуговування відвідувачів офіціантами, барменами, менеджерами залів. Від їх діяльності разом з типом підприємства, його місткістю, місцерозташуванням, особливостями обслуговуваного контингенту залежить попит на пропоновану продукцію і послуги, що надаються.

Основними чинниками, що визначають культуру обслуговування в барах, є: матеріально-технічне устаткування; широкий асортимент напоїв і коктейлів; впровадження сучасних форм і методів обслуговування; вивчення попиту на пропоновану продукцію, підвищення кваліфікації обслуговуючого персоналу; рекламний-інформаційна робота з відвідувачами.

Якість обслуговування визначається в основному об'ємом, видами і характером послуг, що надаються споживачам. Це - зручність розташування і правильний вибір режиму роботи бару, якість напоїв, що подаються, і коктейлів, дотримання санітарно-гігієнічних вимог до змісту приміщень, посуду, інвентаря, устаткування, меблів, швидкість обслуговування, ввічливість, уважність і зовнішній вигляд персоналу. Щоб створити гарний настрій у відвідувачів, бармен повинен уміти спілкуватися з ними і дотримувати високу культуру праці. У бармена, що не володіє цими якостями, часто виникають конфлікти з відвідувачами, що приводить до стресових ситуацій. Спілкування повинне бути засноване на взаємній пошані. Працівник бару не має права грубити, сперечатися, бути зарозумілим по відношенню до відвідувачів. Якщо гість провокує конфліктну ситуацію, бармен зобов'язаний проявити витримку, залишатися ввічливим і по можливості розрядити ситуацію.

Всі працівники бару, особливо бармени, повинні бути акуратними, мати охайний зовнішній вигляд (чистий одяг, руки, зачіска); уміти швидко працювати і правильно організовувати своє робоче місце, тобто працювати так, щоб витрачалися якомога менше зусиль і часу для підтримки без суєти порядку на робочому місці.

Барменові необхідно виробити в собі наступні якості:

- спостережливість, тобто уміння тримати в полі зору весь зал, барну стійку, помічаючи кожну дрібницю;

- чуйність і старанність, тобто готовність допомогти своїм гостям, не чекаючи спеціального прохання;

- хорошу пам'ять, щоб не тільки пам'ятати замовлення, але і запам'ятовувати звички і смаки постійних відвідувачів;

- уміння слухати і підтримувати розмову, дотримуючи професійну етику і культуру спілкування; вправність в роботі, щоб швидко задовольняти запити гостей і забезпечити рентабельність бару. (Посадова інструкція працівника бару приведена в додатку 2)

 


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  3. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  4. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
  5. Взаємозвязок соціалізації та професійної адаптації в
  6. Види графіків та правила їх побудови.
  7. Види девіантної поведінки
  8. Види політичної поведінки етногруп, які відстоюють власні інтереси
  9. Види професійної консультації.
  10. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  11. Види трудової поведінки
  12. Види трудової поведінки.




Переглядів: 1360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація барів | Професійні вимоги до персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.