Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестовий контроль

1. Потенціал підприємства - це:

а) сукупність ресурсів підприємства, що забезпечують досягнення певних результатів підприємства;

б) сукупність ресурсів і компетенцій, які створюють певний ефект для зацікавлених сторін;

в) здатність управління забезпечувати досягнення цілей діяльності підприємства за рахунок використання ма­теріальних ресурсів;

г) можливості системи ресурсів і компетенцій підпри­ємства створювати результат для зацікавлених сторін за допомогою реалізації бізнес-процесів.

2. Існують наступні ознаки класифікації видових проявів по­тенціалу підприємства:

а)за об'єктами дослідження;

б) за характером реагування на зміни;

в) за цілями формування;

г) залежно від перспектив розвитку бізнесу.

3. Основу результатної концепції до визначення сутності потенціалу становить:

а) здатність бізнесу формувати систему ресурсів;

б) здатність бізнесу задовольняти суспільні потреби за допомогою освоєння і переробки певних ресурсів;

в) обсяг виробленої продукції в натуральних показниках;

г) засоби виробництва, необхідні для господарської діяльності.

4. За сферою реалізації розрізняють потенціал:

а) зовнішній і внутрішній;

б) виробничий і фондовий;

в) ринковий і неринковий;

г) досягнутий і перспективний.

5. За функціональними напрямками виділяють потенціал:

а) виробничий, маркетинговий, фінансовий, організаційний;

б) виробничий, маркетинговий, фінансовий, інфраструктурний;

в) технологічного персоналу, потенціал основних фондів, фінансовий, організаційний;

г) фінансовий, виробничий, інформаційний, трудовий.

6. До об'єктних складових потенціалу підприємства відносять:

а) виробничий, потенціал відтворення, інноваційний, фінансовий потенціали;

б) науково-технічний, виробничий, потенціал відтворення, інфраструктурний потенціали;

в) управлінський, маркетинговий, трудовий; виробничий потенціали;

г) кадровий, науково-технічний, виробничий інфраструктурний потенціали.

7. До суб'єктних складових потенціалу підприємства відносять:

а) науково-технічний, маркетинговий, потенціал організаційної структури управління, управлінський потенціали;

б) науково-технічний, виробничий, інфраструктурний потенціал, потенціал відтворення;

в) трудовий, інфраструктурний, інформаційний, маркетинговий потенціали;

г) виробничий, маркетинговий, фінансовий, управлінський потенціали.

8. Спроможності підприємства в сфері нововведень характеризує потенціал:

а) технічний;

б) відтворення;

в) інформаційний;

г) інноваційний.

9. Навички та здібності керівників усіх рівнів управління відбиває потенціал:

а) маркетинговий;

б) управлінський;

в) потенціал організаційної структури управління;

г) виробничий.

10. Не можна однозначно віднести до об’єктивних чи суб’єктивних складових потенціалу підприємства:

а) інноваційний потенціал;

б) фінансовий потенціал;

в) інфраструктурний потенціал;

г) маркетинговий.

11. Переклад терміна «потенціал» з латинської мови означає:

а) приховані можливості;

б) резерви;

в) наявні можливості;

г) запаси.

12. Термін «економічний потенціал» уперше було запропоновано?

а) Струміліним С.Г.;

б) Вейцом В.;

в) Абалкіним Л.І.;

г) Архангельським В.М..

13. Найбільш поширена наукова думка щодо трактування суті потенціалу:

а) сукупність ресурсів;

б) потужність виробництва;

в) загальна ресурсна, економічна, природна можливість регіону;

г) можливість досягти ефекту.

14. Наявні та приховані можливості підприємства щодо залучення та використання факторів виробництва для випуску максимально можливого обсягу продукції (послуг) – це …

а) виробничий потенціал;

б) інноваційний потенціал;

в) фінансовий потенціал;

г) трудовий потенціал.

15. Персоніфікована робоча сила, яка розглядається в сукупності своїх якісних характеристик, - це…

а) трудовий потенціал;

б) інноваційний потенціал;

в) управлінський потенціал;

г) потенціал технологічного персоналу.

16. Логістичний потенціал є структурним елементом …потенціалу:

а) маркетингового;

б) трудового;

в) виробничого;

г) фінансового.

17. Інвестиційний потенціал є головною складовою …потенціалу:

а) фінансового;

б) маркетингового;

в) виробничого;

г) інноваційного.

18. Збалансовані за вимогами виробництва можливості цехів, господарств і служб по забезпеченню необхідних умов для діяльності основних підрозділів підприємства та задоволення соціальних потреб його персоналу, - це… потенціал:

а) інфраструктурний;

б) фінансовий;

в) виробничий;

г) управлінський.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 959

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретично-методологічні основи формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства | Тема 2. Формування потенціалу підприємства: поняття і загальна модель

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.