Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2. Формування потенціалу підприємства: поняття і загальна модель

Мета:вивчити поняття, підходи, фактори та передумови формування потенціалу підприємства, оволодіти методикою вартісної оцінки розміру складових елементів потенціалу підприємства при його формуванні.

Джерела знань:

конспект лекцій;

література: [2, с. 7-13]; [4]; [7, с. 20-39]; [14, с.22-35]; [24, с.26-51].

Після опрацювання теми студент повинен:

1) знати:

а) зміст наступних економічних категорій:

Поняття потенціалу підприємства як економічної системи, загальні підходи щодо формування потенціалу підприємства, основні фактори та передумови формування потенціалу підприємства, зовнішні фактори формування потенціалу підприємства, внутрішні фактори формування потенціалу підприємства, особливості та принципи формування потенціалу підприємств АПК України, методику розрахунку фондового потенціалу, потенціалу оборотних фондів, потенціалу необоротних активів та технологічного персоналу, виробничого потенціалу, загального потенціалу підприємства.

2) вміти:

а) розв’язувати задачі:

Задача № 1.1

Розрахувати сукупну вартість потенціалу ВАТ «Оберіг» за даними звітного періоду відповідно до вихідних даних (таблиця 1.1).

Задача № 1.2

Розрахувати сукупну вартість потенціалу ВАТ «Оберіг» за даними базового періоду відповідно до вихідних даних (таблиця 1.1).


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  3. G2G-модель електронного уряду
  4. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  5. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  6. II. Поняття соціального процесу.
  7. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  8. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  9. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  10. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  11. O модель привабливість - конкурентоспроможність (матриця Мак Кінсі).
  12. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестовий контроль | Методичні вказівки до розв’язання задач № 1.1, № 1.2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.