Тема 2. Формування потенціалу підприємства: поняття і загальна модель
Мета:вивчити поняття, підходи, фактори та передумови формування потенціалу підприємства, оволодіти методикою вартісної оцінки розміру складових елементів потенціалу підприємства при його формуванні.
Джерела знань:
конспект лекцій;
література: [2, с. 7-13]; [4]; [7, с. 20-39]; [14, с.22-35]; [24, с.26-51].
Після опрацювання теми студент повинен:
1) знати:
а) зміст наступних економічних категорій:
Поняття потенціалу підприємства як економічної системи, загальні підходи щодо формування потенціалу підприємства, основні фактори та передумови формування потенціалу підприємства, зовнішні фактори формування потенціалу підприємства, внутрішні фактори формування потенціалу підприємства, особливості та принципи формування потенціалу підприємств АПК України, методику розрахунку фондового потенціалу, потенціалу оборотних фондів, потенціалу необоротних активів та технологічного персоналу, виробничого потенціалу, загального потенціалу підприємства.
2) вміти:
а) розв’язувати задачі:
Задача № 1.1
Розрахувати сукупну вартість потенціалу ВАТ «Оберіг» за даними звітного періоду відповідно до вихідних даних (таблиця 1.1).
Задача № 1.2
Розрахувати сукупну вартість потенціалу ВАТ «Оберіг» за даними базового періоду відповідно до вихідних даних (таблиця 1.1).