Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестовий контроль

1. Ринок, на яком діють декілька підприємств-виробників, які встановлюють певні вхідні бар’єри та істотно впливають на ціни товарів, що виробляють:

а) досконала конкуренція;

б) монополістична конкуренція;

в) монополія;

г) олігополія.

2. Якому рівню конкурентоспроможності потенціалу відповідає ситуація у якій успіх у конкурентній боротьбі залежить від якості, ефективності управління, організації виробництва:

а) першого;

б) другого;

в) третього;

г) четвертого.

3. Класифікація ключових чинників успіху в галузі включає такі елементи потенціалу:

а) технології, кадри;

б) маркетинг і збут, організаційні можливості;

в) виробництво;

г) усе перераховане правильно.

4. Стан конкуренції на певному ринку можна охарактеризувати такими конкурентними силами:

а) суперництво серед конкуруючих продавців; загроза появи нових конкурентів;

б) конкуренція з боку товарів, що є замінниками і конкурентоспроможних за ціною;

в) загроза появи нових конкурентів; економічні можливості та торгові здібності постачальників;

г) усе перераховане правильно.

5. Пряме порівняння окремих індикаторів конкурентоспроможності з метою визначення переваг і недоліків порівнюваних підприємств – це зміст методу:

а) рангів;

б) різниць;

в) балів;

г) моделювання.

6. Метод STEP- аналізу:

а) дозволяє охарактеризувати зовнішню економічну ситуацію комплексно, оцінюючи вплив чинників: суспільних, технологічних, економічних, політичних, правових;

б) дозволяє знайти методи розробки стратегії та методи управління, які дозволяють привести справи у відповідність із найбільш високим рівнем вимог;

в) заснований на використанні емпіричної моделі, що пов’язує широкий діапазон стратегічних змінних (таких як ринкова частка, якість продукту, вертикальна інтеграція) і ситуаційних змінних (швидкість зростання ринку, стадія розвитку галузі, інтенсивність потоків капіталу) з величиною прибутковості та здатністю організації генерувати готівку.

г) полягає в ідентифікації та кількісній оцінці (за єдиною відносною або бальною шкалою) характеристик, які визначають ступінь лояльності споживачів до підприємства.

7. Метод SWOT- аналізу:

а) ґрунтується на експертному оцінюванні таких чинників: конкурентоспроможність продукції, її якість і ціна;

б) сприяє прийняттю зусиль щодо перетворення слабкостей на силу, загроз на можливості, розвитку сильних позицій відповідно до обмежених можливостей;

в) полягає в ідентифікації та кількісній оцінці (за єдиною відносною або бальною шкалою) характеристик, які визначають ступінь лояльності споживачів до підприємства.

г) дозволяє охарактеризувати зовнішню економічну ситуацію комплексно, оцінюючи вплив чинників: суспільних, технологічних, економічних, політичних, правових.

8. Метод SPACE- аналізу:

а) застосовується для оцінки сильних та слабких сторін діяльності невеликих підприємств за такими групами критеріїв: фінансова сила підприємства, конкурентоспроможність підприємства, привабливість галузі, стабільність галузі;

б) дозволяє охарактеризувати зовнішню економічну ситуацію комплексно, оцінюючи вплив чинників: суспільних, технологічних, економічних, політичних, правових;

в) ґрунтується на експертному оцінюванні таких чинників: конкурентоспроможність продукції, її якість і ціна;

г) полягає в ідентифікації та кількісній оцінці (за єдиною відносною або бальною шкалою) характеристик, які визначають ступінь лояльності споживачів до підприємства.

9. Метод визначення профілю об’єкта:

а) дозволяє охарактеризувати зовнішню економічну ситуацію комплексно, оцінюючи вплив чинників: суспільних, технологічних, економічних, політичних, правових;

б) полягає в ідентифікації та кількісній оцінці (за єдиною відносною або бальною шкалою) характеристик, які визначають ступінь лояльності споживачів до підприємства.

в) сприяє прийняттю зусиль щодо перетворення слабкостей на силу, загроз на можливості, розвитку сильних позицій відповідно до обмежених можливостей;

г) ґрунтується на експертному оцінюванні таких чинників: конкурентоспроможність продукції, її якість і ціна.

10. Аналіз конкурентоспроможності 111-555:

а) дозволяє охарактеризувати зовнішню економічну ситуацію комплексно, оцінюючи вплив чинників: суспільних, технологічних, економічних, політичних, правових;

б) застосовується для оцінки сильних та слабких сторін діяльності невеликих підприємств за такими групами критеріїв: фінансова сила підприємства, конкурентоспроможність підприємства, привабливість галузі, стабільність галузі;

в) ґрунтується на експертному оцінюванні таких чинників: конкурентоспроможність продукції, її якість і ціна;

г) сприяє прийняттю зусиль щодо перетворення слабкостей на силу, загроз на можливості, розвитку сильних позицій відповідно до обмежених можливостей.

11. Рівні конкурентоспроможності потенціалу підприємства:

1) 1, 2, 3, 4;

2) 1, 2, 3, 4, 5;

3) 1, 2, 3, 4, 5, 6;

4) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.

12. До експертних методів оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства належить метод…

1) SPACE- аналіз;

2) порівнянь;

3) рангів;

4) STEP- аналіз.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 351

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.