Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання № 5 Порядок обчислення податку з товарів, вироблених на митній території України

План

Загальний висновок

Отже, сюжетні задачі виступають важливим засобом ілюстрації і конкретизації навчального матеріалу; розвитку пізнавальних процесів, оволодіння прийомами розумової діяльності; виховання вольових якостей, естетичних почуттів; розвитку вміння будувати судження, робити висновки; формування в учнів мотивації їхньої навчальної діяльності, інтересу та здатності до цієї діяльності. Сюжетні задачі, особливо практично зорієнтовані, забезпечують зв’язок математики із реальним життям дитини, виявлення учнем своєї компетентності. Уміння розв’язувати задачі є показником навченості й научуваності, здатності до самостійної навчальної діяльності.

Прості задачі поділяються на такі групи:

1. Задачі на знаходження результатів арифметичних дій: суми, остачі, добутку, частки.

2. Задача на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій: доданка, зменшуваного, від’ємника, множника, діленого, дільника.

3. Задача пов’язані з поняттям різницевого чи кратного відношення двох чисел.

4. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць або в кілька разів.

5. Інші типи задач: на знаходження дробу від числа, числа за його дробом, знаходження однієї із трьох величин (швидкість, час, відстань; продуктивність праці, час роботи, вся робота; ціна, кількість, вартість).

 

Запитання для узагальнення студентам

– Які державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів в освітньої галузі «Математика» з теми «Сюжетні задачі»?

З якими типами задач знайомляться у 1 (2, 3, 4) класі?

– Яка методика роботи над задачею?

 

Повідомлення домашнього завдання

  1. Богданович, М. В. Методика викладання математики в початкових класах [Текст] : навч. посіб. / М. В. Богданович, М. В. Козак, Я. А. Король. – 3-є вид., перероб. і доп. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – С. 236-248 (Р.11, § 39).

Законспектувати і вивчити матеріал лекції.

  1. Виготовити схеми простих задач.
  2. Скласти по дві задачі кожного типу і розв’язати їх.

 

Питання № 5 Порядок обчислення податку з товарів, вироблених на митній території України. 3

Порядок обчислення податку з товарів, які ввозяться на митну територію України 4

Питання № 6 Особливості обчислення податку за адвалорними ставками. 5

Особливості обчислення податку з тютюнових виробів. 6

Порядок і строки сплати податку. 7

Питання № 7 Складення та подання декларації з акцизного податку. 7

Питання № 8 Акцизні склади. 9

Питання № 9 Збір за першу реєстрацію транспортних засобів. 11

Законодавчо – нормативна база: 17

 

Суми податку, що підлягають сплаті, з підакцизних товарів (продукції), вироблених на митній території України, визначаються платником податку самостійно, виходячи з об'єктів оподаткування, бази оподаткування та ставок цього податку, що діють на дату виникнення податкових зобов'язань.

Суми податку з підакцизних товарів (продукції), вироблених з давальницької сировини, визначаються виробником (переробником), виходячи з об'єктів оподаткування, бази оподаткування та ставок цього податку, що діють на дату відвантаження готової продукції її замовнику або за його дорученням іншій особі.

Податок з товарів (продукції), на які встановлені ставки податку в іноземній валюті, сплачується у національній валюті і розраховується за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України, що діє на перший день кварталу, в якому здійснюється реалізація товару (продукції), і залишається незмінним протягом кварталу.

Забороняється сплата сум податку шляхом взаємних заліків, зустрічних зобов'язань, векселями та в інших формах, що не передбачають сплати сум такого податку коштами.

У разі повного або часткового повернення покупцем підакцизних товарів (продукції), вироблених (виготовлених) на митній території України, продавцю для усунення недоліків товару (продукції) або його знищення (переробки) у зв'язку з неможливістю усунення таких недоліків, платник податку - продавець проводить коригування податкових зобов'язань зі сплати акцизного податку у звітному періоді, у якому відбулося таке повернення.

Сума коригування обчислюється платником податку із застосуванням максимальних роздрібних цін, ставок акцизного податку з урахуванням мінімального податкового зобов'язання зі сплати акцизного податку, які діяли на дату виникнення податкового зобов'язання щодо таких товарів (продукції).

Сума коригування зазначається в декларації з акцизного податку за звітний період, у якому відбулось таке повернення.

У разі подальшої реалізації цих товарів (продукції) зобов'язання з акцизного податку обчислюються у загальному порядку.


Читайте також:

  1. III. По території охоплення
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. The peace – порядок
  5. V. Питання для самоконтолю
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  8. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  9. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  10. А/. Верховна Рада України.
  11. Автододавання та автообчислення.
  12. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ




Переглядів: 375

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання для узагальнення | Питання № 6 Особливості обчислення податку за адвалорними ставками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.