Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

Оцінка за шкалою ЕСТS Оцінка в ХДУ Оцінка за національною шкалою
А Відмінно
В Добре
С Добре
D Задовільно
E Задовільно
X Незадовільно, з можливістю перескладання
F Незадовільно з обовязковим повторним вивченням дисципліни
Оцінки Критерії
5(А) відмінно Студент має глибокі, міцні і системні знання з усього теоретичного курсу, може чітко сформулювати усі правила і закони, вільно володіє понятійним апаратом предмету, знає основні проблеми курсу, його мету та завдання. Вміє застосовувати здобуті знання на практиці. Не допускає усних і писемних помилок. Вільно володіє матеріалом, може вести з викладачам дискусію, розвязувати педагогічні і методичні задачі.
4 (В) (добре) Студент має грунтовні і глибокі знання, може їх застосовувати до розвязання фахових ситуацій. Може допустити неточності у формулюванні. Може вести з учителем діалог, у якому не завжди поводить себе впевнено.
4 (С) (добре) Студент знає програмний матеріал повністю, має практичні навички у побудові логіки викладу матеріалу, дотримується логічної послідовності дій при демонстраціях, проведенні дослідів, викладенні матеріалу, але не вміє самостійно мислити, вийти за межі теми, курсу.
3 (D) (задовільно) Студент знає основні теми і поняття курсу, має уявлення про структуру розділів, опорні знання, міжпредметні звязки, може зробити методичний аналіз теми. Знання мають безсистемний характер. Чітке визначення матеріалу заміняє на побутові уявлення. Має прогалини у засвоєнні теоретичного і практичного матеріалу.
3 (E) (задовільно) Студент розуміє окремі фрагменти курсу, може відтворити матерал, але припускає помилки, Не вміє застосувати математичний апарат до виведення формул. Не володіє досконало педагогічною технікою. Допускає помилки під час впроведення фрагментів уроків
2 (X) (незадовільно) Студент має фрагментарні знання з курсу. Не володіє термінологією. Понятійний апарат не сформований. Не вміє логічно викласти матеріал. Практичні навички на рівні розпізнавання.
1 (F) (незадовільно) Студент повністю не знає програми курсу. Не працював в аудиторії самостійно або з допомогою викладача.

Критерії оцінювання усних відповідей студентів

При оцінюванні враховується

- характер засвоєння матеріалу: обсяг, повнота, правильність та точність знань, рівень осмислення, міцність засвоєння, систематизованість, навички та вміння засвоювати вивчене на практиці в типових та змінених ситуаціях;

- якість відповіді: обгрунтованість, логічність, послідовність викладу, ступінь самостійності в судженнях, культура мовлення;

- вміння узагальнювати, виокремлювати, порівнювати якість виконання роботи.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії оцінювання видів діяльності студентів з курсу | Критерії оцінювання студентів на практичних заняттях з курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.055 сек.