Практичне заняття №1
Тема:Процес управління маркетингом. Організація маркетингових структурних одиниць на підприємстві.
Питання для підготовки до практичних занять
1. Управління маркетингом: концепція і процес.
2. Зміст процесу управління маркетингом.
3. Етапи процесу управління маркетингом.
4. Інформаційне забезпечення процесу управління маркетингом.
5. Особливості організації маркетингової діяльності в АПК України.
6. Формування маркетингової служби організаційної системи.
7. Фактори, які визначають завдання, структуру, функції, права і відповідальність маркетингової служби.
8. Функціональна модель побудови відділу маркетингу.
9. Товарна модель побудови відділу маркетингу.
10. Модель організації служби маркетингу, що орієнтується на споживачів.
11. Регіональна модель побудови служби маркетингу.
12. Побудова структури служби маркетингу.
13. Раціональність служби маркетингу як важливий фактор підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
14. Матриця розподілу функцій серед працівників маркетингової служби.
15. Координація роботи служби маркетингу з іншими підрозділами підприємства.
16. Кадрове забезпечення маркетингової служби. Статус, функції, права і відповідальність керівника маркетингової служби.
Теми рефератів
1. Особливості концепції маркетингового управління.
2. Роль служби маркетингу в системі управління підприємством.
3. Наукова організація праці маркетингового персоналу.
4. Матрична модель побудови маркетингової організаційної структури.
Практичні завдання
Читайте також: - II. Навчальні цілі заняття
- II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
- III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
- IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|