Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчально-методичні вказівки для практичних занять

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ

 

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

 

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ

У П Р А В Л І Н Н Я М А Р К Е Т И Н Г О М

Навчально-методичні вказівки для практичних занять

та самостійної роботи студентів

 

 

Спеціальності: 6.050201 – Менеджмент організацій;

6.050106 - Облік та аудит

 

 

 

Одеса – 2008

 

 

Рецензенти:

 

Бахчиванжи Л.А.– завідувач кафедри економічної теорії та аграрної економіки, кандидат економічних наук, доцент

 

 

 

Рекомендовано до друку методичною радою економічного факультету Одеського державного аграрного університету.

Протокол № від 2008 р.

 

Управління маркетингом: Навчально-методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи студентів / Укладачі: доктор економічних наук, професор Сахацький М.П.; кандидат економічних наук, доцент Запша Г.М., кандидат економічних наук, доцент Ажаман І.А., асистент Левіна М.О. – Одеса: ОДАУ, 2008. – 39с.

 

 

ЗМІСТ

  Вступ................................................................................................................. 1. Практичне заняття №1. .......................................................................... Завдання 1. Процес управління маркетингом Завдання 2. Організація маркетингових структурних одиниць на підприємстві 2. Практичне заняття №2......................................................................... Завдання 1.Оцінка конкурентоспроможності підприємства згідно з теорією ефективної конкуренції 3. Практичне заняття №3............................................................................ Завдання 1.Визначення рівня конкурентоспроможності агропідприємств за методом бенчмаркінгу 4. Практичне заняття №4........................................................................... Завдання 1.Аналіз «товарного портфелю» підприємства 5. Практичне заняття №5............................................................................ Завдання 1.Розробка розділу бізнес-плану «План маркетингу» 6. Практичне заняття №6............................................................................. Завдання 1.Мерчендайзинг 7. Практичне заняття №7............................................................................ Завдання 1- 3.Маркетинг послуг Завдання 4- 7.Міжнародний маркетинг 8. Завдання для самостійної роботи ........................................................... 9. Питання для тестового контролю........................................................... Література……………………………………………………………………..                          

 

Вступ

 

Важливим чинником ефективного функціонування сучасних підприємств в ринкових умовах є маркетинг. Маркетингові підходи щодо організації управління підприємств посилюють їх конкурентоспроможність, дозволяють пристосувати виробничо-збутову політику до задоволення потреб споживачів, підвищуючи результативність їх ринкової діяльності. Організація маркетингової роботи на підприємстві вимагає від керівників та спеціалістів надійних знань з управління маркетингом.

Згідно галузевого стандарту вищої освіти зміст дисципліни «Управління маркетингом» включає процес управління маркетингом, створення маркетингових структурних одиниць на підприємстві, стратегії маркетингу, маркетингове планування, тактичне та оперативне управління маркетингом, контроль маркетингової діяльності. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра передбачає, що метою вивчення дисципліни „Управління маркетингом” виступає засвоєння теоретичних знань та формування практичних умінь з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства. Завдання навчального процесу полягає в освоєнні основних понять, методів та алгоритмів управління маркетингом, набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань, формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предметом навчальної дисципліни виступають процеси, методи та інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємства.

Відповідно до змісту дисципліни, навчально-методичні вказівки в контексті кожної теми включають питання для підготовки до практичних та семінарських занять, теми рефератів, практичні завдання, ситуації.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  7. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  8. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Практичне заняття №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.