Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 1.

Основний категоріальний апарат управління маркетингом включає поняття, що позначені літерами. Доберіть правильне їх визначення:

Основні поняття Визначення
а) маркетинг - 1. способи, прийоми, інструменти здійснення управління маркетингом;
б) система управління маркетингом – 2. закріплює форми поділу праці, встановлює стійкі зв’язки між елементами системи управління маркетингом;
в) суб’єкт управління маркетингом – 3. відособлені, специфічні види маркетингової діяльності, що мають однорідний характер здійснюваної роботи і спрямовані на досягнення спільної мети;
г) об’єкт управління маркетингом – 4. вид людської діяльності, що передбачає виявлення та задоволення потреб споживачів через ринковий обмін для досягнення поставлених цілей;
д) технологія процесу управління маркетингом - 5. керівні правила, які обумовлені дією об’єктивних економічних законів та закономірностей розвитку ринкової економіки;
е) ціль управління маркетингом – 6. відображає сукупність операцій і процедур, які виконуються працівниками маркетингових служб у певній послідовності;
є) функції управління маркетингом - 7. сукупність органів управління і управлінських працівників, що характеризується певними масштабами своєї діяльності, компетенцією і специфікою здійснюваних функцій та якій властива ієрархічність;
ж) принципи управління маркетингом – 8. сукупність ресурсів та організаційно-економічних умов, що супроводжують маркетингову діяльність підприємства;
з) методи управління маркетингом – 9. рефлективне відслідковування макро- та мікроекономічних умов, з врахуванням яких здійснюється вибір загального напряму ринкової поведінки підприємства, що відповідає його місії та досягненню поставлених цілей в конкретному майбутньому;
и) структура управління маркетингом – 10. сукупність управлінських принципів, функцій, методів, структур і технологій, що використовуються під час планування, організації та реалізації підприємством маркетингових процедур;
і) стратегія управління маркетингом – 11. загальні організаційні завдання, що встановлюються на довгострокову і поточну перспективу, мають кількісний вимір і встановлений термін досягнення;
й) тактика управління маркетингом – 12. конкретні маркетингові заходи, що використовуються підприємством для ефективного управління процесом маркетингу.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 347

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття №1 | Завдання 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.