МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Складання монтажної схеми аерозольтранспортуТЕХНОЛОГІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ХАРЧОВИХ ВИРОБНИЦТВ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання лабораторної роботи АНАЛІЗ РОБОТИ ТА РОЗРАХУНОК АЕРОЗОЛЬТРАНСПОРТНИХ УСТАНОВОК для студентів спеціальності 7.090221 „Обладнання переробних і харчових виробництв” денної та заочної форми навчання, спеціальності 7.091702 „Технологія хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів” Всі цитати , цифровий СХВАЛЕНО та фактичний матеріал, на засіданні кафедри бібліографічні відомості машин і апаратів перевірені. Написання харчових виробництв одиниць відповідає Протокол № стандартам від ___________ р. Підписи авторів ______________________ „_____”___________200_ р. Підпис завідувача кафедри ____________ „_____”___________200_ р. Підпис рецензента ____________________ „_____”___________200_ р. Київ НУХТ 200_ Мета роботи 1.1. Проаналізувати роботу лінії аерозольтранспорту на хлібозаводі. 1.2. Визначити: тиск повітря в борошнопроводі, витрати стиснутого повітря, діаметр борошнопровода, потужність електродвигуна для транспортування борошна. 1.3. За розрахунками підібрати відповідні компресори та встановити їх кількість.
Складання монтажної схеми аерозольтранспорту
Викреслюють розгорнуту схему кожної ділянки: обладнання, трубопроводи, коліна, перемикачі, відводи та ін.; вказують довжину горизонтальних і вертикальних ділянок. Система аерозольтранспорту на хлібозаводі складається з чотирьох основних ділянок (рис.1).
Рис. 1. Схема аерозольтранспорту: 1 – приймальний щиток; 2 – транспортний трубопровід; 3 – силос у складі БЗБ; 4 – роторний (шлюзовий) живильник; 5 – перемикач; 6 – циклон-розвантажувач; 7 – просіювач; 8 – шнековий живильник; 9 – виробничий силос; 10 – шнек; 11 – тістомісильна машина.
І-ша ділянка: Від приймального щитка 1 до самого віддаленого силосу складу БЗБ-3. Розраховується лише у випадку коли відсутній компресор на автоборошновозі (тобто використовується компресор заводу) або під час доставки на завод борошна в мішках (тоді потрібно установити борошноприймач ХПМ). ІІ –га ділянка:Від силосів 3 складу БЗБ до циклона-розвантажувача 6, причому береться відстань від найвіддаленішого силосу в лінії по відношенню до циклону. В прийнятій схемі силоса складу БЗБ встановлені на тензометричних датчиках, тому відпадає необхідність в автоматичних вагах типу ДМ-100М для контролю борошна, що подається на виробництво. В протилежному випадку в кінці даної ділянки аерозольтранспорту встановлюємо циклон 6, а фільтр-розвантажувач типу М-104 над автовагами ДМ-100М. ІІІ- тя ділянка: Від просіювача 7 до виробничих силосів 9, причому враховують відстань до найвіддаленішого силосу. ІV –та ділянка: Від виробничого силосу 9 до тістомісильних і заквасочних машин 11; якщо борошно з виробничих силосів подається на заміс шнеками, то необхідність в розрахунку даної ділянки аерозольтранспорту відпадає.
В приведненій схемі аерозольтранспорту потрібно розрахувати тільки дві ділянки: ІІ - від силосів складу БЗБ до просіювачів і ІІІ - від просіювачів до виробничих силосів.
Читайте також:
|
||||||||
|