Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні рекомендації

У першому питанні слід розкрити співвідношення компетенції Ради Європи та Європейського Союзу, оскільки право Співтовариства/ЄС, по суті, не містить переліку основних прав людини, який був би закріплений письмово, на відміну від права Ради Європи. Європей. При цьому Європейський Суд Правосуддя ніколи не визнавав Конвенцію про захист прав людини та основоположних свобод 1950 р. як пряме джерело права ЄЄ. Тому для того, щоб розкрити питання про місце прав людини у праві ЄС, перш за все треба розмежувати компетенцію Ради Європи та Європейського Союзу.

Друге питання необхідно присвятити висвітленню еволюції та місцю прав людини у праві ЄС. Студент повинен розкрити положення Амстердамського Договору та Лісабонського Договору у сфері захисту прав людини.

У третьому питанні слід охарактеризувати основні положення Хартії основних прав ЄС. Студент повинен законспектувати даний документ.

 

Тема 6. Розширення ЄС і поглиблення інтеграційних процесів (4 год.)

План

6. Питання поглиблення інтеграції.

7. Розширення ЄС і договір про приєднання. Наслідки розширення ЄС для України.

8. Проблема вступу України до складу Європейського Союзу.

9. Адаптація законодавства україни до законодавства ЄС.

10. План дій «Україна – ЄС».

 

Джерела та література

1. Муравйов В. І. Правові засади регулювання економічних відно­син Європейського Союзу з третіми країнами (теорія і практи­ка). - К., 2002.

2. Ніццький договір та розширення ЄС. — К., 2001.

3. Опришко В. Ф., Омельченко А. В., Фастовець А. С. Право Європейського Союзу: Загальна частина. — К., 2002.

4. Петров Р. А., Опейда 3. Й. та ін. Вступ до права Європейського Союзу: Навч. посіб. — Донецьк, 2001.

5. Посібник з питань імплементації Угоди про партнерство і спів­робітництво між Україною та Європейським Співтовариством. — К., 1999.

6. Право ЄС: Навчальний посібник / За аг. Ред.. Р.А. Петрова. – 2-ге вид. – К.: Істина, 2009. – 376 с.

7. Татам А. Право Європейського Союзу: Підручник: Пер. з англ. — К., 1998. - 424 с.

8. Тоді Ф. Нарис історії Європейського Союзу. — К.: Аналітичний дослідний центр "АНОД"; К.І.С., 2001.

9. Дмитріев А. І., Муравйов В. І. Міжнародне публічне право. — К., 2000.

10. Сайт права Європейського Союзу : http://ukma-lawyers.narod.ru/EU.html

 


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  4. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  5. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  6. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві
  7. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  8. VII. Рекомендації щодо безпечного проведення ремонту та технічного огляду сільськогосподарської техніки
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Безпечне поводження з хімічними речовинами та рекомендації щодо їх зберігання




Переглядів: 239

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.