Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Уравнение напоров для гидродинамических передач

Механическая мощность на входе

N=Mw ;

N= ρgHrQ/η , следовательно

Hr=Mw/ρgQ.

Гидротрансформатор

Насос: MH=ρQ (CuH2*rH2-CuH1*rH1)

HТH = (w/ ρgQ)ρQ (CuH2*rH2-CuH1*rH1)илиHrH= (1/g)*(CuH2*rH2-CuH1*rH1)

CUP2*rP1= CuH1*rH1 , следовательно CuH1 = CUP2*rP1/rH1.

HТH = (1/g)*(CuH2*UH2 - CuP2*UH1 (rp2/rH1)).

Турбина:

Mт= ρQ (Cuт2*rт2-Cuт1*rт1), тогда

HTH= (w/ ρgQ)ρQ(Cuт2*Uт2-Cuт1*Uт1) или

HTr= (1/g) (Cuт2*Uт2-Cuт1*Uт1).

CUT1*rT1= CU2*rH2, следовательно

CUT1Н2 (rH2/rT1).

HTT = (1/g)*(CuT2*UT2-CuH2*UT1 (rH2/rT1)).

Реактор:

Mр=ρQ(Cuр2*rр2-Cuр1*rр1),

HTP = (w/ ρgQ)*ρQ (CuP2*rP2-CuP1*rP1)=0, т.к. wp=0!




Читайте також:

  1. А) Дифференциальное уравнение – уравнение, связывающее независимую переменную, искомую функцию и ее производные
  2. Активний опір ліній електропередачі
  3. АНАЛОГОВІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ
  4. Багатоканальна передача інформації
  5. БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
  6. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян
  7. Будь яка передача характеризується передаваємою потужністю та передаточним відношенням.
  8. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  9. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть шляхи передачі теплової енергії.
  10. Важіль перемикання передач
  11. Вибір кількості передач.
  12. Види пошкоджень зубчастих передач




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 9. Шляхи і методи підвищення ефективності міжнародно-правового регулювання. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.