Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЮРИДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

В процесі викладання дисциплін викладачами кафедри кримінально-правових дисциплін передбачається розділити контрольними заходами на декілька модулів (тематично поєднаним блокам тем курсу приблизно по 6-10 тем), відповідно до кількості виділених кредитів (1 кредит – 54 академічні години, або 36 астрономічних години). При цьому, кожний курс логічно будується з певної кількості тем, що студенти засвоюють поступово, проходячи в лекційних, семінарських та практичних заняттях, самостійній роботі основні категорії, завдання. Цей процес передбачає і роботу з науковою літературою, і виконання практичних завдань, і засвоєння нормативно-правових актів. Враховуючи, що опанування основ юридичної професії передбачає оволодіння студентами базовими навичками риторики і, водночас, практичними навичками підготовки процесуальних документів (навичками якісного володіння письмового оформлення юридичного процесу) необхідним постає поєднання, в процесі оцінювання їх підготовки, якості різних форм роботи (письмових і усних).

В зв’язку з цим передбачається урахування рівня засвоєння студентами знань з певної тематики, шляхом оцінювання в один бал кожного виду виконаної роботи:

Усна відповідь на контрольне питання в процесі семінарського заняття (якісне усне доповнення відповідей студентів) – зараховується в 1 бал.

Правильне вирішення більшості тестового завдання (або задачі) по темі - зараховується в 1 бал.

Правильне виконання більшості контрольних письмових завдань по темі - зараховується від 1 до 3 балів.

Виконання письмової контрольної роботи (реферату) по темі (або підтемі) курсу - зараховується від 1 до 5 балів (враховуються окремо, зміст, оформлення, бібліографічне забезпечення, графічні матеріали).

Виконання письмового наукового повідомлення з питання теми курсу - зараховується від 1 до 4 балів.

Виконання наявного графічного матеріалу для використання у навчальному процесі (тематичний пошук сучасної бібліографічної, енциклопедичної, нормативної бази по темі, або питанню теми курсу) - зараховується від 1 до 3 балів (якість оформлення і посилань на джерела).

Підготовка тез наукової доповіді на студентську конференцію, з відповідною участю у її роботі – від 5 до 15 балів.

Окремо оцінюється також і відвідування практичних, семінарських занять – до 1 балу (в залежності від їх кількості по конкретній дисципліні).

Таким чином за кожною темою курсу студенти можуть отримати від 2-х до 6-ти балів в процесі навчання (мінімум 2 бали обумовлений поєднанням письмової і усної форм роботи).

Наприклад, курс кримінального права, що викладається на юридичному факультеті ХНУ ім. В.Н. Каразіна передбачає 4 модулі, які містяться у 2-х розділах: “Кримінальне право України. Загальна частина» і “Кримінальне право України. Особлива частина”, що поєднують 18-20 базових тем (кількість тем може змінюватись). Мінімальний рівень засвоєння курсу буде відповідати приблизно – 60 балам, а, відповідно, максимальний – 100 балам.

Автори курсів, відповідальні лектори (професорсько-викладацький склад) можуть змінювати кількість і якість видів студентської роботи, що буде оцінюватись відповідною баловою системою. Це можуть бути, наприклад, такі види робіт: вирішення теоретичних задач; підготовка рефератів; виконання практичного завдання і таке інше. При цьому, за один вид роботи може бути надана оцінка не в один, а, наприклад в 2 чи 3 бали, якщо кількість тем курсу є невеликою (6-10 тем). Основним стандартом виступає те, що відповідність означених 100 балів традиційному уявленню рівня підготовленості студента за “чотирьохбальною” системою буде приблизно такою:

Незадовільно - “2” – 0-49 балів – “FX”;

Задовільно - “3” –50-59 балів – “Е”

Задовільно – “3” – 60-69 бали - “D”;

Добре - “4” – 70-79 балів – “С”

Добре “4” – 80-89 балів – “B”;

Відмінно - “5” – 90-100 балів – “А”.

 

Шкала балів з роз'ясненнями вимог стосовно кожного рівня знань:

90-100 балів. Відмінно (А). Студент виявив всебічні, систематичні та глибокі знання навчального матеріалу дисципліни, передбаченого програмою; засвоїв основну та додаткову літературу, рекомендовану програмою; проявив творчі здібності в розумінні, логічному, стислому та ясному трактуванні навчального матеріалу; засвоїв взаємозв'язок основних понять дисципліни, їх значення для подальшої професійної діяльності, не утруднюється у формулюванні відповіді при переінакшуванні питань.

80-89 балів. Дуже добре (В). Студент виявив систематичні та глибокі знання навчального матеріалу дисципліни вище середнього рівня; продемонстрував уміння вільно виконувати завдання, передбачені програмою; засвоїв літературу, рекомендовану програмою; засвоїв взаємозв'язок основних понять дисципліни, їх значення для подальшої професійної діяльності.

70-79 балів. Добре (С). Студент виявив загалом добрі знання навчального матеріалу дисципліни при виконанні передбачених програмою завдань, але припустив низку помітних помилок, засвоїв основну літературу, рекомендовану програмою; показав систематичний характер знань з дисципліни; здатний до самостійного використання та поповнення надбаних знань у процесі подальшої навчальної роботи та професійної діяльності.

60-69 балів. балів. Задовільно (D). Студент виявив знання навчального матеріалу дисциплін у обсязі, необхідному для подальшого навчання та майбутньої професійної діяльності; справився з виконанням завдань, передбачених програмою; ознайомився з основною літературою, рекомендованою програмою; припустив значну кількість помилок або недоліків у відповідях на запитання при співбесідах, тестуванні та при виконанні завдань тощо, принципові з яких може усунути самостійно.

50-59 балів. Достатньо (Е). Студент виявив знання основного навчального матеріалу дисципліни в мінімальному обсязі, необхідному для подальшого навчання та майбутньої професійної діяльності; в основному виконував завдання, передбачені програмою; ознайомився з основною літературою, рекомендованою програмою; припустив помилки у відповідях на запитання при співбесідах, тестуванні та при виконанні завдань тощо, які може усунути лише під керівництвом та за допомогою викладача.

0-49 балів. Незадовільно з обов'язковим вивченням дисципліни (FX). Студент не мав знань зі значної частини навчального матеріалу; допускав принципові помилки при виконанні більшості передбачених програмою завдань; не спроможний самостійно засвоїти програмний матеріал і потребує повторного вивчення навчальної дисципліни.

 

Укладач: к.ю.н., доцент кафедри кримінально-правових дисциплін, юридичного факультету, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна - Слінько Дмитро Сергійович.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Контроль і закріплення знань учнів
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Статистичне спостереження. Зведення та групування даних статистичного спостереження. | Основная

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.