Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка стратегії аудиту та складання

плану і календарного графіку аудиторської перевірки

 

Будь-яка аудиторська фірма зацікавлена в ефективному проведенні аудиторської перевірки. Аудиторська організація в ході свого функціонування реалізує найрізноманітніші види стратегій: конкурентну стратегію, фінансову стратегію, стратегію ціноутворення, стратегію стимулювання персоналу і ін. В рамках окремої перевірки, що проводиться, можна вести мову про її стратегію аудиторської перевірки.

Стратегія аудиторської перевірки є загальним напрямом дій керівника перевірки, необхідних для досягнення поставлених перед ним відповідно до договору про надання аудиторських послуг цілей шляхом координації і розподілу ресурсів (трудових, матеріальних, фінансових і ін.). Правильно вибрана стратегія забезпечує ефективність проведення перевірки.

Стратегія аудиторської перевірки заснована на виборі найбільш раціональних шляхів досягнення цілей цієї перевірки і залежить від досвіду і кваліфікації аудитора, тривалості співпраці аудиторської фірми і клієнта, тобто від міри знання особливостей клієнта, характеру завдань, що вирішуються в аудиті, і інших чинників. Стратегія аудиторської перевірки повинна мати вигляд плану, що складається аудитором у письмовій формі.

Планування аудиту – один з найважливіших етапів аудиторської перевірки, на якому виробляється оптимальна стратегія і тактика проведення аудиту з врахуванням індивідуальних особливостей кожного підприємства, яке підлягає аудиторській перевірці. Від того, як аудитор спланував проведення перевірки, залежить раціональність використання трудоресурсів аудиторської організації, мінімізація витрат і часу проведення аудиту, ризик невиявлення істотних помилок у фінансовій (бухгалтерській) звітності клієнта.

При плануванні вивчаються напрями бізнесу замовника, історія його діяльності, нинішні умови, майбутня перспектива, територіальне розміщення, вид продукції, ринки її збуту, перспективи розвитку виробництва в майбутньому, зміни у структурі виробництва і управління, останні зміни у функціонуванні бухгалтерського обліку, ефективність контролю, сутність облікової політики і сфера облікового ризику, організація аудиту на підприємстві, труднощі в його проведенні.

При виконанні цього завдання треба скласти укрупнений загальний план проведення комплексної перевірки суб’єкта господарювання. Студент мусить стисло описати вибране підприємство. Для цього необхідно вказати його назву, масштаби (мале, середнє, крупне), форму власності, вид діяльності, організаційно-правову форму, чисельність працівників, наявність зовнішньоекономічної діяльності та інші особливості обраного підприємства.

При складанні загального плану аудиту приймають, що він буде проводитися аудиторською групою в складі трьох осіб (керівник аудиторської групи і два аудитори). Загальний план аудиту складають у формі таблиці (табл.1).

 

Таблиця 1 - Загальний план аудиту

Етапи робіт Тривалість робіт у днях Тривалість робіт у годинах Період перевірки Виконавець
Аудит установчих документів   1.03.2014 Іванов
Аудит основних засобів   1.03.201-3.03.2014 Семенов
……………………………        
…………………………...        
……………………………        
……………………………        
Аудит собівартості   27.03.2014-29.03.2014 Михайлов
Аудит фінансових результатів   28.03.2014-29.03.2014 Іванов
  ВСЬОГО Рекомендовано 15 днів (110-130 годин)    

 

Загальний план аудиту має включати приблизно 15-20 етапів робіт, починаючи з аудиту статутних документів і закінчуючи аудитом фінансової звітності.

Визначаючи тривалість робіт у днях, студент має ґрунтуватися на можливих обсягах облікової інформації і документації з кожного етапу робіт, а також враховувати особливості діяльності обраного підприємства. Наприклад, перевірка стану розрахунків з бюджетом на малих підприємствах може зайняти 2-3, на середніх - 4-5, а на крупних - 6-7 днів.

Для заповнення граф «Період перевірки» і «Виконавець» необхідно скласти календарний графік проведення аудиту, враховуючи при цьому, що етапи аудиту можуть бути пов'язані між собою, а також те, що кожний аудитор виконує конкретний етап робіт. Графік показує заплановану аудиторську роботу і служить засобом контролю за проведенням операції. Вони мають бути достатньо детально розроблені, щоб виконавці могли завершити завдання у відносно короткий термін і, таким чином, ефективно розпоряджатися своїм часом.

Важливою умовою при плануванні аудиту є синхронність роботи аудиторів, тому треба прагнути того, щоб аудитори максимально одночасно закінчили свою роботу. При складанні календарного графіка не можна забувати про вихідні дні. Календарний графік проведення комплексного аудиту має наступний вигляд:

 

  № етапу                  
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
.     дні
.                  
.       аудитор 1        
.       аудитор 2        
.       аудитор 3        
        перехід аудитора на новий етап

 

Рис.1 - Календарний графік проведення комплексного аудиту

 

Після складання календарного графіка комплексного аудиту заповнюють графи «Період перевірки» і «Виконавець», розраховують загальну трудомісткість перевірки в людино-днях і людино-годинах.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  4. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  5. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  6. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  7. O стратегії диверсифікації.
  8. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  9. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  10. Адаптація організаційної структури до стратегії
  11. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  12. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.




Переглядів: 1836

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура договору | Розрахунок вартості аудиторської перевірки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.