Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стадії процесу міжнародного маркетингового дослідження

 

Міжнародне маркетингове дослідження має чотири логічно вза­ємопов'язані, послідовні стадії:

1) визначення вимог до інформації,

2) збирання даних,

3) аналіз,

4) упровадження.

Якісне виконання робіт на кожній з попередніх стадій є запо­рукою успішного проходження наступної стадії та вчасного завер­шення дослідження (досягнення цілей та завдань маркетингового дослідження).

Визначення вимог до інформації як перший етап дослідження містить у собі проблему ідентифікації цілей та завдань. Якщо маркетолог (чи замовник дослідження) може чітко сформулювати мету майбутньої роботи, то завдання стають певними етапами, складовими досягнення цілі. У цьому класичному підході визна­чення вимог до інформації формується згори вниз: мета, завдан­ня, перелік необхідних показників та процесів, що необхідно до­слідити.

У разі необхідності проведення комплексного маркетингового дослідження (скажімо, з метою розробки міжнародної стратегії та організації усіх складових міжнародної маркетингової діяльності) формулюється основна мета, яка розпадається на конкретні цілі, а вони, у свою чергу, на завдання. У цьому випадку визначення вимог до інформації проходило одночасно як згори-вниз, так і знизу-вгору.

Зміст другої стадії процесу міжнародного маркетингового дослід­ження полягає у збиранні даних і складається з таких робіт: інвен­таризація банку даних (зіставлення наявної вторинної інформації з потребами, визначеними на попередньому етапі); збирання вторин­ної інформації (оновлення банку даних у відповідності з певними вимогами до інформації"); планування дослідження (розробка плану „проведення польових досліджень з метою отримання первинної інформації); проведення дослідження (отримання первинної інформації за допомогою інтерв'ю, розсипки опитувальних листів, спосте­режень, телефонного опитування тощо).

Найскладнішою стадією є аналіз інформації. Отримана кількіс­но необхідна та якісна інформація аналізується за допомогою ме­тодів статистики, економетрії, соціометрії, кваліметрії, біхевіо­ризму. Якщо отримана інформація не відповідає критеріям якості для прийняття маркетингових рішень (релевантність, точність, надійність, актуальність тощо), то потрібно повернутися на по­передній етап та оновити банк даних.

На останньому етапі дослідницький колектив представляє ре­зультати та рекомендації (у разі виконання дослідження на замов­лення). Якщо дослідження проводилося власними силами (спів­робітниками маркетингового підрозділу), то цей колектив несе відповідальність і за остаточне впровадження, тобто використан­ня при прийнятті управлінських рішень.

 

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Дослідження фізичних властивостей
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  6. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  7. IV. План навчального процесу.
  8. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.




Переглядів: 678

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії зменшення політичного ризику | Типи міжнародних маркетингових досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.