Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії сегментації світового ринку

Сукупність критеріїв сегментації світового ринку складається з чотирьох основних груп:

1) географічні (регіональна демографія, розміщення регіону, чисельність і щільність населення, транспорт­на мережа регіону);

2) економічні (структура комерційної діяльності, рівень конкуренції, динамічність регіону, рівень інфляції, форми власності, розміри підприємств);

3) політико-правові (доступність за­собів масової інформації, юридичні обмеження, можливий ризик);

4) персоніфіковані (стиль життя, персональні демографічні характе­ристики, рівень прихильності до торгової марки, відношення до країни/фірми, соціальний статус, переваги товару у використанні).

Сегментуючи ринки товарів виробничо-технічного призна­чення, зазвичай використовують такі ознаки:

1) географічні,

2) вироб­ничо-економічні (належать до певної галузі, рівень техніко-технологічного розвитку фірм споживачів тощо),

3) організаційно-економічні (форма власності, розмір фірми, умови оплати, орга­нізація гарантійного обслуговування, специфіка закупівель то­що),

4) психографічні (новаторство чи консерватизм, схильність до рахунків тощо).

 

Фірми класифікують споживачів своїх товарів/послуг за багать­ма ознаками, але для розробників маркетингової стратегії цін­ність мають лише ті критерії, що пов'язані з поведінкою спожи­вачів та самі по собі достатньо обгрунтовані.

 

У міжнародній маркетинговій діяльності заведено виокрем­лювати макро- та мікросегменти. Під макросегментами світового ринку розуміють певні сукупності країн з однаковими характерис­тиками згідно з критеріями сегментації. Мікросегментами в між­народному маркетингу вважаються групи споживачів (осіб, фірм, організацій тощо) на цільовому зарубіжному ринку, які демон­струють різну поведінку (вимоги споживачів, мотиви, переваги тощо) по відношенню до товарів/послуг фірми.

Одним із поширених методів міжнародної макросегментації є кластерний, сутність якого полягає у класифікації країн за трьома важливими для маркетингової діяльності критеріями:

1) ринковий потенціал країни;

2) власні конкурентні переваги на ринку даної країни;

3) ризик міжнародної діяльності (політичний, валютний, трансфертний тощо) (табл. 12).

Таблиця 12


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III. Аналіз ринку
  3. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  4. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  5. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  6. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  7. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  8. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  9. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  10. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  11. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 760

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність, цілі та умови міжнародної сегментації. Підходи до міжнародної сегментації | КЛАСТЕРНИЙ ПІДХІД ДО МАКРОСЕГМЕНТАЦІЇ В МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.