МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Сили сторін на початок війниІ. Напад Німеччини на СРСР. Причини поразок радянських військ. Сталінградська битва, її наслідки та значення. Початок бойових дії у Пд. – Сх. Азії Тихому океані. Напад Німеччини на СРСР. Причини поразок радянських військ. Бойові дії у Пд. - Сх. Азії та на Тихому океані ТЕМА: Початок Великої Вітчизняної війни.
5. План заняття План „Барбаросса” Із завершенням воєнних дій у континентальній Європі Німеччина взяла під свій контроль величезний геополітичний простір: було окуповано Польщу, Голландію, Бельгію, Данію, Норвегію, Люксембург, Францію, Югославію, Грецію. Влітку 1940 р. Гітлер підкреслював: „Англія все ще сподівається на СРСР і тому не капітулює... Якщо Росія буде розбита, тоді панувати в Європі, на Балканах буде Німеччина. Америка також відпаде від Англії, тому що розгром Росії буде мати як наслідок неймовірне посилення Японії у Сх. Азії.” Розробка плану нападу на СРСР велася приблизно з літа 1940 р. 18 грудня 1940 р. Гітлер підписав директиву № 21 про ведення воєнних дій проти СРСР, що одержала умовну назву „план „Барбаросса”. Сутність плану: 1.Передбачався розгром Радянського Союзу в ході „блискавичної війни”, що повинна була продовжуватись 7 – 8 тижнів. За цей період намічалося вийти на лінію Архангельськ – Волга – Астрахань. Головними стратегічними об’єктами були визнані Ленінград, Москва, київ, Донбас. 2.Для нападу на СРСР Німеччина та її союзники зосередили до 190 дивізій, до війни долучалися 2/3 німецьких літаків і значні сили флоту. 3.Німецько-фашистські війська складали групи армій „Північ”, „Центр”, „Південь”. „Північ” – наступ зі Сх. Пруссії в напрямку на Даугавпілс, Псков, Ленінград з метою знищення радянських військ у Прибалтиці, загарбання портів на Балтійському морі. „Центр” – удари по флангах радянських військ у районі Бєлостока, з’єднання в районі Мінська і продовження наступу на Москву. „Південь” – знищення основних сил Червоної армії в Зх. Україні і продовження наступу на Київ, Харків, Донбас, Крим. 22 червня 1941 р. гітлерівська Німеччина масованим раптовим ударом почала воєнні дії проти СРСР. Її війська перейшли державний кордон від Балтійського моря до Чорного і почали наступ вглиб території СРСР. Разом із нацистською Німеччиною у війну проти Радянського Союзу вступили Італія, Румунія, Угорщина, Фінляндія і Словаччина. Радянські війська були об’єднані в три фронти: ü Північно-Західний ü Західний ü Південно-Західний. Раптовість гітлерівського удару поставила радянські війська у скрутне становище.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|