Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Достатній рівень

Середній рівень

1. Дайте визначення небесної сфери.

2. Де знаходиться центр небесної сфери?

3. Що таке абсолютна зоряна величина?

4. Підрахуйте співвідношення між парсеком та світловим роком.

5. Які дані про зорі наводяться у зоряних каталогах?

6. Як визначається точка зеніту?

7. Як вводяться точки півдня та півночі?

8. Чому горизонтальна система координат не використовується в зоряних каталогах?

9. Чому на картах не позначені азимут світил?

10. Чому на картах не позначені висоти світил?

11. Сформулюйте 1-й закон Кеплера.

12. Сформулюйте 2-й закон Кеплера.

13. Сформулюйте 3-й закон Кеплера.

14. На якій відстані від Землі обертаються геостаціонарні супутники?

15. Назвіть дати початку: астрономічної весни, астрономічного літа, астрономічної осені, астрономічної зими. Як інакше називаються ці моменти?

16. Поясніть малюнком явище кільцеподібного сонячного затемнення.

17. Якщо тінь від Місяця на поверхні Землі під час повного сонячного затемнення мас форму круга, то діаметр такого круга більший чи менший за діаметр Місяця?

18. Намалюйте дві орбіти з рівними великими півосями та істотно різними ексцентриситетами.

19. Вважаючи орбіти Землі та Марса круговими, знайдіть відстань між цими планетами під час протистояння.

20. Вважаючи орбіти Землі та Венерн круговими, знайдіть відстань між цими планетами під час нижнього сполучення.

21. Знаючи, що велика піввісь орбіти Землі - 1 а.о., а сидеричний період - 1 рік, знайдіть сидеричний період обертання тіла з великою піввіссю орбіти 4 а.о.

22. Чому висоти штучних супутників Землі над її поверхнею становлять більше 180

км?

23. Що є причиною видимого зміщення Сонця відносно зір?

1. В чому зручність введення математичного поняття небесної сфери?

2. Яка частина небесної сфери не належить до жодного із сузір'їв?

3. В яких місцях на Землі жодна зоря протягом доби не проходить через зеніт? Поясніть.

4. Як можна визначити горизонтальний паралакс світла із одного пункту спостережень?

5. Річний паралакс світила - це кут, під яким із світила було б видно радіус орбіти Землі. Як практично визначаються річні паралакси світил?

6. Через який час за зоряним годинником після верхньої кульмінації зорі наступає її нижня кульмінація?

7. Поясніть якісно, як зміниться блиск зорі в зоряних величинах при збільшенні її відстані до спостерігача.

8. Видима величина зорі становить 4"\ а відстань до неї - 100 пк. Яка її абсолютна зоряна величина?

9. Як буде змінюватись з часом площина математичного горизонту для спостерігача, що вільно падає? Поясніть.

10. Координата а зорі становить 5й. Обчисліть, яким буде зоряний час в момент її верхньої кульмінації.

11. Яка різниця висот у верхніх кульмінаціях зірок а Волопаса та а Ліри?

12. Ви побачили Полярну зорю на висоті 20° над горизонтом. Скільки градусів залишилось від цього місяця по широті до екватора?

13. Навіщо вводиться поняття середнього сонця?

14. Визначте по карті, в якому сузір'ї Сонце перебуває найдовша протягом року, а в якому - найменше.

15. Підрахуйте, яку приблизно площу неба (в квадратних градусах) покриває Місяць під час руху відносно зір за один повний оберт.

16. Поясніть, чому Місяць добре видно під час повного місячного затемнення.

17. Намалюйте дві орбіти, на одній з яких тіло мас більший період обертання навколо Сонця, але може ближче підходити до нього, ніж на іншій.

18. Які конфігурації планет називаються протистоянням, а які - сполученням?

19. Запишіть 3-й закон Кеплера, уточнений Ньютоном.

20. Вважаючи орбіту Землі круговою, підрахуйте середню швидкість Землі по орбіті (в км/с).

21. Чи залежить швидкість руху спостерігача на поверхні Землі відносно Сонця від періоду доби? Якщо залежить, то як? Поясніть.

22. В якій фазі Місяця припливи на Землі будуть максимальними? Поясніть.

23. Поясніть малюнком, чому Місяць у фазі 1-ї чверті видно звечора.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Безробіття та його природний рівень
  6. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  7. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  8. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  9. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  10. Високий рівень
  11. Високий рівень
  12. Вищий рівень - це рівень ядерних структур особистості, той психологічний скелет, або каркас, на який згодом нашаровується, нанизується все інше.




Переглядів: 2224

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наша галактика | Середній рівень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.