МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Прогнозування продажу.
Місткість ринку - це обсяги продажу товарів за конкретний проміжок часу. Вона визначається кількістю споживачів на ринку, їхньою купівельною спроможністю та схильністю до обміну. Існує кілька визначень місткості ринку. Місткість потенційного ринку (Qp) - це можливі обсяги продажу товарів покупцям, які мають потребу в них і виявляють інтерес до продукції фірми Qp = np * qp * p,
де np - кількість потенційних споживачів; qp — кількість закупівель продукції середнім потенційним споживачем; p - середня ціна продукту. Місткість реального ринку (QR) - це можливі обсяги продажу товарів покупцям, які виявляють інтерес і мають змогу придбати продукцію фірми QR = nR * qR * р,
де nR - кількість реальних покупців; qR - кількість закупівель продукції середнім реальним покупцем.
Для визначення кількості реальних покупців необхідно з кількості потенційних споживачів виключити тих, для яких ця продукція має занадто високу ціну. Місткість цільового ринку - це можливість обсягу продажу товарів реальним покупцям, яких обслуговуватиме фірма. Кількість останніх визначається виробничими можливостями фірми. Місткість зайнятого ринку - це обсяги продажу, які були досягнуті фірмою у минулому періоді. Кон'юнктура ринку - це наявна економічна ситуація, яку характеризують співвідношення між попитом і пропонуванням, рівень і динаміка цін, товарних запасів та інші економічні показники й фактори (історичні й національні, природно-кліматичні й територіальні, політичні й соціально-економічні). Прогноз продажу - це ті обсяги товарів, які фірма розраховує продати у конкретний проміжок часу, виходячи з існуючої кон'юнктури та місткості ринку. Відомі два підходи до прогнозування обсягів продажу: - всеосяжний - розподіл сукупної оцінки на її основні складові (за асортиментом, часом продажу та ін.); - з нарощуванням - додавання прогнозного значення обсягів продажу кожного товару, щоб отримати загальний прогноз. Для прогнозування обсягів продажу можна скористатися такими методами. 1. Судження менеджера: - прямий прогноз - визначення обсягів збуту без будь-якого попереднього аналізу; - пошук “коня, що зник”, - прогнозування, відштовхуючись від останньої відомої величини (ставлять себе на місце покупця, розглядають фактори, що можуть вплинути на його поведінку, і намагаються прийняти таке ж рішення, яке міг би прийняти він). 2. Судження добре обізнаних з проблемою груп: - потенційних покупців (чи є в них наміри щось купити у майбутньому); - торговельних агентів (пропозиції, оцінювання обсягів продажу майбутніх періодів); - виконавців (робітників і службовців фірми); - експертів; - технічний прогноз (оцінка того, які наукові досягнення будуть використані у майбутньому). 3. Статистичні методи: а) метод напрямленої екстраполяції - перенесення тенденцій моделі збуту на майбутнє (рис. 23); б) метод стандартного розподілу ймовірностей: експертним шляхом визначаються три види прогнозів збуту: О - оптимістичний; Р - песимістичний; М - найбільш імовірний; розраховується очікуване значення прогнозу збуту (Пз) Пз = О + 4М + Р
розраховується стандартне відхилення (Св) СВ = О – Р
в) прогнозування збуту на базі минулих періодів; г) кореляційний аналіз: визначення статистично значущих чинників впливу на збут продукції підприємства та ступеня їх впливу; д) прогнозування на основі вивчення частки ринку (обсяг збуту прогнозується як процент частки фірми на ринку у даній галузі бізнесу, тобто спочатку прогнозують збут галузі в цілому, а потім розраховують частку фірми і прогнозні обсяги збуту); е) аналіз кінцевого використання (прогноз базується на основі аналізу збуту кінцевої продукції). 4. Пробний маркетинг. Його суть полягає у здійсненні продажу партій товару окремим групам покупців. Так перевіряють настрої покупців, їхню заінтересованість у запропонованих товарах. Отримані результати за аналогією поширюються на весь ринок.
Читайте також:
|
||||||||
|