МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичне заняття №4.Тести. Практичне заняття №4. Тести. Практичне заняття №4. Визначення показників продуктивності праці та чисельності персоналу. Варіант 1. 1. Сукупність фізичних та інтелектуальних здібностей людини, необхідних для здійснення трудових процесів, називають: а) робочою силою; б) трудовими ресурсами; в) трудовим потенціалом. 2. Виробіток – це один з показників: а) виміру продуктивності суспільної праці; б) виміру продуктивності живої та минулої праці; в) виміру продуктивності індивідуальної праці. 3. Залежно від способів виміру обсягів продукції розрізняють такі методи виміру продуктивності праці: а) натуральний, вартісний, умовно-натуральний; б) трудовий, натуральний, вартісний; в) умовно-натуральний, вартісний, відносний. 4. Під резервами підвищення продуктивності праці розуміють: а) сукупність об’єктивних та суб’єктивних причин, під впливом яких змінюється продуктивність праці; б) невикористані можливості економії затрат живої та уречевленої праці; в) матеріально-технічні, організаційні, економічні умови, які можуть вплинути на рівень продуктивності праці. 5. Такий показник продуктивності праці у енергетиці як штатний коефіцієнт, визначається як відношення: а) чисельності персоналу підприємства до встановленої потужності електростанції; б) повної трудомісткості виробітку енергії за рік до чисельності персоналу котельні; в) кількості енергії, виробленої за рік, до чисельності персоналу підприємства.
Визначення показників продуктивності праці та чисельності персоналу. Варіант 2.
1. Такий показник, як питомий виробіток електроенергії, визначається як відношення: а) чисельності персоналу підприємства до встановленої потужності електростанції; б) відношення чисельності персоналу підприємства до номінальної продуктивності котельні; в) кількості енергії, виробленої за рік, до чисельності персоналу підприємства. 2. Продуктивність суспільної праці визначається затратами: а) живої праці у конкретних умовах виробництва; б) сукупної праці; в) минулої праці. 3. Усі чинники впливу на продуктивність праці можна об’єднати у такі групи: а) природні умови та географічне розміщення підприємств, матеріально-технічні, економічні, організаційні, соціальні; б) матеріально-технічні, економічні, організаційні, демографічні, політичні; в) матеріально-технічні, організаційні, природно-географічні, соціальні, демографічні. 4. Якщо на підприємстві виробляється однорідна продукція, то для виміру продуктивності праці може застосовується такий метод: а) вартісний; б) натуральний; в) трудовий. 5. Економічно активне, працездатне населення, що має необхідний фізичний розвиток, розумові здібності і знання для роботи у виробничій сфері, є: а) трудовим потенціалом; б) робочою силою; в) трудовими ресурсами.
Визначення показників продуктивності праці та чисельності персоналу. Варіант 1.
Задача №1.
Визначити чисельність основних робітників за наведеними даними: Річна виробнича програма: 140000 виробів А, 66000 виробів Б, 1500000 виробів В. Норма часу на виготовлення одного виробу А – 2,2 н-год., одного виробу Б – 3,5 н-год., одного виробу В – 0,2 н-год. Перевиконання норм передбачається на 12%. Протягом року буде відпрацьовано 229 днів. Тривалість зміни – 7,96 годин.
Задача №2.
Скласти баланс робочого часу на плановий рік, виходячи з балансу робочого часу звітного року та додаткових даних:
Задача №3.
У механічному цеху 1250 верстатів та 5 кранів. Цех працює у 2 зміни. Номінальний фонд часу 251 день, ефективний фонд часу одного робітника – 219 днів. Норма обслуговування 50 верстатів для одного слюсаря та 1 кран для одного кранівника. Визначити необхідну чисельність слюсарів та кранівників.
Задача №4.
На обробку деталі затрати часу складали 15 хвилин, а після перегляду норм часу була встановлена норма часу 12 хвилин. На скільки відсотків знизилася трудомісткість роботи та зросла продуктивність праці? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|