МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УСРР в складі Радянського Союзу в 20-30-ті роки. Інші державні утворення в історично-українських землях в 1939,1941рр.За результатами вивчення документів та історичної літератури проаналізуйте державотворчі процеси в Україні в радянський період. Визначте особливості певних періодів, закономірності наростання кризових явищ. Можна виділити наступні етапи: 1. Становлення та розвиток Радянської України. На 1920р. в Україні була сформована радянська державна система управління, спрямована на утвердження радянської влади та нещадне придушення ворожих їй політичних сил і класів. Після розгрому в листопаді 1920р. білогвардійської армії Врангеля і звільнення Радянська Україна почала перехід до мирного життя. Об'єднані в ході революції і громадянської війни розрізнені РРФСР, УСРР, БСРР та ЗРФСР, що утворилася на теренах колишньої Російської імперії, розгромивши своїх внутрішніх і зовнішніх противників під керівництвом більшовицької партії, продовжили державне будівництво. Визначаючи право народів на самовизначення та створення власних держав, партія більшовиків своєю головою метою ставила об'єднання всіх радянських республік в єдину державу з центром у Москві. Тому відразу ж після закінчення війни, в 1921р. на X з'їзді РКП(б) було розглянуто національне питання. Соціальна комісія розробила такий проект, в якому пропонувалося здійснити об'єднання радянських республік в єдину державу шляхом входження їх до складу РРФСР на правах автономії. Однак сталінський проект "автономізації" викликав рішуче заперечення з боку Грузії та України. Українська сторона запропонувала свій варіант об'єднання радянських республік на принципах конфедерації. Тобто, пропонувалася модель типу 3. Центральна Рада починає розробку закону про автономічний устрій України, який має 4. Формування українського війська здійснюється під контролем Тимчасового Уряду.
1. Україна проголошується Українською Народною Республікою, не відділяючись від 2. До установчих зборів в Україні вся влада належить УЦР та Генеральному 3. Скасовується право приватної власності на землю; 4. УЦР починає мирні переговори з Німеччиною та її союзниками;Впроваджуються 5. Запроваджується 8 годинний робочий день; 6. Встановлюється державний контроль над виробництвом; 7. На грудень призначаються вибори до всеукраїнських установчих зборів.
1. УНР проголошується незалежною, вільною суверенною державою українського 2. З усіма сусідніми країнами УНР прагне жити у мирі та злагоді; 3. Влада в Україні належить народу України, від імені якого, допоки не зберуться 4. Піддано жорстокій критиці політику більшовиків, яка веде до громадянської війни; 5. УЦР зобов'язується вести боротьбу проти прибічників більшовиків в Україні; 6. УЦР зобов'язувалась негайно почати мирні переговори з Німеччиною; 7. УЦР планує провести земельну реформу в інтересах селян; 8. Держава має встановити контроль над торгівлею та банками Після здобуття незалежності перед Україною постала проблема формування та розвитку власної господарської системи: о сформувати структуру економіки за галузями, народногосподарськими комплексами, сферами виробництва та обслуговування, оскільки після розпаду СРСР економіка України не була цілісним комплексом (до 1991 р. в Україні вироблялося лише 20 % кінцевого продукту); о створити умови та визначити механізми первісного нагромадження капіталу; о переформувати управлінські та регулятивні органи, що відповідають за розвиток о створити сприятливі умови для формування ринкової інфраструктури, структури ринків відповідно до нових закономірностей функціонування економіки; о визначити стратегічні напрями руху національної економіки - модель економічного розвитку; о сформувати інституційну базу економічних реформ відповідно до стратегії економічного розвитку; о закласти підвалини для формування та ефективного функціонування валютної, грошово-кредитної, фінансової, бюджетної, фіскальної та інших підсистем національної економіки; о створити умови для переходу національної економіки від системи закритого до системи відкритого типу; о реформувати відносини власності; о переорієнтувати економіку з аграрно-промислової на промислово-аграрну країну; о створити умови для активізації розвитку підприємництва; 0 провести повну інвентаризацію господарських одиниць за галузевими, Пріоритетними напрямами державної політики щодо розвитку вищої освіти є: • особистісна орієнтація вищої освіти; • формування національних і загальнолюдських цінностей; • створення для громадян рівних можливостей у здобутті вищої освіти; • постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації • запровадження освітніх інновацій та інформаційних технологій; • формування в системі освіти нормативно-правових і організаційно- • підвищення соціального статусу і професіоналізму • розвиток освіти, як відкритої державно-суспільної системи; • інтеграція вітчизняної вищої освіти до європейського та світового освітніх Читайте також:
|
||||||||
|