Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття інформаційного потоку та інформаційної логістики

ТЕМА: ІНФОРМАЦІЙНА ЛОГІСТИКА

ЛЕКЦІЯ 9

Системи моніторингу та безпеки транспортних засобів

Системи моніторингу та безпеки автотранспорту ввійшли в обіход під назвою системи GPS- моніторингу. Системи такого плану призначені для контролювання та частково планування, організації та координування транспортування. Це досягається за рахунок того, що:

1) більш грамотно плануються маршрути та графіки руху транспорту;

2) безперервного контролю ступеня використання транспорту на кожному маршруті та автопарку в цілому;

3) безперервного контролю виконання маршруту та графіків доставки;

4) здатність системи оперативно визначати місцезнаходження транспортного засобу у будь-який час на будь-який ділянці шляху.

Також система дозволяє:

- виявляти та проводити оцінку несанкціонованого доступу до вантажу, який знаходиться на транспортному засобі;

- оперативно передавати інформацію про факт несанкціонованого доступу службі безпеки;

- оперативно отримувати інформацію про незаплановані зупинки транспортного засобу на маршруті ста відхилення від заданого маршруту;

- безперервно підтримувати зв’язок з водієм;

- знижувати ризик аварій завдяки контролю режиму руху транспортного засобу та режиму відпочинку водія.

До функцій таких систем входять:

1. Система надає можливість користувачу бачити в режимі реального часу переміщення всіх автотранспортних засобів по всій маршрутній сітці, автономно контролювати дотримання графіків та розкладу руху, оперативно отримувати інформацію про автоматично виявлені порушення заданих режимів руху транспортних засобів, миттєво реагувати на екстрені повідомлення водія, створювати та обробляти звіти з експлуатації.

2. Система дозволяє додатково підключати портативну фотокамеру з можливість отримання фото, того що відбувається в салоні автомобіля або поза ним, бути на зв’язку з водієм за голосовим каналом, проводити дистанційну установку та зміну конфігурації мобільних терміналів.

3. Система дозволяє проводити паралельний контроль пального.

4. Система виконує функцію безпеки (наприклад можна дистанційно блокувати двигун).

 

План лекції:

1. Поняття інформаційного потоку та інформаційної логістики

2. Характеристика логістичних інформаційних систем

3. Сучасні логістичні інформаційні технології

4. Електронна логістика (е-логістика)

Інформаційна логістикаорганізовує потік даних, що супроводжують матеріальний потік. Об’єктом вивчення інформаційної логістики є інформаційний потік.

Інформаційний потік – це потік повідомлень у речовій, документальній (паперовій та електронній) та інших формах, що супроводжує матеріальний у логістичній системі, який розглядається і призначений в основному для здійснення управлінських впливів.

Логістичні інформаційні потоки мають наступні характеристики:

- неоднорідність (інформація, що використовується в логістичних системах, якісно неоднорідна);

- множинність підрозділів постачальників та споживачів інформації;

- складність практичного відстежування маршрутів;

- множинність числа передач одиниць документації по кожному маршруту;

- багатоваріантність оптимізації інформаційних потоків.

Інформаційний потік складається з таких елементів:

1. Реквізит – елементарна одиниця повідомлення. Наприклад, найменування організації, найменування товару тощо. Реквізит у числовому значенні називається показником.

2. Документи, що використовуються в управлінні, можуть включати один або декілька реквізитів або показників з їх обов’язковим засвідченням (підпис, печатка) особи, що відповідальна за інформацію, яка у ньому міститься.

3. Масив – сукупність однорідних даних, що мають єдину технологічну основу і об’єднані за змістом. Масив складається із записів, записи в свою чергу складаються з інформаційних полів.

Передача і прийом інформаційних потоків здійснюється за допомогою носіїв пам’яті (людина, документ, магнітний носій).

У логістиці виділяють такі види інформаційних потоків:

1. Залежно від виду систем, які пов’язуються потоком:

- горизонтальний, який належить до одного рівня ієрархії логістичної системи;

- вертикальний – від верхнього рівня логістичної системи до нижнього.

2. Залежно від місця проходження:

- зовнішній, що циркулює між логістичною системою і зовнішнім середовищем;

- внутрішній, що циркулює всередині логістичної системи або її окремого елемента.

3. Залежно від напрямку по відношенню до логістичної системи:

- вхідний;

- вихідний.

4. За видами носіїв інформації:

- на паперових носіях;

- на магнітних носіях;

- електронні;

- інші.

5. Залежно від призначення:

- директивні (управляючі);

- нормативно-довідкові;

- обліково-аналітичні;

- допоміжні.

Вимірюється інформаційний потік кількістю обробленої або переданої інформації за одиницю часу. Інформаційний потік характеризується такими параметрами:

- джерело виникнення;

- напрямок руху потоку;

- періодичність;

- вид існування;

- швидкість передачі та прийому;

- інтенсивності потоку.

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  4. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  5. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  6. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  7. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  8. А/. Поняття про судовий процес.
  9. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  10. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  11. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  12. Аналіз маркетинг-логістики




Переглядів: 895

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняльні логістичні характеристики різних видів транспорту | Характеристика логістичних інформаційних систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.