Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості та специфіка менеджменту туризму

Діяльність в управлінні туризмом специфічна і істотно відрізняється від діяльності працівників інших галузей. Управління туризмом має ряд особливостей, що випливають зі специфічних властивостей наданих послуг у системі "людина - людина". Ці особливості полягають у наступному:

1. Широке проникнення туризму в людське суспільство при складних взаємозв'язках між галузями, підприємствами, природними компонентами, включеними в сферу туристичної діяльності, що зумовлює подвійну відповідальність в управлінні туризмом:

· по-перше, будь-яка туристичне підприємство несе відповідальність за результати своєї діяльності стосовно до масштабів свого регіону в економічному, екологічному, соціальному й іншому аспектах;

· по-друге, воно відповідально перед своїми співробітниками.

2. Сильний вплив з боку зацікавленої клієнтури. Бажання і претензії різних категорій можуть не тільки не збігатися, але і бути протилежними, наприклад протиріччя між власниками готелів, місцевими жителями, різними віковими категоріями туристів, постачальниками різних туристичних послуг і товарів.

3. Важко вимірювані цілі управління в масштабі регіону й обмежений вплив на регіон, що виявляється в основному при економічній ефективності діяльності туристичного підприємства, обумовленої позитивними результатами роботи окремих туристичних фірм і підприємств розміщення, харчування, транспорту, розваг і ін. Для менеджменту приватних туристських підприємств, які в своїй діяльності орієнтуються на здобуття прибутку, характерні чіт­кі і вимірні цілі — накопичення цінностей, рух готівки, прибуток. Для менеджменту туристських організа­цій таких цілей не існує ні на рівні підприємства, ні на рівні регіону.

4. Невіддільність турпродукту від джерела його формування. Якщо споживач замовив путівку в березні на червень, а в травні турфірма припинила своє існування, то, природно, що ця послуга не буде зроблена через відсутність її джерела.

5. Велика частина туристських підприємств — малих розмірів.

6. Найважливішою особливістю туризму як об'єкту управління є специфіка туристського продукту – ПОСЛУГИ.

Послуга– 1) це будь-який захід або користь (вигода), які одна сторона може запропонувати іншій і які в основному невідчутні і не приводять до заволодіння чим-небудь; 2) продукт праці, корисний ефект якої виступає|вирушає| не у формі|у формі| речі, а у формі|у формі| діяльності, направленої|спрямованої| на річ або на людину.

Тому найважливішою особливістю менеджменту туризму є специфіка послуг (і в т.ч. туристичного продукту), яка полягає у:

· неосяжності;

· неспроможності до зберігання;

· різноманітності його складових;

· невід’ємності процесу виробництва і споживання туристичної послуги та присутності клієнта в процесі його надання;

· послуга існує тільки|лише| в процесі її виробництва

· мінливості якості;

· сезонності попиту.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  3. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  4. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  5. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  6. Аграрне виробництво і його особливості
  7. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  8. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  9. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  10. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  11. Анатомо-фізіолгічні особливості
  12. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.




Переглядів: 790

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічні елементи сервісного менеджменту | Загальні підходи до визначення менеджменту підприємств туризму і готельного господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.