В ході обговорення стратегій відносно промислових товарів маркетологи, як відомо, зазвичай використовують чотири основні стратегічні елементи 4P маркетингового набору
· продукт (product), ціну (price), місце (place) просування (promotion).
До послуг необхідно не лише по-новому трактувати вказані елементи, але і брати до уваги інші, такі: процес (process), продуктивність (productivity), люди (people) матеріальні ознаки якості (physcal evidence).
У зв'язку з цим пропонується застосовувати модель з восьми елементів (8Р) інтеграційного сервісного менеджменту, що дає синергетичний ефект, сприяючий успіху сервісного бізнесу:
1. Туристичний продукт. 2. Місце, простір і час. 3. Процес. 4. Продуктивність і якість. 5. Люди. 6. Просування.7. Матеріальні ознаки якості.8. Ціна та інші витрати споживача.