Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегічні елементи сервісного менеджменту

 

В ході обговорення стратегій відносно промислових товарів маркетологи, як відомо, зазвичай використовують чотири основні стратегічні елементи 4P маркетингового набору

· продукт (product), ціну (price), місце (place) просування (promotion).

До послуг необхідно не лише по-новому трактувати вказані елементи, але і брати до уваги інші, такі: процес (process), продуктивність (productivity), люди (people) матеріальні ознаки якості (physcal evidence).

У зв'язку з цим пропонується застосовувати модель з восьми елементів (8Р) інтеграційного сервісного менеджменту, що дає синергетичний ефект, сприяючий успіху сервісного бізнесу:

1. Туристичний продукт. 2. Місце, простір і час. 3. Процес. 4. Продуктивність і якість. 5. Люди. 6. Просування.7. Матеріальні ознаки якості.8. Ціна та інші витрати споживача.


Читайте також:

  1. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  2. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  3. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  4. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  5. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.
  6. Базові елементи управління проектом
  7. Базові засади менеджменту
  8. Базові стратегії і стратегічні альтернативи
  9. Базові стратегічні альтернативи
  10. БУДІВНИЦТВО В ПЕРСПЕКТИВІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  11. Будова й основні елементи машини
  12. Валідація НАССР- отримання об'єктивного доказу того, що елементи НАССР-плану результативні.




Переглядів: 578

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відмінності між індустріальною та сервісною економікою | Особливості та специфіка менеджменту туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.