Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні підходи до визначення менеджменту підприємств туризму і готельного господарства

Менеджмент туризму в існує вже давно, але теорія його розроблена відносно слабо. Безліч публікацій, різноманітність підходів в описі різних аспектів менеджменту туризму, емпірична і дослідницька робота в цьому напрямі свідчать про значущість даної дисципліни і підтверджують зростаюче практичне значення менеджменту туризму.

По своїй природі управління в системі туризму неоднорідне, оскільки включає різні форми власності, індивідуальна і колективна праця. Програми обслуговування туристів повинні враховувати цілі подорожі в аспектах його змісту, виду і якості наданих послуг. Це визначає вибір інфраструктури туризму, до якої відносяться засоби розміщення, підприємства харчування, бюро подорожей і екскурсій, туристичні агентства і транспортні підприємства, трансфер, музеї, киносервис, служба побуту, спортивні комплекси, центри розваг, здоров'я й ін.

Управління туристичною діяльністю - це виконавське мистецтво керівних структур у сфері туризму, що жадає від керівника динамізму, прояву індивідуальності, швидкої адаптації до часто змінюються ситуаціям.

Туристичний менеджмент - особлива діяльність, цілеспрямований вплив на працівників, управління і координацію операцій туристичних підприємств в умовах ринку для досягнення мети й одержання прибутку.

Функція менеджменту - організація управління туристичним підприємством, виражає процес створення структури керування. Ця функція має два аспекти: створення структурних підрозділів відповідно до мети і стратегією підприємства і установлення взаємин між підрозділами різних рівнів для розподілу обов'язків і координації виконання завдань.

Функції і задачі менеджменту туризму:

· стратегічне управлінське планування;

· організація управління туристичним підприємством;

· координація роботи всіх підрозділів;

· управління персоналом, підвищення його професійного рівня, створення умов для реалізації потенційних можливостей працівників.

Важлива функція менеджменту туризму - інноваційна, що включає розробку нових туристичних послуг високої якості. Ефективний менеджмент надає своїм клієнтам туруслуги на більш вигідних для них умовах чим конкуренти і при цьому високої якості.

Менеджмент туризму - це уміння досягти поставленої мети, використовуючи працю, інтелект, характер, мотиви поводження працівників туристичного підприємства.

Менеджмент підприємств туризму- це процес застосування управлінських концепцій і інструментів на даних підприємствах і отриманні, завдяки цьому, додаткових вигод та заощадження часу.

Менеджмент підприємств туризму- особливий вид менеджменту, головними цілями якого є формування, розвиток і використання конкурентних переваг даних підприємств на ринку туристичних і готельних послуг.

Туристичний менеджмент - це самостійний вид управлінської діяльності, призначений для досягнення цілей туристичної організації, яка функціонує в ринкових умовах

Функціонування туристичного менеджменту як системи управлінської діяльності містить у собі:

· виконання загальних і спеціальних функцій управління,

· використання різних методів, засобів, форм і структур управлінської діяльності

· залучення інформації, необхідної для підготовки і прийняття управлінських рішень.

Туристичний менеджмент направлений на створення певної системи управлінської діяльності з метою задоволення потреб людей в подорожах. Ця система передбачає орієнтацію туристичних організацій на ринкову кон’юнктуру та виробництво таких туристичних послуг, які б користувалися попитом і могли б принести максимальний прибуток.

Менеджменту туризму ґрунтується на трьох складових елементах:

· управлінських аспектах фундаментальних суспільних наук, у межах яких досліджуються проблеми управління суспільним виробництвом {економічна теорія, філософія, макроекономіка), а також наук, що досліджують загальні закони управління (кібернетика, теорія систем);

· конкретних науках про окремі сторони і функції управління (економіка підприємства, комерційна діяльність, маркетинг та ін.);

· теорії туристичного менеджменту, яка досліджує власні закономірності управління в сфері туризму.

В тур фірмі менеджмент включає складові:

- м. організ тур.діяльності;

- м.виробн тур прод (операц.мен.)

- менедж реаліз турпрод (sale-management)

- персонал-менедж

- маркетинг

- фінансовий мен.

З приведених визначень випливає, що головним фактором, що зумовлює успіх туристичного підприємства, є здатність задовольняти запити клієнта.

Генеральна стратегія орієнтації на споживача означає, що останній знаходиться в центрі уваги підприємства, яке повинне прагнути якнайкраще зрозуміти тенденції розвитку його системи переваг. З іншого боку, підприємство у певній мірі може впливати на поводження споживача і ринок. Туристичний менеджмент виходить з того, що функція використання приносить споживачеві більше задоволення, чим факт володіння товаром. Матеріальний продукт перетворюється в носія (умова надання) послуги. Підсилюється роль невловимих атрибутів (комфорту, уваги, доброзичливості) як стимулів до здійснення покупки.

Туристичний менеджмент повинен бути орієнтовано:

· по-перше, на максимально можливе задоволення специфічних потреб конкретного клієнта шляхом надання йому туристичного продукту;

· по-друге, на створення в організації можливості й умов для виробництва такого продукту (забезпечення персоналом, матеріальними ресурсами, технологією);

· по-третє, на погоджування цілей і інтересів (вигоди) усіх залучених у процес надання послуги сторін (організації, клієнтів, інших груп інтересів).

Таким чином, в основі функціонування туристичного менеджменту повиннен знаходитися споживач, що є головною фігурою у цьому процесі. Філософія обслуговування може так звучати: туристичне підприємство існує для того, щоб обслужити клієнта, а система і обслуговуючий персонал забезпечують процес надання послуг. В наслідок цього – як управлінський персонал керує своїми підлеглими, це і характеризує якість обслуговування клієнта.

Об’єктом вивчення туристичного менеджментує процес управління туристичною організацією.

Суб’єкт вивчення туристичного менеджменту - працівники туристичної організації та взаємозв’язки між ними.

Предметом туристичного менеджменту є теоретичні та практичні аспекти і закономірності управлінської діяльності в туристичній організації.

Що стосується методології туристичного менеджменту, то вона ґрунтується на сучасних теоретичних концепціях і практиці менеджменту.

З точки зору сервісного менеджменту: Розгляд загальної проблематики туристичного менеджменту потребує ув'язки його концептуального бачення з механізмом і параметрами практичної реалізації, насамперед через процеси і процедури проектування виробничих систем і розробку стратегій і планів діяльності. У цьому зв'язку інтеграція функцій управління туристичним підприємством - маркетингу, управління операціями і управління людськими ресурсами - є суттю проблеми туристичного менеджменту

У загальному значенні управління туризмом являє собою цілеспрямований вплив на систему відносин між об'єктами і суб'єктами туризму та зовнішнім середовищем (що включає соціальний стан, екологію, економіку, технологію і політику і т.д.).

+

Під терміном "менеджмент" розуміють управління якоюсь соціально-економічною системою (підприємством). "менеджмент" походить з англійської мови і означає керувати, стояти на чолі, завідувати, бути здатним впоратися з будь-якою проблемою.


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  10. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Автопідприємства вантажних автомобілів




Переглядів: 747

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості та специфіка менеджменту туризму | Передумови виникнення та основні етапи розвитку менеджменту туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.