МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Передумови виникнення та основні етапи розвитку менеджменту туризмуХарактерні риси управління туристичними підприємствами На основі вищевказаного можна виділитихарактерні риси управління туристичними підприємствами: · унікальність, яка вказує на те, що механічно перенести чи запровадити в туризмі певні управлінські напрацювання та досвід із інших сфер діяльності неможливо; · при плануванні туристичної діяльності в основі повинні бути потреби і бажання кінцевих споживачів; · у туристичній сфері вирішальне значення має маркетинг: враховуючи нематеріальний характер туристичної послуги, лише із допомогою маркетингу можна показати аргументи на користь придбання туристичної послуги; · у зв'язку з мінливістю якості послуги, суб'єктивізмом у її оцінці, виникає необхідність її постійного контролю, тобто ця функція менеджменту набуває особливу значимість; · неповторність туристичного продукту потребує відповідального відношення до його надання на усіх етапах реалізації туру; · процес надання туристських послуг може бути автоматизований у набагато меншому ступені, чим, наприклад, процес виробництва товарів, тому найважливіше значення повинно надаватися людському фактору; · туристичний продукт не є товаром першої необхідності і на його попит мають значний вплив економічні, політичні, екологічні, соціально-культурні та інші фактори; · невід’ємність процесу виробництва і споживання туристичної послуги висуває до персоналу туристичного підприємства високі вимоги.
Базуючись на специфіці туризму, основними сферами туристичного менеджменту є: · людські ресурси, оскільки від якості і компетентності роботи менеджерів туристичної організації в значній мірі залежить її ефективність; · маркетинг, щоб виходити на ринок і успішно на ньому працювати необхідно досконально знати і використовувати усі його можливості; · виробництво та інновації, зважаючи на високу конкуренцію в цій сфері та зростаючі потреби клієнтів; · фінансові і матеріальні ресурси необхідні для успішного ведення бізнесу; · соціальна відповідальність полягає у специфіці туризму, як засобі пізнання, духовного розвитку людей.
Туризм економічно і соціально змінювався разом з тими перетвореннями, які відбувалися|походили| в національному і світовому господарстві в цілому|загалом|. І Підхід: На ранніх стадіяхекономіка туризму зводилася до вивчення мандрівниками звичаїв, вдач, рівнів і характеру розвитку інших країн і народів. Вже в епоху Римської імперії виникли перші економічні ресурси стародавнього туризму – заїжджі двори, які мали і державний, і приватний характер. В середні вікиу зв'язку з розвитком християнства і торгівлі з'являються мандрівні служителі церкви і купецтво. Перші переслідують мету розповсюдження християнства, другі, – мета збагачення. Туристські ресурси приймають зовнішність монастирів, новий розвиток отримують і заїжджі двори. У епоху Великих географічних відкриттівекономічні цілі мандрівників, мореплавців і першопроходців – захоплення і освоєння нових територій. Подорожі|мандрівки| і екскурсії приймають економічно нові форми – форми туризму. Так, в 1908 р. в Росії створюється Комісія освітніх екскурсій при Учбовому відділі суспільства|товариства| розповсюдження|поширення| технічних знань з метою ознайомлення освічених людей з|із| культурою Заходу і Сходу. Ця комісія користувалася підтримкою цілого ряду|лави| міністерств і відомств. Фінансова доповідь скарбника цієї комісії в 1909-1910 рр. показує, що основними джерелами освітніх екскурсій були внески осіб|облич|, що подали заяви про своє бажання брати участь в поїздках, а також пожертвування. У епоху промислового переворотуз'являються принципово нові транспортні засоби – матеріальна основа для розвитку туризму, як внутрішнього, так і міжнародного. Туризм стає одним з реальних чинників|факторів| людського буття. Організовані екскурсії входять в спосіб життя значної частини|частки| населення. У СРСР туризм отримав|одержував| високі темпи розвитку, знайшов нові соціальні форми. У 90-х рр. XX ст.|ст| широкий розвиток отримує|одержує| і міжнародний туризм. Економіка туризму (і внутрішнього, і міжнародного) знайшла сучасні риси|межі|: з'явилися|появлялися| оптові туристські фірми|фірма-виготовлювачі|, роздрібні турагентства| і туроператори, усесвітні|всесвітні|, національні і регіональні туристські організації самих різних видів і форм. Читайте також:
|
||||||||
|