МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Передумови виникнення та основні етапи розвитку менеджменту туризмуХарактерні риси управління туристичними підприємствами На основі вищевказаного можна виділитихарактерні риси управління туристичними підприємствами: · унікальність, яка вказує на те, що механічно перенести чи запровадити в туризмі певні управлінські напрацювання та досвід із інших сфер діяльності неможливо; · при плануванні туристичної діяльності в основі повинні бути потреби і бажання кінцевих споживачів; · у туристичній сфері вирішальне значення має маркетинг: враховуючи нематеріальний характер туристичної послуги, лише із допомогою маркетингу можна показати аргументи на користь придбання туристичної послуги; · у зв'язку з мінливістю якості послуги, суб'єктивізмом у її оцінці, виникає необхідність її постійного контролю, тобто ця функція менеджменту набуває особливу значимість; · неповторність туристичного продукту потребує відповідального відношення до його надання на усіх етапах реалізації туру; · процес надання туристських послуг може бути автоматизований у набагато меншому ступені, чим, наприклад, процес виробництва товарів, тому найважливіше значення повинно надаватися людському фактору; · туристичний продукт не є товаром першої необхідності і на його попит мають значний вплив економічні, політичні, екологічні, соціально-культурні та інші фактори; · невід’ємність процесу виробництва і споживання туристичної послуги висуває до персоналу туристичного підприємства високі вимоги.
Базуючись на специфіці туризму, основними сферами туристичного менеджменту є: · людські ресурси, оскільки від якості і компетентності роботи менеджерів туристичної організації в значній мірі залежить її ефективність; · маркетинг, щоб виходити на ринок і успішно на ньому працювати необхідно досконально знати і використовувати усі його можливості; · виробництво та інновації, зважаючи на високу конкуренцію в цій сфері та зростаючі потреби клієнтів; · фінансові і матеріальні ресурси необхідні для успішного ведення бізнесу; · соціальна відповідальність полягає у специфіці туризму, як засобі пізнання, духовного розвитку людей.
Туризм економічно і соціально змінювався разом з тими перетвореннями, які відбувалися|походили| в національному і світовому господарстві в цілому|загалом|. І Підхід: На ранніх стадіяхекономіка туризму зводилася до вивчення мандрівниками звичаїв, вдач, рівнів і характеру розвитку інших країн і народів. Вже в епоху Римської імперії виникли перші економічні ресурси стародавнього туризму – заїжджі двори, які мали і державний, і приватний характер. В середні вікиу зв'язку з розвитком християнства і торгівлі з'являються мандрівні служителі церкви і купецтво. Перші переслідують мету розповсюдження християнства, другі, – мета збагачення. Туристські ресурси приймають зовнішність монастирів, новий розвиток отримують і заїжджі двори. У епоху Великих географічних відкриттівекономічні цілі мандрівників, мореплавців і першопроходців – захоплення і освоєння нових територій. Подорожі|мандрівки| і екскурсії приймають економічно нові форми – форми туризму. Так, в 1908 р. в Росії створюється Комісія освітніх екскурсій при Учбовому відділі суспільства|товариства| розповсюдження|поширення| технічних знань з метою ознайомлення освічених людей з|із| культурою Заходу і Сходу. Ця комісія користувалася підтримкою цілого ряду|лави| міністерств і відомств. Фінансова доповідь скарбника цієї комісії в 1909-1910 рр. показує, що основними джерелами освітніх екскурсій були внески осіб|облич|, що подали заяви про своє бажання брати участь в поїздках, а також пожертвування. У епоху промислового переворотуз'являються принципово нові транспортні засоби – матеріальна основа для розвитку туризму, як внутрішнього, так і міжнародного. Туризм стає одним з реальних чинників|факторів| людського буття. Організовані екскурсії входять в спосіб життя значної частини|частки| населення. У СРСР туризм отримав|одержував| високі темпи розвитку, знайшов нові соціальні форми. У 90-х рр. XX ст.|ст| широкий розвиток отримує|одержує| і міжнародний туризм. Економіка туризму (і внутрішнього, і міжнародного) знайшла сучасні риси|межі|: з'явилися|появлялися| оптові туристські фірми|фірма-виготовлювачі|, роздрібні турагентства| і туроператори, усесвітні|всесвітні|, національні і регіональні туристські організації самих різних видів і форм. Читайте також:
|
||||||||
|