МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Умови реалізації інноваційної політики державиУмови реалізації інноваційної політики держави - це вимоги (в окремих випадках пропозиції) державних органів влади до розвитку інноваційної діяльності і реалізації її результатів на внутрішньому ринку. Для державної реалізації інноваційної політики держави необхідні інституційні і законодавчо-правові перетворення, які створили б ринкову інфраструктуру і сприяли б активізації інноваційної діяльності. Серед інституційних перетворень важлива роль належить демонополізації в інноваційній сфері і розвитку малого підприємництва. Намічене також створення фонду майна інновацій для надання малим організаціям, що займаються інноваційною діяльністю, виробничих площ, що вивільняються, і устаткування на пільгових умовах. Для розвитку інноваційної діяльності передбачений комплекс заходів по створенню чисто ринкових структур (наприклад, бірж інновацій для виконання інноваційних проектів, організації торгів цінними паперами інноваційних фірм і інформаційного забезпечення учасників інноваційного ринку). Реалізація основних етапів інноваційної діяльності, від перетворення науково-технічних розробок в інноваційний продукт, привабливий для інвестора, виробника і покупця, до налагодження виробництва, вимагає розширення мережі технопарків, бізнес-інкубаторів, інноваційно-технічних центрів в тих регіонах України, де зосереджена інфраструктура, що забезпечує активізацію інноваційного процесу. Реалізація інноваційної політики держави неможлива без аналізу існуючого законодавства в цій області, обґрунтування нормативів, що працюють на цю сферу діяльності, вживання заходів до відміни правових актів, перешкоджаючих розвитку інноваційної діяльності. В умовах дефіциту власних грошових коштів, а також обмеженості державної підтримки вітчизняні організації вимушені значну частину ресурсів використовувати на фінансування потреб діючого виробництва і в окремих випадках - на освоєння нових технологій і наукоємкої конкурентноздатної продукції. Інноваційний простір залишається малопрівлекательним для вітчизняного капіталу і іноземних інвесторів. Для проведення активної інноваційної політики потрібне вживання заходів, що включають вдосконалення системи державних інвестицій, кредитної і податкової політики, позабюджетного фінансування. Політика державних інвестиції в інновації повинна бути направлена на формування ефективної структури державних витрат, рівень яких не повинен бути менше певної частки валового внутрішнього продукту. До заходів підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів відносяться: 1) фінансування на безповоротній основі тільки інноваційних проектів, що мають загальнонаціональний характер і впливають на підвищення економічної безпеки країни; 2) розширення практики конкурсного розміщення бюджетних коштів для реалізації інноваційних проектів, що представляються організаціями будь-якої форми власності. В цьому випадку державні і привертаються приватні інвестиції виділяються на паритетних засадах; 3) вдосконалення механізму освіти і використовування позабюджетних джерел для реалізації інноваційних проектів. Перш за все, це торкається позабюджетних фондів підтримки науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, частина засобів яких використовуватиметься на фінансування вітчизняного і зарубіжного патентування і підтримку міжнародних патентів, використовуваних в інноваційних проектах. Важлива роль в розширенні круга інвесторів, що вкладають засоби в інновації в 1998-2000гг., відведена страхуванню фінансових ризиків. Розширений перелік страхових ризиків з включенням в нього, зокрема, технічних і інших ризиків, пов'язаних з реалізацією інноваційних проектів. Для зниження ризиків приватних інвесторів передбачена участь держави у венчурних фондах і відповідні державні гарантії. Активізація інноваційної діяльності вимагає, з одного боку, державного управління і координації дій всіх її суб'єктів, з іншою - інтеграції всіх зацікавлених структур в реалізації інновацій, залучення інвестицій, створення умов, сприяючих інноваційному процесу і упровадженню досягнень науки і техніки в економіку країни. Читайте також:
|
||||||||
|