МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Цільовою аудиторією може бути суспільство у цілому, громада, громадськість або їх частини.Цільовою аудиторією у паблік рілейшнз називається група людей, які об’єднані певними відносинами за певними признаками і характеристиками, на які здійснюється вплив заходів паблік рілейшнз. Проблема оцінки ефективності ПР-кампаній. Методи збирання інформації. Поняття цільової аудиторії. Завдання, цілі і основні етапи маркетингових досліджень. Завдання маркетингових досліджень у паблік рілейшнз: - зібрати максимум інформації для проведення ПР-кампаній, - розробити механізми детальної оцінки досягнутих у ході ПР-кампанії результатів. У зв’язку з цим цілі таких досліджень можуть бути різними: - Збирання бази даних про цільові аудиторії. - Вивчення громадської думки про підприємство та його діяльність. - Визначення основних проблем цільових аудиторій і пошук шляхів їх вирішення ресурсами підприємства. - Пошук шляхів підвищення іміджу підприємства. - Вивчення стереотипів в уявленнях цільових аудиторій, їх прагнень і бажань, які можна використати у програмах ПР підприємства. - Дослідження маніпулятивних можливостей підприємства для управління громадською думкою. - Вивчення активістів громадськості на предмет їх “корисності” для підприємства. - Аналіз цільових аудиторій, їх сегментація за ступенем важливості і значення для підприємства. - Оцінка змін відношення людей до підприємства після проведення ПР-кампанії для перевірки її ефективності. - Аналіз існуючих даних з різних проблем суспільства з метою виявлення прихованих тенденцій, точок зору, мотивів поведінки людей, які можуть здійснити серйозний вплив на розвиток підприємства у майбутньому. - Оцінка іміджу підприємства та ін. Під конкретну мету визначаються конкретні завдання. Для кращого засвоєння матеріалу з даного питання потрібно самостійно обрати 2-3 цілі проведення маркетингових досліджень у сфері паблік рілейшнз для конкретного підприємства (наприклад, ТОВ “Інглет – Сервіс”) і визначити 4-6 завдань для кожної мети.
Основні етапи проведення маркетингових досліджень у бізнес паблік рілейшнз майже нічим не відрізняються від загальноприйнятих етапів у маркетингу. Це: визначення мети, постановка завдань, розробка програм, збирання і обробка інформації, її аналіз і висновки. Різниця полягає у змістовному наповненні кожного етапу, яке обумовлено специфікою паблік рілейшнз як виду діяльності. _______________________ Оскільки ключовим аспектом у проведенні маркетингових досліджень у сфері ПР є вивчення цільових аудиторій, їх проблем, відношення до підприємства, можливостей маніпулювання їхньою думкою то одним із найважливіших питань є визначення понять цільових аудиторій і їх ієрархії. Суспільство – сукупність людей, об’єднаних певними відносинами, обумовленими історично змінним способом виробництва духовних і матеріальних благ; усі жителі певного краю, регіону, міста тощо. Громада – об’єднання людей, що ставить перед собою певні спільні завдання (організація, товариство, середовище, гурт, група). Громадськість – активна, передова частина суспільства, яка здатна впливати на суспільну думку і її формувати.
Типологія громадськості наведена на рис. 4.1).
Не випадково психографічні характеристики людей та особливо громадська думка розглядається фахівцями з паблік рілейшнз, з одного боку, як вхідна інформація, що допомагає оцінити роботу організації, визначити ефективність лінії її поведінки, а з іншого - як орієнтири впливу в бажаному для організації напрямку. Читайте також:
|
||||||||
|