Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цільовою аудиторією може бути суспільство у цілому, громада, громадськість або їх частини.

Цільовою аудиторією у паблік рілейшнз називається група людей, які об’єднані певними відносинами за певними признаками і характеристиками, на які здійснюється вплив заходів паблік рілейшнз.

Проблема оцінки ефективності ПР-кампаній.

Методи збирання інформації.

Поняття цільової аудиторії.

Завдання, цілі і основні етапи маркетингових досліджень.

Завдання маркетингових досліджень у паблік рілейшнз:

- зібрати максимум інформації для проведення ПР-кампаній,

- розробити механізми детальної оцінки досягнутих у ході ПР-кампанії результатів.

У зв’язку з цим цілі таких досліджень можуть бути різними:

- Збирання бази даних про цільові аудиторії.

- Вивчення громадської думки про підприємство та його діяльність.

- Визначення основних проблем цільових аудиторій і пошук шляхів їх вирішення ресурсами підприємства.

- Пошук шляхів підвищення іміджу підприємства.

- Вивчення стереотипів в уявленнях цільових аудиторій, їх прагнень і бажань, які можна використати у програмах ПР підприємства.

- Дослідження маніпулятивних можливостей підприємства для управління громадською думкою.

- Вивчення активістів громадськості на предмет їх “корисності” для підприємства.

- Аналіз цільових аудиторій, їх сегментація за ступенем важливості і значення для підприємства.

- Оцінка змін відношення людей до підприємства після проведення ПР-кампанії для перевірки її ефективності.

- Аналіз існуючих даних з різних проблем суспільства з метою виявлення прихованих тенденцій, точок зору, мотивів поведінки людей, які можуть здійснити серйозний вплив на розвиток підприємства у майбутньому.

- Оцінка іміджу підприємства та ін.

Під конкретну мету визначаються конкретні завдання.

Для кращого засвоєння матеріалу з даного питання потрібно самостійно обрати 2-3 цілі проведення маркетингових досліджень у сфері паблік рілейшнз для конкретного підприємства (наприклад, ТОВ “Інглет – Сервіс”) і визначити 4-6 завдань для кожної мети.

 

Основні етапи проведення маркетингових досліджень у бізнес паблік рілейшнз майже нічим не відрізняються від загальноприйнятих етапів у маркетингу. Це:

визначення мети,

постановка завдань,

розробка програм,

збирання і обробка інформації,

її аналіз і висновки.

Різниця полягає у змістовному наповненні кожного етапу, яке обумовлено специфікою паблік рілейшнз як виду діяльності.

_______________________

Оскільки ключовим аспектом у проведенні маркетингових досліджень у сфері ПР є вивчення цільових аудиторій, їх проблем, відношення до підприємства, можливостей маніпулювання їхньою думкою то одним із найважливіших питань є визначення понять цільових аудиторій і їх ієрархії.

Суспільство – сукупність людей, об’єднаних певними відносинами, обумовленими історично змінним способом виробництва духовних і матеріальних благ; усі жителі певного краю, регіону, міста тощо.

Громада – об’єднання людей, що ставить перед собою певні спільні завдання (організація, товариство, середовище, гурт, група).

Громадськість – активна, передова частина суспільства, яка здатна впливати на суспільну думку і її формувати.

 

Типологія громадськості наведена на рис. 4.1).

 

 

Не випадково психографічні характеристики людей та особливо громадська думка розглядається фахівцями з паблік рілейшнз, з одного боку, як вхідна інформація, що допомагає оцінити роботу організації, визначити ефективність лінії її поведінки, а з іншого - як орієнтири впливу в бажаному для організації напрямку.


Читайте також:

  1. В адміністративному праві виділяють загальну, особливу і спеціальну частини.
  2. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).
  3. Відповідальність і обов’язок соціального працівника перед суспільством і державою
  4. Відповідальність у бізнесі - обов'язок юридичних осіб відповідати за свої дії, дотримання встановлених державою і суспільством правил бізнесу.
  5. Внутрішня громадськість та імідж організації.
  6. Вплив природи на суспільство
  7. Вплив технології на суспільство
  8. Глобальна екологія вивчає біосферу Землі в цілому, її структуру і функції, глобальні екологічні процеси і проблеми.
  9. Глобальне інформаційне суспільство.
  10. Глобальне інформаційне суспільство.
  11. ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
  12. Громадянське суспільство




Переглядів: 877

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Маркетингові дослідження у бізнес паблік рілейшнз | Цільова аудиторія може бути зовнішньою і внутрішньою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.