МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Цільова аудиторія може бути зовнішньою і внутрішньою.До зовнішньої відносяться журналісти, партнери підприємства, клієнти, потенційні споживачі, аналітики, консультанти, постачальники, державні органи тощо. До внутрішньоївідносяться керівники підприємства, акціонери (власники), фахівці різного профілю, співробітники підприємства. ________________________________ Методи збирання інформації у маркетингових дослідженнях в сфері паблік рілейшнз аналогічні загальноприйнятим у маркетингу. До них належать неформальні і формальні. Неформальні методи збирання інформації: Особисті контакти. Це контакти керівництва підприємства та працівників ПР служб, з яких можна отримати корисну інформацію. Особи, з якими налагоджувані такі контакти, можуть належати різним прошаркам населення, але переваги віддаються значним посадовим особам. Контакти з ключовими інформаторами. Це контакти, які встановлюються з так званими експертами, які мають значний досвід роботи у певній галузі, видатні науковці тощо. Фокус-групи та суспільні збори. Діапазон таких груп достатньо широкий, починаючи від відкритих міських зборів і завершуючи високоструктурованими фокус-групами, результати роботи яких записується на плівку. Консультативні комітети і ради. Постійний комітет, комісія або рада інколи можуть принести більшої користі, ніж засідання, яке проведено разовою фокус-групою, особливо, коли мова йде про довгострокові програми. Нажаль, в українській практиці організація таких комітетів поки що бажає кращого. Вони являють собою постійний зворотній зв’язок від цільової аудиторії до самого підприємства. Омбудсман. Такий термін вперше з’явився у 1713 р., коли шведська влада вперше запровадила цю посаду у своїй державі. Омбудсман – людина, яка розглядає скарги. У сьогоднішній вітчизняній практиці застосовують 2 види омбудсманів: люди, які досліджують і вирішують різні проблеми; люди, які досліджують проблеми і розробляють шляхи діяльності підприємства для відмежування від них. «Гарячі телефонні лінії». Лінії, за якими представники спільноти протягом визначеного терміну спроможні висловити свої думки стосовно тих подій, які відбуваються. Етнографічні дослідження широко використовуються в соціології і антропології, засновані на спостереженні, участі незалежного спостерігача - дослідника (звичайно декількох), який занурюється в середовище цільової аудиторії. Головна перевага етнографічних досліджень полягає в тому, щоб з'ясувати, що думає співтовариство людей і індивід з будь-якого питання, як вони поводяться в своєму природному середовищі. З часом, спостережувані забувають про присутність дослідника, дозволяючи йому використовувати прийоми «прихованої камери» і записувати, не використовуючи при цьому традиційні анкети або інтерв'ю. Дослідження відносин. Метод полягає в оцінці і інтерпретації повного спектру поглядів, відчуттів, емоцій, переконань, вірувань, які характерні для кожного окремого сегмента суспільства і які формуються з приводу певних товарів, організацій і т.д. Вони допомагають оцінити те, що люди говорять з конкретного приводу (тобто вербальний вираз), що вони думають, як відносяться (ментальне і когнітивне сприйняття), що вони відчувають (емоції) і як вони мають діяти (мотиваційні і спонукальні чинники). Також до неформальних методів збирання інформації належать аналіз пошти, сітьові джерела, звіти з місць. Формальні методи збирання інформації Формальні методи здатні приносити користь лише за умов, коли предмет і цілі дослідження чітко визначені до вибору техніки дослідження (табл. 4.1).
_______________________________________________ Сьогодні, як у приватному, так і в державному секторах, звітність, і таким чином, оцінювання, стають ключовими принципами управління. Саме тому, оцінка ефективності ПР-кампанії, не повинна залишатися неформальною і ненауковою. Необхідні об'єктивні методи, що надають докази ефективності кампанії менеджменту, акціонерам і іншим зацікавленим сторонам. Кожен елемент ПР – програми варто оцінювати окремо, а потім давати загальну оцінку з урахуванням аналізу всіх інструментів паблік рілейшнз. Варто відзначити, що про аналіз і ефективність ПР-діяльності написано дуже багато. Автори розподілилися умовно на два табори: одні вважають, що оцінка ефективності паблік рілейшнз – це міф, інші створюють занадто складні і непрактичні методики. Однак та точка зору, що аналіз і оцінка ефективності ПР – діяльності є важливим елементом процесу планування і здійснення ПР -заходів, одержує усе більшого визнання. Дослідження, що проводяться перед комунікативною кампанією відомої на ринку компанії, в найзагальнішому випадку, називаються базовими, тоді як дослідження за визначенням ефективності називаються оцінними. Оцінні дослідження спочатку передбачалося проводити після комунікативної кампанії. Проте зараз більшість теоретиків і практиків приходять до висновку, що оцінка ефективності повинна починатися на ранніх стадіях кампанії і проводитися практично безперервно впродовж усієї компанії. З цієї точки зору, базові і оцінні дослідження взаємозв'язані, і тому розглядаються разом. Читайте також:
|
||||||||
|