Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Засоби паблік рілейшнз у бізнесі

Проблема оцінки ефективності ПР-кампаній надзвичайно гостра як для операторів ринку, так і для їх клієнтів. Головна причина - відсутність універсальних і загальноприйнятих критеріїв визначення якості ПР-роботи.

- - - - - - -

У загальному значенні оцінка потенційних можливостей проведення ПР-акцій здійснюється за такими критеріями:

- встановлення вимірювальних цілей ПР-програм, які повинні включати в себе: - цільову аудиторію, - вплив на неї ПР-програми, - терміни досягнення очікувальних результатів;

- вибір найпривабливішого результату;

- встановлення оптимального механізму збирання інформації.

У ПР, за думкою Катлипа, оцінка може здійснюватись за трьома рівнями:

1. Оцінка підготовки критеріїв і методів.

Така оцінка складається із трьох компонентів:

адекватність інформації;

відповідальність змісту повідомлень їх структурі;

якість наданої інформації.

Цей вид оцінки можна здійснити у середині компанії, а також з допомогою фокус-груп.

2. Оцінка дій включає в себе вимірювання кількості поширених, використаних, отриманих повідомлень, на які зреагувала аудиторія.

Найпоширенішим видом такої оцінки є моніторінг ЗМІ та контент-аналіз з охопленням цільової аудиторії.

3. Оцінка впливу. Вплив ПР-програми передбачає підтримування або зміну переконань і рівнів знань, відношень та поглядів, поведінки.

Катліп виділяє 7 категорій оцінки впливу:

- кількість тих, які впізнали зміст повідомлення (зміна переконаності, знань, розуміння);

- кількість тих, які змінили свою думку;

- кількість тих, які поводять себе відповідно до змісту повідомлення;

- кількість тих, які повторюють бажану поведінку;

- досягнення мети та / або вирішення проблеми;

- соціальні та / або культурні зміни.

 

Досягнення кожного наступного ступеню піраміди послідовно ускладнюється.

В українській практиці питання оцінки ефективності ПР-кампанії знаходиться в ембріональному стані. А найпоширенішою думкою є наступне: основний показник ефективності ПР-кампанії - повне і беззастережне задоволення замовника (тобто керівництва). Така оцінка ускладнена відсутністю єдиної методологічної і термінологічної бази.

Більшість фахівців в Україні кажуть, що бар'єром для проведення дослідження є великі витрати. Однак, по-перше, якщо ПР-фахівець не визнає важливість двосторонньої комунікації і концентрується лише на досягненні таких результатів, як зміна відношення, поведінки і відбудова відносин, оцінка виявиться неревалентною, і він залишиться «технічним працівником комунікації». По-друге, без чітко поставлених цілей, витрати на діяльність можуть перевершити бюджет. По-третє, якщо оцінювання все ж таки заплановано на фінальну стадію проекту, воно може бути не виконано через брак часу, грошей тощо. А якщо і буде виконано, результати вже пізно буде використовувати у тактичному плануванні.


 

1. Засоби масової інформації і їх роль у паблік рілейшнз діяльності підприємства.

2. Засоби і заходи паблік рілейшнз у відносинах з громадськістю.

3. Організація роботи підприємства із засобами масової інформації.

4. Засоби внутрішньофірмового паблік рилейшнз

 


Читайте також:

  1. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  2. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  3. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  4. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  5. V Засоби навчання
  6. Адреноблокуючі засоби.
  7. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  8. Акустичні засоби|кошти| захисту
  9. АПАРАТНІ ЗАСОБИ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ
  10. Банк (філія) - учасник СЕП не має права передавати засоби захисту інформації іншій установі.
  11. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  12. ВЕРБАЛЬНІ, НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ




Переглядів: 830

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цільова аудиторія може бути зовнішньою і внутрішньою. | Засоби масової інформації і їх роль у паблік рілейшнз діяльності підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.