МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 5. Засоби паблік рілейшнз у бізнесіПроблема оцінки ефективності ПР-кампаній надзвичайно гостра як для операторів ринку, так і для їх клієнтів. Головна причина - відсутність універсальних і загальноприйнятих критеріїв визначення якості ПР-роботи. - - - - - - - У загальному значенні оцінка потенційних можливостей проведення ПР-акцій здійснюється за такими критеріями: - встановлення вимірювальних цілей ПР-програм, які повинні включати в себе: - цільову аудиторію, - вплив на неї ПР-програми, - терміни досягнення очікувальних результатів; - вибір найпривабливішого результату; - встановлення оптимального механізму збирання інформації. У ПР, за думкою Катлипа, оцінка може здійснюватись за трьома рівнями: 1. Оцінка підготовки критеріїв і методів. Така оцінка складається із трьох компонентів: адекватність інформації; відповідальність змісту повідомлень їх структурі; якість наданої інформації. Цей вид оцінки можна здійснити у середині компанії, а також з допомогою фокус-груп. 2. Оцінка дій включає в себе вимірювання кількості поширених, використаних, отриманих повідомлень, на які зреагувала аудиторія. Найпоширенішим видом такої оцінки є моніторінг ЗМІ та контент-аналіз з охопленням цільової аудиторії. 3. Оцінка впливу. Вплив ПР-програми передбачає підтримування або зміну переконань і рівнів знань, відношень та поглядів, поведінки. Катліп виділяє 7 категорій оцінки впливу: - кількість тих, які впізнали зміст повідомлення (зміна переконаності, знань, розуміння); - кількість тих, які змінили свою думку; - кількість тих, які поводять себе відповідно до змісту повідомлення; - кількість тих, які повторюють бажану поведінку; - досягнення мети та / або вирішення проблеми; - соціальні та / або культурні зміни.
Досягнення кожного наступного ступеню піраміди послідовно ускладнюється. В українській практиці питання оцінки ефективності ПР-кампанії знаходиться в ембріональному стані. А найпоширенішою думкою є наступне: основний показник ефективності ПР-кампанії - повне і беззастережне задоволення замовника (тобто керівництва). Така оцінка ускладнена відсутністю єдиної методологічної і термінологічної бази. Більшість фахівців в Україні кажуть, що бар'єром для проведення дослідження є великі витрати. Однак, по-перше, якщо ПР-фахівець не визнає важливість двосторонньої комунікації і концентрується лише на досягненні таких результатів, як зміна відношення, поведінки і відбудова відносин, оцінка виявиться неревалентною, і він залишиться «технічним працівником комунікації». По-друге, без чітко поставлених цілей, витрати на діяльність можуть перевершити бюджет. По-третє, якщо оцінювання все ж таки заплановано на фінальну стадію проекту, воно може бути не виконано через брак часу, грошей тощо. А якщо і буде виконано, результати вже пізно буде використовувати у тактичному плануванні.
1. Засоби масової інформації і їх роль у паблік рілейшнз діяльності підприємства. 2. Засоби і заходи паблік рілейшнз у відносинах з громадськістю. 3. Організація роботи підприємства із засобами масової інформації. 4. Засоби внутрішньофірмового паблік рилейшнз
Читайте також:
|
||||||||
|