Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



М3_Т5_Л1 Визначення стану інформаційної безпеки держави

М3_Т4_Л4 Комп’ютерна злочинність та кібертероризм як загрози інформаційній безпеці

М3_Т4_Л3 Особливості сугестивного маніпулятивного впливу в Інтернеті

М3_Т4_Л2 Загрози процесам обробки та передачі інформації в комп’ютерних мережах.

М3_Т4_Л1 Основні види загроз комп’ютерній інформації

М3_Т3_Л5 Реалізація технологій маніпулювання свідомістю у засобах масової інформації

М3_Т3_Л4 Механізми масового маніпулятивного впливу

М3_Т3_Л3 Технології маніпулювання свідомістю людини

М3_Т3_Л1 Основні загрози для безпеки особи від деструктивних інформаційних впливів

М3_Т2_Л4 Спеціальні інформаційні операції та акції інформаційного впливу

М3_Т2_Л3 Сучасні технології ведення інформаційних війн

1. Мета, завдання та об’єкти посягань інформаційної війни.

2. Підготовчий етап інформаційної війни (прийоми і способи).

3. Форми й способи ведення інформаційних війн.

 

1. Визначення, види, завдання та суб’єкти проведення СІО (АІВ).

2. Основні методи проведення СІО (АІВ).

3. Етапи та ознаки проведення СІО (АІВ).

 

1. Визначення та основні поняття інформаційно-психологічної безпеки особи.

2. Вплив на людину окремих фізичних факторів інформаційного середовища.

3. Інформаційно-психологічний вплив.

 

27. М3_Т3_Л2 Походження та сутність феномену “Маніпуляція”

1. Сутність, основні поняття маніпулювання.

2. Історичні витоки маніпулювання свідомістю.

3. Етапи розвитку феномену “маніпуляція”.

 

1. Об’єкти та суб’єкти інформаційно-психологічного впливу.

2. Інформаційні процеси у психіці людини та її основних каналів сприйняття інформації.

3. Технології маніпулювання свідомістю людини.

 

1. Технології масового маніпулювання.

2. Характеристика видів та процесів маніпулювання суспільною свідомістю.

3. Особливості малих та великих соціальних груп як об’єктів маніпулювання.

 

1. Використання ЗМІ для маніпулювання свідомістю.

2. Характеристика основних прийомів маніпулювання у ЗМІ.

3. Ознаки виявлення маніпулятивного інформаційно-психологічного впливу.

 

1. Інформація як об’єкт захисту.

2. Характеристика загроз безпеки інформації.

3. Комп’ютерні віруси та їх класифікація.

 

1. Несанкціонований доступ до інформації, мета та способи.

2. Поняття блокування, знищення та модифікації інформації.

3. Порушник безпеки інформації та його модель.

 

1. Інтернет як нове середовище сугестивного впливу.

2. Сугестія в Інтернеті: інформаційно-комунікативні передумови.

3. Реалізація сугестії в жанрах Інтернету.

 

1. Поняття “комп’ютерна злочинність”, “кібертероризм”.

2. Боротьба з комп’ютерними злочинами та кіберполітика провідних держав світу.

3. Ситуація із забезпеченням кібербезпеки в Україні.

1. Наукові підходи до визначення стану інформаційної безпеки.

2. Інформація, яка становить державну та іншу, передбачену законом, таємницю.

3. Оцінка стану інформаційної безпеки України.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 754

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
М3_Т2_Л1 Загрози національній безпеці держави в інформаційній сфері. | ЛЕКЦІЇ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.