МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ЛЕКЦІЇ.ПЛАН ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА МІЖДИСЦІПЛИНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ВИХОВНІ ЦІЛІ НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ Всього лекцій: 2 Травми грудної клітки — часта і потенційно важка патологія. Її важкість посилюється у випадку політравми — поєднання з ушкодженням інших органів і систем. Важливе значення має оптимізація догоспітального етапу лікування хворого: стабілізація життєвих функцій і оцінка того, які лікувальні заходи треба провести насамперед. Наступним етапом є госпітальне лікування, важливо його проводити у спеціалізованому відділенні із застосуванням сучасних візуалізаційних методів дослідження, на основі яких визначають стратегію лікування. У цій методичній розробці ми розглянемо аспекти діагностики і лікування різних видів травм та стратегію допомоги на догоспітальному і госпітальному етапах.
Студент повинен ознайомитись із: ( β =1) 1. Методами обстеження грудної клітки. засвоїти: ( β =2) 2. Різновиди механічної травми: забій, здавлення, перелом ребер. 3. Закриті ушкодження. 4. Проникні й непроникні поранення. 5. Запальні захворювання молочної залози. 6. Ушкодження легень, серця.
1. Формувати у студентів почуття гордості до своєї майбутньої професії. 2. Виховувати у студентів почуття відповідальності до функціональних обов’язків, які вони повинні виконувати. 3. Сприяти розвитку почуття поваги до хворої людини, терпіння, співчуття. 4. Примушувати постійно замислюватися про дотримання етичних та деонтологічних норм в професійному спілкуванні з хворою людиною. 5. Вимагати підвищення інтелектуального та професійного рівня студентів під час вивчення предмету.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|