Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦІЇ.

ПЛАН ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА

МІЖДИСЦІПЛИНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ

ВИХОВНІ ЦІЛІ

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ

АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ

Всього лекцій: 2

Травми грудної клітки — часта і потенційно важка патологія. Її важкість посилюється у випадку політравми — поєднання з ушкодженням інших органів і систем. Важливе значення має оптимізація догоспітального етапу лікування хворого: стабілізація життєвих функцій і оцінка того, які лікувальні заходи треба провести насамперед. Наступним етапом є госпітальне лікування, важливо його проводити у спеціалізованому відділенні із застосуванням сучасних візуалізаційних методів дослідження, на основі яких визначають стратегію лікування. У цій методичній розробці ми розглянемо аспекти діагностики і лікування різних видів травм та стратегію допомоги на догоспітальному і госпітальному етапах.

 

Студент повинен

ознайомитись із: ( β =1)

1. Методами обстеження грудної клітки.

засвоїти: ( β =2)

2. Різновиди механічної травми: забій, здавлення, перелом ребер.

3. Закриті ушкодження.

4. Проникні й непроникні поранення.

5. Запальні захворювання молочної залози.

6. Ушкодження легень, серця.

 

1. Формувати у студентів почуття гордості до своєї майбутньої професії.

2. Виховувати у студентів почуття відповідальності до функціональних обов’язків, які вони повинні виконувати.

3. Сприяти розвитку почуття поваги до хворої людини, терпіння, співчуття.

4. Примушувати постійно замислюватися про дотримання етичних та деонтологічних норм в професійному спілкуванні з хворою людиною.

5. Вимагати підвищення інтелектуального та професійного рівня студентів під час вивчення предмету.

 

 

 

  Дисципліни     Знати     Вміти
  Попередні 1. Анатомія   2. Патологія   3. Сестринська справа     4. Внутрішні хвороби       Будову грудної клітки та органів, що розташовуються в неї.   Патогенез шоку.   Алгоритми · Профілактика пролежнів · Особливості догляду за важкохворими   Клініку, діагностику та лікування запальних захворювань легень.     Провести профілактичні заходи. Провести бесіду зі членами родини хворого про правила доглядання його вдома. Проводити пальпацію, перкусію та аускультацію легень та серця.

 

№ п/п Основні етапи лекції та їх зміст Цілі в рівнях Тип лекції. Засоби активації студентів. Матеріали методичного забезпечення. Розподіл часу
  1.   2.     Підготовчий етап Організаційні заходи.   Визначення актуальності теми, навчальних цілей лекції та мотивації.         Дивись п.1 та 2.       3 хв.     10 хв.  
3. Основний етап Викладання лекційного матеріалу за планом: 1. Методи обстеження грудної клітки. 2. Механічна травма: забій, здавлення, перелом ребер. 3. Закриті ушкодження. 4. Проникні й непроникні поранення. 5. Запальні захворювання молочної залози. 6. Ушкодження легень, серця.       β=1     β=2   β=2   β=2     β=2     β=2 Тематична лекція.     Таблиці, малюнки, фотографії, ілюстрації.   Питання з міжпредметної інтеграції (див. розділ 7 – матеріали активізації студентів).   Відеофільм «Методи лікування гострого маститу» 70 хв.    
4.   5.     6.     7.   8. Заключний етап Резюме лекції, загальні висновки.     Відповіді на можливі запитання.   Вирішування тестів.     Індивідуальне вирішення ситуаційних клінічних задач.   Завдання для самопідготовки студентів.         Заключне слово викладача. Висновки по особливо важливим питанням.     Комплект тестових завдань у двох варіантах по 5 питань.   Комплект ситуаційних клінічних задач (5 варіантів).     Орієнтовна карта для самостійної роботи студентів з літературою.       1-2 хв.   3-5 хв.     7 хв.     5 хв.

 

 


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  3. Мета лекції.
  4. Мета та завдання лекції.
  5. Мета та завдання лекції.
  6. Мета та завдання лекції.
  7. Мета та завдання лекції.
  8. План лекції.
  9. План лекції.
  10. План та організаційна структура лекції.
  11. План та організаційна структура лекції.




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
М3_Т5_Л1 Визначення стану інформаційної безпеки держави | Пальпація.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.