МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ЛЕКЦІЇ.ПЛАН ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА МІЖДИСЦІПЛИНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ВИХОВНІ ЦІЛІ НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ Всього лекцій: 2 Травми грудної клітки — часта і потенційно важка патологія. Її важкість посилюється у випадку політравми — поєднання з ушкодженням інших органів і систем. Важливе значення має оптимізація догоспітального етапу лікування хворого: стабілізація життєвих функцій і оцінка того, які лікувальні заходи треба провести насамперед. Наступним етапом є госпітальне лікування, важливо його проводити у спеціалізованому відділенні із застосуванням сучасних візуалізаційних методів дослідження, на основі яких визначають стратегію лікування. У цій методичній розробці ми розглянемо аспекти діагностики і лікування різних видів травм та стратегію допомоги на догоспітальному і госпітальному етапах.
Студент повинен ознайомитись із: ( β =1) 1. Методами обстеження грудної клітки. засвоїти: ( β =2) 2. Різновиди механічної травми: забій, здавлення, перелом ребер. 3. Закриті ушкодження. 4. Проникні й непроникні поранення. 5. Запальні захворювання молочної залози. 6. Ушкодження легень, серця.
1. Формувати у студентів почуття гордості до своєї майбутньої професії. 2. Виховувати у студентів почуття відповідальності до функціональних обов’язків, які вони повинні виконувати. 3. Сприяти розвитку почуття поваги до хворої людини, терпіння, співчуття. 4. Примушувати постійно замислюватися про дотримання етичних та деонтологічних норм в професійному спілкуванні з хворою людиною. 5. Вимагати підвищення інтелектуального та професійного рівня студентів під час вивчення предмету.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|