Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета та завдання лекції.

Тема 10. Використання технологій штучного інтелекту в управлінській діяльності

Висновки по лекції.

Процес прийняття рішень включає 3 етапи: цілевиявлення, розроблення і прийняття рішень, організацію виконання і контроль за виконанням рішень.

Відрізняютьдобре структуровані (вирішують технічні працівники), слабоструктуровані (вирішують фахівці) і неструктуровані (вирішують керівники) проблеми управління. Комп’ютерна підтримка діяльності технічного персоналу реалізується в рамках звичайних інформаційних систем, а вдосконалення прийняття рішення керівниками і фахівцями потребує застосування СППР.

Основними компонентами СППР є база даних, база моделей, системи управління базою даних і базою моделей, інтерфейс користувача. Побудова СППР повинна забезпечувати реалізацію таких її важливих властивостей:інтерактивності, інтегрованості, потужності, доступності, гнучкості, надійності, робастності та керованості.

Аналіз еволюції СППР дає можливість виділити 3 покоління СППР.

На рівні користувача виділяють пасивні, активні та кооперативні СППР; на концептуальному рівні- СППР, що управляються повідомленнями, даними, документами, моделями та знаннями; на технічному рівні – корпоративні та настільні СППР; залежно від даних, з якими працюють СППР, - оперативні та стратегічні СППР.

Найбільший відсоток комп'ютерної підтримки за допомогою СППР приходиться на функції стратегічного і оперативного управління, значно менший – на розподіл ресурсів та розрахунок річного бюджету підприємства.

Найбільш відомі комерційні реалізації СППР у сферах корпоративного і фінансового планування, маркетингу, управління цінними паперами і бюджетом тощо.


Метою лекції є ознайомлення з використанням в діяльності організації систем штучного інтелекту.

Завданнялекції:

- ознайомити з поняттям систем штучного інтелекту та відмінностями між людською і штучною компетентністю;

- роглянути основні властивості та моделі систем штучного інтелекту;

- навести основні напрямки застосування систем штучного інтелекту в управлінні організацією;

- розкрити поняття та призначення нейронних мереж, генетичних алгоритмів, нечітких множин і динамічних структурних моделей.

10.2. План лекції.

План:

1. Поняття систем штучного інтелекту, порівняння людської і штучної компетентності.

2. Основні властивості та моделі систем штучного інтелекту.

3. Напрямки застосування систем штучного інтелекту в управлінні організацією.

4. Нейронні мережі та генетичні алгоритми.

5. Нечіткі множини і динамічні структурні моделі.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні категорії, ключові поняття та визначення теми. | Порівняння людської і штучної компетентності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.