МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета та завдання лекції.Тема 10. Використання технологій штучного інтелекту в управлінській діяльності Висновки по лекції. Процес прийняття рішень включає 3 етапи: цілевиявлення, розроблення і прийняття рішень, організацію виконання і контроль за виконанням рішень. Відрізняютьдобре структуровані (вирішують технічні працівники), слабоструктуровані (вирішують фахівці) і неструктуровані (вирішують керівники) проблеми управління. Комп’ютерна підтримка діяльності технічного персоналу реалізується в рамках звичайних інформаційних систем, а вдосконалення прийняття рішення керівниками і фахівцями потребує застосування СППР. Основними компонентами СППР є база даних, база моделей, системи управління базою даних і базою моделей, інтерфейс користувача. Побудова СППР повинна забезпечувати реалізацію таких її важливих властивостей:інтерактивності, інтегрованості, потужності, доступності, гнучкості, надійності, робастності та керованості. Аналіз еволюції СППР дає можливість виділити 3 покоління СППР. На рівні користувача виділяють пасивні, активні та кооперативні СППР; на концептуальному рівні- СППР, що управляються повідомленнями, даними, документами, моделями та знаннями; на технічному рівні – корпоративні та настільні СППР; залежно від даних, з якими працюють СППР, - оперативні та стратегічні СППР. Найбільший відсоток комп'ютерної підтримки за допомогою СППР приходиться на функції стратегічного і оперативного управління, значно менший – на розподіл ресурсів та розрахунок річного бюджету підприємства. Найбільш відомі комерційні реалізації СППР у сферах корпоративного і фінансового планування, маркетингу, управління цінними паперами і бюджетом тощо. Метою лекції є ознайомлення з використанням в діяльності організації систем штучного інтелекту. Завданнялекції: - ознайомити з поняттям систем штучного інтелекту та відмінностями між людською і штучною компетентністю; - роглянути основні властивості та моделі систем штучного інтелекту; - навести основні напрямки застосування систем штучного інтелекту в управлінні організацією; - розкрити поняття та призначення нейронних мереж, генетичних алгоритмів, нечітких множин і динамічних структурних моделей. 10.2. План лекції. План: 1. Поняття систем штучного інтелекту, порівняння людської і штучної компетентності. 2. Основні властивості та моделі систем штучного інтелекту. 3. Напрямки застосування систем штучного інтелекту в управлінні організацією. 4. Нейронні мережі та генетичні алгоритми. 5. Нечіткі множини і динамічні структурні моделі.
Читайте також:
|
||||||||
|