Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета та завдання лекції.

Тема 7. Управління інформаційними системами в організації

Висновки по лекції.

Методологія планування ІС полягає в організації процесу сворення ІС і забезпеченні управління цим процесом таким чином, щоб гарантувати виконання вимог як до самої ІС, так і до характеристик процесу її розробки.

Під час планування ІС розглядаються в п’яти взаємопов’язаних аспектах:технічному, програмно-математичному, методичному, організаційному та поопераційному.

Основними принципами планування ІСє системність, відкритість, сумісність, стандартизація і ефективність.

Методологія описує процес створення і супроводу інформаційних систем у вигляді життєвого циклу ІС – сукупності взаємозалежних процесів створення і послідовної зміни стану ІС від формування вихідних вимог до неї до закінчення експлуатації та утилізації комплексу засобів автоматизації ІС.

Структура ЖЦ ІС базується на трьох групах процесів: основних, допоміжних і організаційних. Життєвий цикл ІС включає стадії аналізу, проектування, розробки, інтеграції та тестування, впровадження, супроводження ІС.

Структури, що визначають послідовність виконання і взаємозв'язки процесів, дій і завдань на протязі життєвого циклу ІС, називаються моделями життєвого циклу ІС, найбільше поширення з яких одержали каскадна, циклічна та спіральна моделі.

Впровадження нових інформаційних технологій може орієнтуватись на існуючу або перспективну структуру організації, впроваджуватись традиційно ("знизу вверх") або інноваційно ("автономно" послідовно автоматизуючи окремі ділянки діяльності організації).

Основними показниками ефективності впровадження ІС в організації єрічний приріст прибутку, річний економічний ефект, ефективність витрат на впровадження ІС та термін окупності.


Метою лекції є ознайомлення з сучасними стандартами управління інформаційними системами в організації.

Завданнялекції:

- ознайомити з цілями управління ІТ-процесами організації за стандартом CobіТ;

- охарактеризувати ресурси інформаційних систем в стандарті CobіТ;

- розкрити критерії оцінки інформації в стандарті CobіТ;

- ознайомити з моделями зрілості управління ІТ-процесами в організації;

- навести критичні фактори успіху, ключові індикатори цілі та ключові індикатори результату ІТ-процесів організації.

7.2. План лекції.

План:

1. Цілі управління ІТ-процесами організації за стандартом CobіТ.

2. Ресурси інформаційних систем в стандарті CobіТ.

3. Критерії оцінки інформації в стандарті CobіТ.

4. Моделі зрілості управління ІТ-процесами в організації.

5. Критичні фактори успіху, ключові індикатори цілі та ключові індикатори результату ІТ-процесів організації.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.




Переглядів: 696

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стадії життєвого циклу ІС | Основні категорії, ключові поняття та визначення теми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.