Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



За стадіями управління змінами

Порівняння видів внутрішнього і зовнішнього керівництва

Стадія зміни Види керівництва
Зовнішнє керівництво (видимі дії керівництва) Внутрішнє керівництво (внутрішні рефлексії керівника, внутрішній світ керівника)
1. Створення необхідності змін (керівник висвітлює проблемну сферу, починає дискусію). Впливовість, розуміння, дослідження представлення, вміння слухати. Управління емоціями, підтримка єдності, терпіння, оцінка власного запасу енергії.
2. Створення команди змін (керівник згуртовує потрібних людей і задає їм імпульс командної роботи). проведення нарад, узгодження програм, поглиблення співпраці (дискусій), побудова відносин, формування політики перетворень. Самоаналіз, відповідальність (організаційно-соціальна), управління емоціями, пристосовуваність, ініціативність, підтримка запасу енергії не звертаючи уваги на невдачі
3. Створення образу і цінностей ( місії). Створення (разом з командою) картини успіху. генерування ідей, «мозковий штурм», заохочення ініціативності та творчого підходу, роздуми над перспективами. Стратегічне мислення, соціальна відповідальність, цілеспрямованість.
4. Спілкування і залучення (керівник ініціює спілкування, визначає часові рамки та ролі працівників). переконання та залучення, надихання, вміння слухати, позитивний настрій, творчий підхід до спілкування. відкритість, терпіння, адекватність виступу до відповідної аудиторії, управління емоціями з врахуванням опору людей, пристосовуваність, емпатія*.
5. Надання працівникам повноважень (делегування). Для учасників – створення образу нового. Роздаються завдання. Чітке ціле встановлення, відсутність дріб’язкової оцінки і хаотичного розподілу обов’язків, навчання. Довіра, терпіння, єдність, постійність, емпатія.
6. Інформування про позитив. Досконале виконання ролі «спонсора змін», відповідність слів справам, винагороді підтримка успіху, створення нових цілей («локомотив змін»), Здатність керувати різними проектами та ініціативами. стабільність цілі, соціальна та організаційна відповідність, управління емоціями.
7. Консолідація Об’єктивний огляд результатів, святкування успіху, позитивні відгуки про команду (перед працівниками інших підрозділів та проектів). Емпатія, виділення часу для обмірковування, постійність місії.

* - сло­во «емпатія» по­хо­дить від гре­ць­ко­го «patho», що озна­чає гли­бо­ке, си­ль­не, чу­т­ли­ве по­чут­тя (від­чут­тя), бли­зь­ке до стра­ж­дан­ня. Пре­фікс «ем» озна­чає спря­мо­ва­ний (ске­ро­ва­ний) усе­ре­ди­нуЇї також називають емоційним резонансом на переживання іншої людини. Емпатія базується на почуттях, а не залежить від інтелектуальних здібностей.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адміністративне право і державне управління.
  10. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ | РОЛЬ КЕРІВНИКА В ПРОВЕДЕННІ ПЕРЕТВОРЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.