Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конкурентна позиція напряму діяльності

Рис. 10.2. Матриця GE McKinsey

Х

І

З

Низька (1) у

Л

А

Г

Ь

Середня (2) т

С

І

В

И

Л

Б

 


Вказана модель виділяє три типи стратегічних позицій:

1 – переможець;

2 – проміжний;

3 – переможений.

Напрямки діяльності, що попадають в квадранти:

- “Переможець” є найбільш привабливі для інвестицій;

- “Проміжний” – є середньопривабливими для інвестицій;

- “Переможений” – найменш привабливі для інвестицій.


 

3. Модель “McKinsey” “7S”

Модель Мак Кінсі 7S зображено на рис.10.3.

       
 
   
 

 


Рис. 10.3. Модель “McKinsey” “7S”

 

Вказана модель визначає послідовність внутрішніх дій підприємства після визначення та прийняття відповідної стратегії. Вона розкриває важливість для планування не лише фінансових показників, а й врахування якості роботи та кваліфікації персоналу, а також мікроклімату та особистих потреб , які враховуються в цінностях підприємства. Ця модель не визначає готові стратегії для підприємства, але сприяє осмисленню внутрішніх факторів підприємства, що впливають на його майбутнє.

Визначення внутрішніх дій організації базується на визначенні навичок та цінностей підприємств і на їх основі:

Ø побудови організаційної структури підприємства, тобто визначення організаційних схем, ліній субординації, описання робіт;

Ø визначення системи – це потоки робіт на підприємстві, процедури їх виконання, облік і контроль;

Ø визначення персоналу – які працівники і в якій кількості йому необхідні;

Ø визначення стилю – стиль управління, характер поведінки персоналу підприємства.

4. Матриця Хоуфера

Всі попередні моделі практично не мають зв’язку з життєвим циклом галузі, тому цей недолік покликана розв’язати матриця Хоуфера. Матриця Хоуфера – це матриця життєвих циклів галузі та конкурентних переваг підприємства. Її основне призначення – це оптимізація портфелю напрямків діяльності за параметром “стадія життєвого циклу галузі”. В цій матриці по осі Х відкладається конкурентний потенціал підприємства, а осі У – стадії життєвого циклу галузі: виникнення, зростання, сповільнення зростання, насичення (стабілізація), занепад, старіння. Напрямки діяльності зображуються у вигляді кіл, радіус яких пропорційний долі напряму діяльності в портфелі, а виділені в них сегменти відповідають долі напряму діяльності в галузі. Використання матриці Хоуфера покликане допомагати підприємству уникнути такої ситуації, коли значна частина напрямків діяльності портфеля підприємства будуть знаходитись в стадіях насичення і старіння, або на стадіях виникнення та зростання. Макет матриці Хоуфера зображено на рис.10.4.


 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  6. Автоматизація метрологічної діяльності
  7. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  11. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висока (3) а | Модель ADL – LC

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.